2026-07-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jag talade om cafebolaget och musikbolaget. Du verkar inte kunna ett skit om business. För din egen skull får vi hoppas att du inte driver några bolag
Ja, kaffebolaget. Helt rätt. I en restaurang serveras säkert också kaffe (och vin – av det egna märket), eller hur? I en restaurang/café som han bygger i vingården. En filial till MZ Beans & Grapes kanske?

Du pratar ju själv strunt här om förluster i hans café i Båstad... Har du redan glömt det, eller har du druckit för mycket vin?
Senast för några minuter sedan
Citat:
By the way; vi får se om MånsPetter går 10.000 back varje dag på sitt café.
Citera
2026-07-08, 22:19
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, kaffebolaget. Helt rätt. I en restaurang serveras säkert också kaffe (och vin – av det egna märket), eller hur? I en restaurang/café som han bygger i vingården. En filial till MZ Beans & Grapes kanske?

Du pratar ju själv strunt här om förluster i hans café i Båstad... Har du redan glömt det, eller har du druckit för mycket vin?
Senast för några minuter sedan

Påstår du att han ska öppna café ute på den platta åkern utanför staffanstorp?🤣 "vingården" 😂😂
Citera
2026-07-08, 22:19
Medlem
Citat:
Hur vet du att han inte haft en massa återfall? Ca 70% har återfall första 18 månaderna
Det kan jag naturligtvis ej veta. Men CJ hade vetat det och isåfall hade han ej fått träffa sina barn.
Och enligt CJ träffar han dem ofta. Drogtester ser ju långt tillbaka om det finns spår av allehanda substanser.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-08 kl. 22:22.
Citera
2026-07-08, 22:23
Medlem
Citat:
Hur vet du att han inte haft en massa återfall? Ca 70% har återfall första 18 månaderna. Med tanke på att MånsPetter själv sagt att han har en "beroendepersonlighet" så är väl risken ännu högre.
Du måste ha druckit för mycket vin för att vara så glömsk eller helt enkelt inte kunna ta till dig fakta.

Ciara har själv skrivit att han träffar pojkarna REGELBUNDET. Och HON KRÄVER DROGFRI TESTER! Förstår du det nu?

Återfall = inget negativt testresultat = inga regelbundna besök av MZ hos barnen.
Citera
2026-07-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Du är så naiv att du skulle tro en man med erigerad penis som säger att han inte är kåt. Häng med i tiden. Vi har inte 1826 nu.
"Ingen av oss kunde se det" är direkt lögn. Sanning är att DU inte såg det. Skulle du kunna hålla dig till sanningen?
DU ser uppenbarligen inte när någon är knarkpåverkad, vilket du har sagt i flera inlägg nu. Det betyder INTE att de - inklusive Måns Z- inte ÄR det, och det betyder heller inte att INGEN ser det. Ok?

Sanningen är att absolut ingen vare sig du eller media reagerade på någonting alls innan MZ själv berättade öppet om sitt tidigare kokainbruk.

Att du nu bedriver efterhandskonstruktioner är inget annat än en ren lögn.

Ett intensivt kroppsspråk under en livesändning har tusen naturliga förklaringar.

En av era vänner skrev följande i tråden och jag är villig att hålla med ingen kan med andra ord se åt varken det ena eller det andra hållet .

"Men herrejävlar. Du kan inte se om någon missbrukar på några få framträdanden. Att vara någotsånär nykter inför ett framträdande är inte svårt."
Citera
2026-07-08, 22:25
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Du måste ha druckit för mycket vin för att vara så glömsk eller helt enkelt inte kunna ta till dig fakta.

Ciara har själv skrivit att han träffar pojkarna REGELBUNDET. Och HON KRÄVER DROGFRI TESTER! Förstår du det nu?

Återfall = inget negativt testresultat = inga regelbundna besök av MZ hos barnen.

Intressant att du talar om för mycket vin. Projicering på eget vinmissbruk? Men bra om det stämmer att MånsPetter slutat knarka
Citera
2026-07-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du får ursäkta att jag inte förstår ditt svammel.
Du får ju hänga med i tråden innan du kastar dig över tangentbordet.

Så låter det när argumenten tryter. Tack för den illustrationen, Otto.

Du tillför då verkligen mycket till diskussionen här.

När sanningar om dig själv eller om Måns - trådens huvudämne, tro det eller ej - kommer i dagern svarar du med nonsens som inte har med saken att göra.
Citera
2026-07-08, 22:30
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Det är möjligt. Men med ljudet på tyckte jag det såg normalt ut.
Varför vill alla MZ-hatare visa detta klipp med ljudet avslaget?

Vadå ljudet avslaget, det är ljud på länken, men tydligen är du för dum för att klicka på det, det är ju med ljudet på man hör hur illa det är ställt.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2Fzelmerl-w-baEHqfl
Citera
2026-07-08, 22:30
Medlem
Citat:
Påstår du att han ska öppna café ute på den platta åkern utanför staffanstorp?🤣 "vingården" 😂😂
Ja varför inte? Det finns fullt av ställen på platta åkrar på Österlen. Där det serveras båda mat och dryck gärna blandat med levande musik eller konstutställning. Eller kafé med gammeldags handelsbod.
Det bor ju folk på landet och på sommaren mycket turister. Samt driftiga människor på landet som ser en chans att tjäna en hacka på sin unika miljö.
Citera
2026-07-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Vadå ljudet avslaget, det är ljud på länken, men tydligen är du för dum för att klicka på det, det är ju med ljudet på man hör hur illa det är ställt.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2Fzelmerl-w-baEHqfl
Jag klickade första gången länken visades. Och lämnade ljudet på har jag för mig.
Citera
2026-07-08, 22:34
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ja varför inte? Det finns fullt av ställen på platta åkrar på Österlen. Där det serveras båda mat och dryck gärna blandat med levande musik eller konstutställning. Eller kafé med gammeldags handelsbod.
Det bor ju folk på landet och på sommaren mycket turister. Samt driftiga människor på landet som ser en chans att tjäna en hacka på sin unika miljö.

Är Staffanstorp en turiststad?
Citera
2026-07-08, 22:41
Medlem
Citat:
Det kan jag naturligtvis ej veta. Men CJ hade vetat det och isåfall hade han ej fått träffa sina barn.
Och enligt CJ träffar han dem ofta. Drogtester ser ju långt tillbaka om det finns spår av allehanda substanser.

Det har ju ofta gått att läsa att MZ är en vinnarskalle o.d om inte annat väldigt driven och driftig.

Jag kan tänka mig att det gynnar honom även i den här situationen.

Hoppas han känner stödet från alla som stöttar honom.

Och att han skrattar åt resten av fablerna här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in