2026-07-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
"Kokain nyttjas av alla möjliga numera." påstod du. Då ingår väl 30-,40-,50-talister också i alla möjliga? Eller hur?

Om jag är inte är allmänbildad om narkotika, så är jag stolt över det. För det tyder på att jag inte är intresserad av att befatta mig med sådan olagligt skit.
Du däremot tycks vara intresserad av droger.
Om man resonerar som du så är alla poliser, behandlingsassistenter, drogterapeuter och vårdpersonal intresserade av droger eftersom de kan mycket med anledning av sitt yrke. I själva verket nästan hela landets befolkning måste vara intresserade av droger eftersom de, i motsats till dig, är allmänbildade.

Ditt försök till associationsskuld faller platt till marken på samma sätt som dina tidigare argumentationsfel.
Citera
2026-07-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man resonerar som du så är alla poliser, behandlingsassistenter, drogterapeuter och vårdpersonal intresserade av droger eftersom de kan mycket med anledning av sitt yrke. I själva verket nästan hela landets befolkning måste vara intresserade av droger eftersom de, i motsats till dig, är allmänbildade.

Ditt försök till associationsskuld faller platt till marken på samma sätt som dina tidigare argumentationsfel.
Mitt svar var till *Vinternatt som tycks väldigt oallmänbildad av det mesta utom droger.
Allmänbildad betyder att man är bildad inom många områden. Inte alla områden.

Detta fick polisen att fatta misstankar om att en annan känd artist tagit narkotika "Rödsprängda ögon, muntorrhet och ett pendlade humör." Hen hade spår av kokain i blodet.
Men beteendet stämmer lika bra på amfetamin, tycker jag. https://www.tv4.se/artikel/4FxBeboPqRtCqIFbjhCVBv/vaelkaende-artisten-tagen-foer-kokain-inte-en-chans-foerstar-inte-hur

En artikel tidigare idag som jag inte hittar nu, stod det att den artisten hade "stora pupiller och ryckiga fingrar". vilket fick polisen att misstänka kokain. Stora pupiller får man av många droger även benzo (ångest dämpande medicin).

Ni påstod att det syntes på MZ att han tagit kokain före sitt melloframträdande. Alltså att han skulle varit påverkad under framträdandet.
Det kunde jag verkligen inte se.

Däremot är det möjligt att han tagit det efteråt. Pendlande humör hade han ju då.
Men inte muntorrhet, inte rödsprängda ögon, inte stora pupiller, inte ryckiga fingrar.

Så hur såg ni att han var påverkad under framträdandet?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-08 kl. 15:49.
Citera
2026-07-08, 16:20
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Mitt svar var till *Vinternatt som tycks väldigt oallmänbildad av det mesta utom droger.
Allmänbildad betyder att man är bildad inom många områden. Inte alla områden.

Detta fick polisen att fatta misstankar om att en annan känd artist tagit narkotika "Rödsprängda ögon, muntorrhet och ett pendlade humör." Hen hade spår av kokain i blodet.
Men beteendet stämmer lika bra på amfetamin, tycker jag. https://www.tv4.se/artikel/4FxBeboPqRtCqIFbjhCVBv/vaelkaende-artisten-tagen-foer-kokain-inte-en-chans-foerstar-inte-hur

En artikel tidigare idag som jag inte hittar nu, stod det att den artisten hade "stora pupiller och ryckiga fingrar". vilket fick polisen att misstänka kokain. Stora pupiller får man av många droger även benzo (ångest dämpande medicin).

Ni påstod att det syntes på MZ att han tagit kokain före sitt melloframträdande. Alltså att han skulle varit påverkad under framträdandet.
Det kunde jag verkligen inte se.

Däremot är det möjligt att han tagit det efteråt. Pendlande humör hade han ju då.
Men inte muntorrhet, inte rödsprängda ögon, inte stora pupiller, inte ryckiga fingrar.

Så hur såg ni att han var påverkad under framträdandet?

Antar att halva Svenska befolkningen såg det genom Måns Petter Alberts kroppsspråk.

Nu när jag har trådens absolut främsta Toxikolog framför mej måste jag fråga dej om Mums framträdandet på sitt Café förra sommaren, var även det utan droger i hans kropp? (Länk nedan).

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2Fzelmerl-w-baEHqfl
Citera
2026-07-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD

Antar att halva Svenska befolkningen såg det genom Måns Petter Alberts kroppsspråk.

Nu när jag har trådens absolut främsta Toxikolog framför mej måste jag fråga dej om Mums framträdandet på sitt Café förra sommaren, var även det utan droger i hans kropp? (Länk nedan).

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2Fzelmerl-w-baEHqfl
Ja du, hur ser det ut med ett Mick Jagger framträdande utan ljud?

Sätt på ljudet så ser du nog inget konstigt alls med MZ framträdande.

Men det är ju väldigt kul att trolla och förfalska så klart.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-08 kl. 16:49.
Citera
2026-07-08, 17:36
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ja du, hur ser det ut med ett Mick Jagger framträdande utan ljud?

Sätt på ljudet så ser du nog inget konstigt alls med MZ framträdande.

Men det är ju väldigt kul att trolla och förfalska så klart.

Snacka om att leva i fullständig förnekelse gällande precis allt om din husgud Måns Petter Albert! Mums är ju hög som ett höghus på cafégiget, herregud så trött du är 😂!
Citera
2026-07-08, 17:42
Medlem
Läste just i nån notis att MånsPetter sadlat om och ska ha släpkärran som kaffevagn. Flera tanter blev jätteglada och en hade varit där förra sommaren. Det går bra nu och i höst blir det till att stampa vindruvor.
Citera
2026-07-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Läste just i nån notis att MånsPetter sadlat om och ska ha släpkärran som kaffevagn. Flera tanter blev jätteglada och en hade varit där förra sommaren. Det går bra nu och i höst blir det till att stampa vindruvor.

Utan att ha koll på hur stor årets skörd blir gissar jag att det inte blir heltid hela hösten.
Citera
2026-07-08, 17:59
Medlem
Killarna är med MZ på MZ B&G-caféet. Nu får vi se vilka förolämpningar CJ-teammedlemmarna kommer att hitta på här nu......om du är intresserad av hur lille O. ser ut när han är klädd och hur leende han är när han är med sin pappa, kolla in caféets Instagramprofil.
Citera
2026-07-08, 19:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Utan att ha koll på hur stor årets skörd blir gissar jag att det inte blir heltid hela hösten.
Då behöver han bara använda ena foten?
Citera
2026-07-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Snacka om att leva i fullständig förnekelse gällande precis allt om din husgud Måns Petter Albert! Mums är ju hög som ett höghus på cafégiget, herregud så trött du är 😂!
Det är möjligt. Men med ljudet på tyckte jag det såg normalt ut.
Varför vill alla MZ-hatare visa detta klipp med ljudet avslaget?

Min fråga till dig gällde ju melloframträdandet.
Du påstår att det framgick av kroppsspråket. Ingen av oss kunde se det.
Så är det något speciellt i kroppsspråket som du kan peka på?
Eftersom halva Sverige nog kunde se det enligt dig.
Konstigt med tanke på att melodifestivalen har 0-tollerans mot droger.
Och om en artist som bryter mot detta blir hen avstängd.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-08 kl. 20:05.
Citera
2026-07-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ni ryktesspridare i tråden får nog komma överens först om vad det var för vagn från första början,
som den okända personen hävdade att han skulle köpa på blocket.
Det har skrivits kaffevagn, korvvagn, släpkärra mm i tråden.
Köpesumman varierar också.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-07-08 kl. 20:05.
Citera
2026-07-08, 19:57
Medlem
Måns Zelmerlöw köpte en hästvagn från England. Han lät forsla den till Sverige för att bygga om den till en ambulerande kaffe- och vinvagn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in