Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Om man resonerar som du så är alla poliser, behandlingsassistenter, drogterapeuter och vårdpersonal intresserade av droger eftersom de kan mycket med anledning av sitt yrke. I själva verket nästan hela landets befolkning måste vara intresserade av droger eftersom de, i motsats till dig, är allmänbildade.
Ditt försök till associationsskuld faller platt till marken på samma sätt som dina tidigare argumentationsfel.
Mitt svar var till *Vinternatt som tycks väldigt oallmänbildad av det mesta utom droger.
Allmänbildad betyder att man är bildad inom
många områden. Inte alla områden.
Detta fick polisen att fatta misstankar om att en annan känd artist
tagit narkotika "Rödsprängda ögon, muntorrhet och ett pendlade humör." Hen hade spår av kokain i blodet.
Men beteendet stämmer lika bra på amfetamin, tycker jag.
https://www.tv4.se/artikel/4FxBeboPqRtCqIFbjhCVBv/vaelkaende-artisten-tagen-foer-kokain-inte-en-chans-foerstar-inte-hur
En artikel tidigare idag som jag inte hittar nu, stod det att den artisten hade "stora pupiller och ryckiga fingrar". vilket fick polisen att misstänka kokain. Stora pupiller får man av många droger även benzo (ångest dämpande medicin).
Ni påstod att det syntes på MZ att han tagit kokain före sitt melloframträdande. Alltså att han skulle varit påverkad under framträdandet.
Det kunde jag verkligen inte se.
Däremot är det möjligt att han tagit det efteråt. Pendlande humör hade han ju då.
Men inte muntorrhet, inte rödsprängda ögon, inte stora pupiller, inte ryckiga fingrar.
Så hur såg ni att han var påverkad under framträdandet?