2026-07-08, 16:10
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Varför tar du inte detta med din kran?

Jag gjorde det, jag känner grabben. Han säger att det är amfetamin iallafall, visar det på hans pissprov. Förklarade mitt mående på det och han blev lite fundersam också
Citera
2026-07-08, 16:12
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tror du han vågar säga något till Mohammed?

Haha åhnej min gode man! Jag vägrar handla av sådana härliga typer, det är polska kemister jag sponsrar
Citera
2026-07-08, 17:26
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-Benny
Haha åhnej min gode man! Jag vägrar handla av sådana härliga typer, det är polska kemister jag sponsrar

Mycket vaket ute på marknaden med skit i bindemedlet.

En väldigt god vän hade med sig en påse in på sjukan. Blev sämre och sämre. Tokhög sänka och sepsis. Vägrade sluta och t o m vägrade lyfta påsen med läkarna. Avled dryga året sedan...
Citera
2026-07-08, 18:03
Medlem
Citat:
Tja alla pounders!

Igår köpte jag en 10a hehe! Och när jag kom hem så gjorde jag som en vanlig tisdag och hackade upp en lina och drog. Jag fick nåt sorts rus men inte ett som liknade det tjackrus jag alltid får. "Ruset" satt i max 30 min.

Jag blev riktigt jävla illamående, låg i fosterställning med ångest och aldrig mått så dåligt. Och jag är en erfaren amfetaminist med många år i bagaget och vet vad jag håller på med.

Vafan kan det bero på? Aldrig varit med om det. Jag får inte ens avtändning på sakerna, inte ens på det tyngsta jävla meta jag fått i mig ibland.

Så jävla förvånad över att hela min gårdag bara var totalt lidande. Jag fick fan ta tre benzo för att det skulle bli någorlunda bättre och jag käkar inte benzo till tjack för det är bögigt och tar bort tjackruset i min mening

Nån erfaren som kan svara på den här gåtan? Och så sitter man med 10 gubbar, jag vågar knappt ta det!

Ska be min polare dra en båge och titta hur han blir också nån dag här

Köp 10 pack E-Z ketamin test. Det visar meth och amfetamin, samt ket osv tror det är 5 substanser totalt. Eller köp alla reagenser och ta reda på vad i helvete du köpte.
Citera
2026-07-08, 18:37
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Tjack är alltid bankat. Riktigt värdelös drog.

Jodå! Bankat är det alltid, det hör lixom till fultjacket. Men att banka med saker så kunden bara ligger och lider? Ingen vinner ju på det, iallafall inte jag hehe
Citera
2026-07-08, 19:03
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Köp 10 pack E-Z ketamin test. Det visar meth och amfetamin, samt ket osv tror det är 5 substanser totalt. Eller köp alla reagenser och ta reda på vad i helvete du köpte.

Jag sitter och funderar fan på att göra det! Aldrig gjort det så det blir något helt nytt och spännande hehe
Citera
2026-07-08, 20:09
Avstängd
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Tjack är alltid bankat. Riktigt värdelös drog.
Är skit även om det inte är bankat. Överskattat som drog och medicin.

Bryr man sig om sin hälsa så borde man undvika icke reglerade produkter från gatan. Och undvik amfetamin det är ett smutsigt preparat som kostar mycket mer än det ger.

Citat:
Jag sitter och funderar fan på att göra det! Aldrig gjort det så det blir något helt nytt och spännande hehe
Det kan vara vadsomhelst i det. Har du otur så har du fått fentanyl i det eller någon annan downer som framkallat illamåendet, nu är det främst i kokain man hittat fentanyl i but still, behövs inte mycket fentanyl oftast är det via kontaminering det kommer in i produkterna... Kan också vara koffein eller någon annan filler dom använt för att banka.
Ta hand om dig och lita inte på okända skadliga produkter.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-07-08 kl. 20:13.
Citera
2026-07-08, 21:24
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Är skit även om det inte är bankat. Överskattat som drog och medicin.

Bryr man sig om sin hälsa så borde man undvika icke reglerade produkter från gatan. Och undvik amfetamin det är ett smutsigt preparat som kostar mycket mer än det ger.

Det kan vara vadsomhelst i det. Har du otur så har du fått fentanyl i det eller någon annan downer som framkallat illamåendet, nu är det främst i kokain man hittat fentanyl i but still, behövs inte mycket fentanyl oftast är det via kontaminering det kommer in i produkterna... Kan också vara koffein eller någon annan filler dom använt för att banka.
Ta hand om dig och lita inte på okända skadliga produkter.

Ja men just fentanyl känns långsökt, men det är bara en magkänsla. Är det koffeinprodukter utbankat brukar det bara kännas stissigt, det kan man leva med efter en halv benzo men totalt illamående och ångest?

Och mina handlare har jag handlat länge av, man har ju skaffat bra kontakter genom alla dessa år i karriären.

Han berättade iallafall att jag är den förste som handlat ur den nya batchen så han har inte fått några andra recesenter än mig. Han skulle höra av sig om andra har fått den effekt jag fick. Men det kan va lite sisådär med dessa kurirer trots jag känt han länge hehe
Citera
2026-07-08, 23:44
Medlem
Skinballes avatar
Citat:
Jag har hört legender om att man kan rena vaket med kaffefilter och aceton utav alla jävla saker. Stämmer det ens? Är det värt ett försök?

Haha legender, det är i princip obligatoriskt om man diskuterar i r/speed eller liknande på Reddit, många där verkar övertygade om att man blir instagibbad om man tar dos som inte acetontvättats..

Se till att köp kemiskt ren aceton om du ska testa, du vill ha så nära 100% aceton som möjligt, inget vatten och definitivt ingen olja eller så. Och använd ingen plast när du utför det, tänker koppar, skedar, grejer att röra med osv. Och se till att torka det helt efteråt!
Citera
2026-07-09, 01:11
Avstängd
Jag skulle ha kontaktat ARN direkt, eller ett dagens ris i morgontidningen.

Fan, jag som får ångest på för mycket kaffe, tur att man inte blev tjackpundare.
Citera
2026-07-09, 02:10
Medlem
Såg på Gefle Dagblad att de varna om ett dåligt parti tjack i Gävletrakterna.

https://www.gd.se/gavle/polisens-varning-till-studenten-dodligt-fultjack-pa-gavles-gator/
Senast redigerad av catch22 2026-07-09 kl. 02:15.
Citera
2026-07-09, 02:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Såg på Gefle Dagblad att de varna om ett dåligt parti tjack i Gävletrakterna.

https://www.gd.se/gavle/polisens-varning-till-studenten-dodligt-fultjack-pa-gavles-gator/
Jaså det är studenter som tjackar? Ok. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in