2026-07-08, 11:26
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyWalks
Fan va bajsnödigt, vet att de har haft detta på ett bibliotek där jag bor och vi bara sket i att gå. Säkert jättekul för ungar att se och titta på och det skadar absolut ingen.

Skulle vilja se hans webbhistorik, det är alltid projicering på dessa osäkra snubbar.

Jag har länge misstänkt att personer som säger sig avsky spindlar projicerar och egentligen vill knulla dem. Håller du med?
Citera
2026-07-08, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Taylor.Hackford97
Såg faktiskt en föreställning av just drakar och dragqueens nu i sommar.
Det som slog mig var att manuset var extremt svagt. Dragqueenen var heller ingen After Dark pingla.

Handlade om en drake som skulle börja skolan och var annorlunda och så var det även lite tråkig musik med. Svårt att se att barn eller vuxna skulle bli traumatiserade av detta. Helt oförargligt

Finns bl a på Facebook och Instagram: https://www.instagram.com/blanddrakarochdragqueens/

Helt harmlöst.
Citera
2026-07-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jag har länge misstänkt att personer som säger sig avsky spindlar projicerar och egentligen vill knulla dem. Håller du med?

Tycker det är lika mesigt när vuxna män är rädda för spindlar, så vet inte riktigt vilken poäng du försöker göra.
Hade Peter Wölger försökt stänga ned terrariumet på Skansen eftersom han var rädd för spindlar så hade det varit lika tragiskt.
Citera
2026-07-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Här verkar ju vara den springande punkten. Ingen har några större problem med dragqueens eller transor men varför måste de tvunget trycka upp sig i ansiktet på barn? Är det för att försöka normalisera redan för små barn? För att det är en kink? För att det inte räcker med att vifta med en strapon i nyllet på en barnfamilj under Pride när man samtidigt skriker och kräver ett bli sedd som normal?

Hur många dragshowartister trycker upp sina dragshower i ansiktet på barn och vad har dragqueens med transor att göra? Du har uppenbart inte en aning om vad du talar om...
Citera
2026-07-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Finns bl a på Facebook och Instagram: https://www.instagram.com/blanddrakarochdragqueens/

Helt harmlöst.

Undrar hur de som tycker DoD är porr, sexigt och upphetsande skulle reagera om de nån gång fick se en tjej eller kvinna som är sexigt klädd på riktigt? Börjar nästan tro att de skulle börja våldta urskillningslöst av kåthet...
Citera
2026-07-08, 16:44
Medlem
Upp till föräldrarna att låta barnen se detta. Ingenting som politiker ska lägga sig i. Politiker idag tycker VÄLDIGT mycket om vad som är bra för dig och mig redan.

Tror att han är mer rädd att han själv skulle få ståfräs om han gick dit.

Nej jag skulle inte släppa iväg några barn till det här larvet.
Citera
2026-07-08, 18:03
Medlem
pillifjongs avatar
Varför måste det hela tiden vara dragqueens som läser sagor för barn? Är det någon liberal trigger tendens eller?

Om någon baywatch / hooters brud sitter i baddräkt med gigantiska sillisar och minimalt runt könet, hade det varit okay?

Om detta är i utbildande syfte kan väl en dragqueen komma till skolan när barnen är lite äldre och berätta om hur det är att vara dragqueen?
Citera
2026-07-08, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Varför måste det hela tiden vara dragqueens som läser sagor för barn? Är det någon liberal trigger tendens eller?

Om någon baywatch / hooters brud sitter i baddräkt med gigantiska sillisar och minimalt runt könet, hade det varit okay?

Om detta är i utbildande syfte kan väl en dragqueen komma till skolan när barnen är lite äldre och berätta om hur det är att vara dragqueen?

Hela tiden tror jag inte?
Vem läser annars sagorna för barnen? Barnen verkar ju överlyckliga iaf. Så jag ser inte problematiken
Citera
2026-07-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Ja, ni andra i tråden har rätt. Problemet är att man blandar ihop två världar: vuxen sexualitet med barnens oskuldsfulla värld. De hör inte ihop och skall inte befinna sig i samma rum.

Om dessa dragqueens kom i sin vardagsklädsel och bara läste sagor för barn så vore det naturligtvis en helt annan sak.
Äh kom igen det är 2026 nu.

Allt de här grabbarna vill göra är att dränka ansiktet i smink, ta på sin bästa klänning och läsa böcker för förskolebarn i ett slutet rum.

Vad är problemet liksom.
Citera
2026-07-08, 18:38
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Hela tiden tror jag inte?
Vem läser annars sagorna för barnen? Barnen verkar ju överlyckliga iaf. Så jag ser inte problematiken

Jag vet inte heller hur frekvent det är, det är uppenbarligen en snackis men det har ju media sett till

Kan en Only Fans brud i sexiga underkläder läsa sagor för barn? En läderdaddy, men han kanske måste ta golfbollen ur munnen för att man skall höra sagan?
Citera
2026-07-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Äh kom igen det är 2026 nu.

Allt de här grabbarna vill göra är att dränka ansiktet i smink, ta på sin bästa klänning och läsa böcker för förskolebarn i ett slutet rum.

Vad är problemet liksom.
Haha ja - "Hallå det är lixom [nuvarande år]!"
Citera
2026-07-08, 19:09
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Känns inte friskt att vuxna sexualiserar sina attribut (eller tillkortakommande av attribut) för barn.
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Problemet är att man blandar ihop två världar: vuxen sexualitet med barnens oskuldsfulla värld. De hör inte ihop och skall inte befinna sig i samma rum.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Då kan de väl hålla sig till de vuxna. Varför kan de inte bara lämna barnen ifred? Speciellt efter att upprepade gånger fått höra från flera personer att det är olämpligt.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är ju just det. De vill verkligen till varje pris hålla sig till små barn - med sin sexualitet. Varför, kan man ju fråga sig? Är det något speciellt de är ute efter med att stå där i sin sexkostym bland små barn?
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Deras sexuella fetisch gör det olämpligt att de är nära barn. Finns en anledning till att det är 18-årsgräns på porrsajter och på strippklubbar.
DoD slår tillbaka och menar att det inte finns någon grund för att de sexualiserar barn (Facebook). Då undrar jag om ni som påstår att de gör det, har belägg för att DoD gör det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in