2026-07-08, 11:42
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Tja alla pounders!

Igår köpte jag en 10a hehe! Och när jag kom hem så gjorde jag som en vanlig tisdag och hackade upp en lina och drog. Jag fick nåt sorts rus men inte ett som liknade det tjackrus jag alltid får. "Ruset" satt i max 30 min.

Jag blev riktigt jävla illamående, låg i fosterställning med ångest och aldrig mått så dåligt. Och jag är en erfaren amfetaminist med många år i bagaget och vet vad jag håller på med.

Vafan kan det bero på? Aldrig varit med om det. Jag får inte ens avtändning på sakerna, inte ens på det tyngsta jävla meta jag fått i mig ibland.

Så jävla förvånad över att hela min gårdag bara var totalt lidande. Jag fick fan ta tre benzo för att det skulle bli någorlunda bättre och jag käkar inte benzo till tjack för det är bögigt och tar bort tjackruset i min mening

Nån erfaren som kan svara på den här gåtan? Och så sitter man med 10 gubbar, jag vågar knappt ta det!

Ska be min polare dra en båge och titta hur han blir också nån dag här
Citera
2026-07-08, 11:49
Medlem
Låter fullt rimligt att få något giftigt i sitt gatuknark och det är ju en del risken av att köpa olagliga droger - alltså en direkt effekt av lagstiftningen.

Däremot låter det inte rimligt att bjussa sin polare på samma skräp.
Citera
2026-07-08, 11:52
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsunspect
Låter fullt rimligt att få något giftigt i sitt gatuknark och det är ju en del risken av att köpa olagliga droger - alltså en direkt effekt av lagstiftningen.

Däremot låter det inte rimligt att bjussa sin polare på samma skräp.

Man klarar ju av lite stissighet, lite illamående och ett litet smått obehag. Ibland kan det va en del av ruset om man gillar det smutsiga i det. Men det där igår var inget vidare!

Nä fan, han såg mig lida hårt i soffan men han ville testa ifall det är något med mig eller om det är tjacket
Citera
2026-07-08, 11:55
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Jag har hört legender om att man kan rena vaket med kaffefilter och aceton utav alla jävla saker. Stämmer det ens? Är det värt ett försök?
Citera
2026-07-08, 12:37
Medlem
BiskopBrasks avatar
Hejsan Tjack-Benny,

Om inte din husleverantör erbjuder någon garanti eller att du kan lämna tillbaka den undermåliga produkten mot kvitto, kan man väl anta att du fått vad du betalt för.

Utdrygning av livsmedel och droger är ett sätt att öka lönsamhetsmarginalen för försäljaren, och förstås kan produkten då innehålla vad som helst, ungefär som Findus lasagne som innehöll hästkött.

En anmälan till Konsumentombudsmannen eller Allmänna reklamationsnämnden kan vara ett alternativ för att komma tillrätta med sådana här dåliga produkter. Det är en leverantör som borde få en allvarlig anmärkning.
Citera
2026-07-08, 12:54
Medlem
superfreak94s avatar
Aldrig funderat på att köpa tester, och testa dina varor innan du konsumerar dem? Så du ser faktiska innehållet, oavsett om det var fint eller fult jag skulle ta testa dem om jag var aktiv missbrukare. Fentanyl är väl inget problem i Sverige som i USA, men är väl bara en tidsfråga innan det kommer hit också
Citera
2026-07-08, 13:08
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBrask
Hejsan Tjack-Benny,

Om inte din husleverantör erbjuder någon garanti eller att du kan lämna tillbaka den undermåliga produkten mot kvitto, kan man väl anta att du fått vad du betalt för.

Utdrygning av livsmedel och droger är ett sätt att öka lönsamhetsmarginalen för försäljaren, och förstås kan produkten då innehålla vad som helst, ungefär som Findus lasagne som innehöll hästkött.

En anmälan till Konsumentombudsmannen eller Allmänna reklamationsnämnden kan vara ett alternativ för att komma tillrätta med sådana här dåliga produkter. Det är en leverantör som borde få en allvarlig anmärkning.

Jo, jag har ju såklart hört av mig till kuriren om ett eventuellt byte, nån sort kompensation eller pengarna tillbaka! Jag måste bara bli lite friskare efter det där jävla rännstenstjacket
Citera
2026-07-08, 13:11
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Aldrig funderat på att köpa tester, och testa dina varor innan du konsumerar dem? Så du ser faktiska innehållet, oavsett om det var fint eller fult jag skulle ta testa dem om jag var aktiv missbrukare. Fentanyl är väl inget problem i Sverige som i USA, men är väl bara en tidsfråga innan det kommer hit också

Jo det är en tanke men jag har känt att jag inte riktigt tycker det är så nödvändigt. Jag menar, tjack är en smutsig drog för oss som gillar smuts. Men det där igår var något i hästväg av illamående och ångest

Det kom även små, små vågor av lite välbehag mitt under min skärseld också. Men dom vågorna var en piss i havet för det jävla måendet
Citera
2026-07-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-Benny
Tja alla pounders!

Igår köpte jag en 10a hehe! Och när jag kom hem så gjorde jag som en vanlig tisdag och hackade upp en lina och drog. Jag fick nåt sorts rus men inte ett som liknade det tjackrus jag alltid får. "Ruset" satt i max 30 min.

Jag blev riktigt jävla illamående, låg i fosterställning med ångest och aldrig mått så dåligt. Och jag är en erfaren amfetaminist med många år i bagaget och vet vad jag håller på med.

Vafan kan det bero på? Aldrig varit med om det. Jag får inte ens avtändning på sakerna, inte ens på det tyngsta jävla meta jag fått i mig ibland.

Så jävla förvånad över att hela min gårdag bara var totalt lidande. Jag fick fan ta tre benzo för att det skulle bli någorlunda bättre och jag käkar inte benzo till tjack för det är bögigt och tar bort tjackruset i min mening

Nån erfaren som kan svara på den här gåtan? Och så sitter man med 10 gubbar, jag vågar knappt ta det!

Ska be min polare dra en båge och titta hur han blir också nån dag här
Varför tar du inte detta med din kran?
Citera
2026-07-08, 13:56
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Varför tar du inte detta med din kran?

Tror du han vågar säga något till Mohammed?
Citera
2026-07-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tror du han vågar säga något till Mohammed?
Han borde göra det. Har man rätten på sin sida ska man stå på sig alltid.
Citera
2026-07-08, 14:22
Medlem
Airwave92s avatar
Tjack är alltid bankat. Riktigt värdelös drog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in