Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor79x
Nä men herregud!! Vilka horribla uppgifter! Om denna ”högerextrema kvinna”. läste. Hon kan ha svängt i nån höger vänster/höger fråga, hennes farfar kanske inte var 100 % judiskt osv. Pappan satt i fängelse, eller inte lagom mycket. Årets scoop
Har du mer snaskiga uppgifter om övriga inblandade?
Lägg av. TS är ju tydligt lika inne på detta som dig men med skillnaden att han tydligt kan ta in, för honom, "ny information" som pekar tydligt på att även Luna är en i högen av möjliga mytomaner.
Men är man för djupt ner i kaninhålet så är man inte mottaglig för något som krossar ens fantasi, vilket du är tydligt bevis på gång på gång.
Hon är politiker och mytoman, som alla andra i den branschen.
Egenintresse, som alla andra som får många ufo-vridna följare. Politiker behöver följare, och hon har fått många nya senaste åren.
Hade hon haft så världsomvändande information och bevis som hon påstått så vore det märkligt att hon har någon som helst tid eller motivation att gå efter "mkultra" och andra konspirationsteorier.
Bara det är väl den största hinten.
Jag menar, hade du? Hade jag haft sådan tillgång till information och bevis och fått det klarlagt så hade jag inte gjort något annat än gå 110% in på det.
Eller så inser man att hon är tydligt smart och raggar följare från olika konspirationsavdelningar av världen. Ufoister, Mkultra-gänget och säkert några till tidigare och i framtiden.
Hon kommer inte upplysa oss om ett skit, vilket hon inte gjort ännu mer än prat prat prat, som alla andra politiker.