2026-07-08, 06:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du svarade aldrig på frågan varför du är här och inte flydde till något av de 177 muslimska länderna?
Här äter vi gris mest varje dag, kvinnor går i bikini och visar skinkorna på stranden.

Varför är du här?

Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är ett barnsligt argument.

Det är som att säga åt en Sverigedemokrat, att han ska flytta till Polen eller Ukraina om han hatar muslimer. Håll dig till ämnet.

Du tycker uppenbarligen att det är helt okej för kvinnor att vara nakna offentligt.
Fortfarande inget svar på frågan?
Citera
2026-07-08, 06:02
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Folk av din sort är inte härifrån och har heller inget här att göra heller!

Oberoende politiken.

Du är sjuk.

Jag skriver att kvinnor inte ska vara nakna offentligt. Och du blir upprörd över detta och tycker jag inte hör hemma här.

Nej, kvinnor ska inte vara nakna offentligt. Alla normala personer borde hålla med om detta, oavsett om man är etniskt svensk eller inte.
Citera
2026-07-08, 06:07
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Du är sjuk.

Jag skriver att kvinnor inte ska vara nakna offentligt. Och du blir upprörd över detta och tycker jag inte hör hemma här.

Nej, kvinnor ska inte vara nakna offentligt. Alla normala personer borde hålla med om detta, oavsett om man är etniskt svensk eller inte.

Nej, du har inte här att göra och ska öht inte uttala dig om vad svenskar gör i Sverige. Passar det inte så är det bara att hoppa på den flygande mattan och åka hem igen.

En sån fräckhet att komma hem till någon annan som oinbjuden gäst och ställa krav på hur husets ägare ska bete sig. Ytterligare ett bevis på att babbar har fått för mycket luft i Sverige.
Citera
2026-07-08, 06:08
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Nu handlar diskussionen om stringbikini och inte Hijab. Sluta försök ändra diskussionen. Jag skriver inte i tråden att jag stör mig på kvinnor som visar håret eller på kvinnor som visar axlarna eller knäna. Utan diskussionen handlar om stringbikini och kvinnor som visar röven offentligt.

Du vill inte se kvinnor i stringbikini och då sa jag bara det att om du vill se kvinnor som på stranden klär sig i enlighet med islams läror så åk hem till arabvärlden igen där islam råder .

Vill du leva efter sharia i ett muslimskt kalifat flytta hem till det land du kom ifrån.

Nu är du i Sverige så då får du tyvärr gilla läget och gör du inte det så finns det inte så många andra val än att flytta.
Citera
2026-07-08, 06:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du är sjuk.

Badstrand har man bikini topless eller ej. Idag är det vanligare med toppen på, det är upp till kvinnorna. Absolut inte upp till dig, eller en Iman. Tvivlar mycket starkt på du är. Oavstett skålar jag i bacon! De flesta Iman hänger lika lite på Flashback som riktiga präster.
Citera
2026-07-08, 06:14
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:

Kvinnor verkar inte ha någon skam alls, ni verkar gilla detta för ni lägger upp videor på Tiktok, Instagram, Youtube där ni är i stringbikini hela tiden. Förstår verkligen inte detta. Vill veta hur ni tänker här, för detta är sjukt.

Citat:
I princip varje kvinna jag ser på Tiktok har stringbikini på sig, där man ser 95 % av röven.

Algoritmerna visar dig mer av just det du klickar på. Jag ser aldrig stringbikini på de sajterna.
Citera
2026-07-08, 06:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Nej, om en kvinna är biologiskt vuxen är hon inte för ung för någon. Skärp till dig nu. Det finns inget som kallas "för ung för dig". Antingen är en person för ung eller inte. Dessa kvinnor är inte för unga utan är biologiskt och fysiskt mogna och vuxna.

Dock brukar det väl vara brudarna själva som ser de gubbsjuka snuskhumrarna som för gamla, även om de ser sig själva som en fullt gångbar partner.

Nej, men det är inte lätt när man inte är gångbara på köttmarknaden, samtidigt som småfröknarna går och visar upp sina perfekta kroppar. Förstår att det skapar frustration.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-07-08 kl. 06:22.
Citera
2026-07-08, 06:27
Medlem
Jag tycker att det är trevligt.

För övrigt anser jag att islam och muhammed (må han vila i piss) bör förbjudas och förgöras.
Citera
2026-07-08, 06:30
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Era kvinnor klär er som horor. Till och med värre än så. Att du gillar detta och stödjer detta visar vad för sorts människa du är.

Det är någonting allvarligt fel på ert samhälle. Att du inte ser något fel med att kvinnor visar sin röv för allihopa offentligt visar bara hur sjukt ert samhälle blivit.
Nej. Du tänker som en våldtäktsmän. Det är så du är funtad.
Citera
2026-07-08, 06:45
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Du är en sjuk människa.

Vill man se nakna kvinnor finns det porrfilmer eller strippklubbar för det. Kvinnor ska inte vara i princip nakna offentligt.

Du är en riktigt sjuk person.
Tillbakakaka på den. Nakenhet är inte automatiskt sexuellt, eller är du en av de äckliga människor som bastar i underkläder för du är rädd att bli bög om du ser en annan mans penis?
Satan vad skev sexualitet du har.
Citera
2026-07-08, 06:52
Medlem
Citat:
Era kvinnor klär er som horor. Till och med värre än så. Att du gillar detta och stödjer detta visar vad för sorts människa du är.

Det är någonting allvarligt fel på ert samhälle. Att du inte ser något fel med att kvinnor visar sin röv för allihopa offentligt visar bara hur sjukt ert samhälle blivit.
Kanske dags att åka hem till ditt land med lerhyddor och kvinnor som ser ut som spökplumpen. BTW drunknar inte burkaklädda kvinnor om de badar i dessa plagg? Nej just de de får ju inte ens visa sig ute.
Citera
2026-07-08, 06:57
Medlem
Citat:

Varför är du i ett samhälle du anser sjukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in