2026-07-08, 05:16
Medlem
Klandalfs avatar
Det är nog bäst du flyttar tillbaka till arabiska halvön så du slipper se sexiga kvinnor, "problemet" löst
Citera
2026-07-08, 05:22
Avstängd
Osmakligt ja
De har ingen självrespekt
Citera
2026-07-08, 05:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Era kvinnor klär er som horor. Till och med värre än så. Att du gillar detta och stödjer detta visar vad för sorts människa du är.

Det är någonting allvarligt fel på ert samhälle. Att du inte ser något fel med att kvinnor visar sin röv för allihopa offentligt visar bara hur sjukt ert samhälle blivit.
Förfallet av väst är ett faktum, jag är en helsvensk vit man och jag kan inte annat än hålla med. Horandet i väst är absolut en av grundpelarna till förstörelsen av väst.
Absolut borde det finnas lagar som motverkar sådan här klädsel på allmän plats men idioterna är för dumma för att inse det.
Citera
2026-07-08, 05:26
Medlem
Onanikrems avatar
Du måste missat bussen till något muslimskt land och helt enkenlt blivit kvar? Trist för dig men du får väl helt enkelt blunda tills du hittar en resa hem.
Citera
2026-07-08, 05:29
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Vart är alla dessa svenska kvinnor som visar röven på stranden.

Jag brukar då inte se massa stringbikinis på stranden men så är jag iofs inte på stranden och för statistik över stringbikinis.

Men om det inte passar med hur svenska kvinnor klär sig på stranden så får du väll låta bli att gå till stranden då.
Citera
2026-07-08, 05:30
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Inte sagt jag vill se nakna kvinnor, det jag sagt var att våra kvinnor klär sig precis som de vill, eller klär av sig för den delen.

Hur tror du kan komma till ett land och diktera dina egna lagar?

Jo, det är just det du säger. Du vill se nakna kvinnor. Du tycker att kvinnlig nakenhet är helt okej och du stödjer det.
Citera
2026-07-08, 05:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Förfallet av väst är ett faktum, jag är en helsvensk vit man och jag kan inte annat än hålla med. Horandet i väst är absolut en av grundpelarna till förstörelsen av väst.
Absolut borde det finnas lagar som motverkar sådan här klädsel på allmän plats men idioterna är för dumma för att inse det.
Stolt över mitt land och mina kvinnors rövar. Vad är du stolt över? Vilket är ditt land och vad har det åstadkommit? Du är också någon sorts blatte som inte hör hemma här, framförallt, VARFÖR är du här?
Citera
2026-07-08, 05:31
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Det är nog bäst du flyttar tillbaka till arabiska halvön så du slipper se sexiga kvinnor, "problemet" löst

Jag pratar inte om "sexiga" kvinnor. Jag pratar om att kvinnor visar upp hela sin röv på stranden. Detta är fullständigt oacceptabelt.
Citera
2026-07-08, 05:33
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life

Tack för att åtminstone du verkar vara en sund, resonabel och vettig person i detta samhället!

Ja, det är helt sjukt hur kvinnor klär sig offentligt idag.
Citera
2026-07-08, 05:33
Medlem
Citat:
I princip varje kvinna jag ser på Tiktok har stringbikini på sig, där man ser 95 % av röven.

Jag undviker verkligen att gå på stranden under sommaren, på grund av hur kvinnor klär sig, men nästan varje gång jag ser en kvinna gå från stranden ser jag henne med stringbikini där man ser 95 % av röven. Bland lite äldre kvinnor är det annorlunda, till exempel kvinnor över 30 års ålder har vanliga bikini på sig, men bland yngre kvinnor är det extremt vanligt med stringbikini.

Här är ett exempel på vad jag syftar på

https://www.tiktok.com/@brunettensunniva/video/7591435260689239318

Du är för gammal för att titta på småflickor på Tiktok.

Äckel.
Citera
2026-07-08, 05:38
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Jag pratar inte om "sexiga" kvinnor. Jag pratar om att kvinnor visar upp hela sin röv på stranden. Detta är fullständigt oacceptabelt.

Jaharu.

Citat:
Det är sexuellt attraktiva kvinnor som är problemet.

Muslimska idiotincel
Citera
2026-07-08, 05:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jo, det är just det du säger. Du vill se nakna kvinnor. Du tycker att kvinnlig nakenhet är helt okej och du stödjer det.
Inga problem, varför skulle man inte bada naken? Det mest naturliga man har är kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in