Var hos Micha Mistique på Seduction Girls i Köpenhamn i lördags och tänkte skriva en recension eftersom det inte finns så många aktuella omdömen om henne. Det var mitt första besök på kliniken.
Tog mig dit från Malmö med Öresundståg, Metro och S-tåg. Från Jyllingevej station är det ungefär 15 minuters promenad. Väl framme blev jag insläppt av en äldre kvinna som tog emot mig, bekräftade min bokning och visade mig till väntrummet. Eftersom jag var lite tidig fick jag vänta cirka 15 minuter. Under tiden bjöds jag på ett glas vatten och lite godis.
När Micha hämtade mig fick jag direkt ett bra första intryck. Hon är precis lika attraktiv som på bilderna på hemsidan. Tatueringarna är bortredigerade på bilderna, men annars stämmer utseendet bra. Blond, blå ögon, stora silikonbröst och fina kurvor. Hon är dansk men har bott många år i Sverige, så kommunikationen fungerade utmärkt på svenska.
Vi gick igenom vad vi ville göra innan jag betalade 2200 DKK för en timme. Därefter tog jag en snabb dusch innan tiden började.
Stämningen blev snabbt avslappnad. Vi började med att kyssas och smekas en längre stund. Jag slickade hennes stora silikonbröst. Hon erbjuder vanliga kyssar men inte tungkyssar. Hon var närvarande och engagerad redan från början, vilket gjorde att mötet kändes naturligt.
Jag fick sedan ge henne oralsex, vilket hon verkade uppskatta mycket. Därefter gav hon mig oralsex med kondom enligt husets regler. Hon var mycket skicklig och avslutade även med en skön handmassage på min kuk med olja.
Vi hade sedan sex i flera olika ställningar, bland annat missionären, doggy och där hon red mig. Hon var aktiv, kommunikativ och deltog hela tiden. Hon visade tydligt engagemang, vilket gjorde upplevelsen betydligt bättre än ett rent mekaniskt möte.
Efteråt fick jag en Body-to-Body-massage med olja. Den höll riktigt hög klass. Hon masserade rygg, axlar, nacke och ben på ett sätt som kändes professionellt. Hon berättade att hon tidigare arbetat som massör, vilket verkligen märktes.
Jag frågade även om prostatamassage, men hon tackade vänligt nej eftersom det inte ingår i hennes tjänster. I stället föreslog hon en spansk, vilket innebär att jag tar min kuk mellan hennes stora bröst med olja och knullar dom i princip. Det var riktigt skönt.
När det knackade på dörren visste att det var 10 minuter kvar av den bokade. Hon forsätter att ge mig en spansk i fem minuter och jag gav henne oralsex de sista fem minuterna.
Vi hann avsluta lugnt innan vi gick upp och satte oss och pratade en stund. Micha är väldigt social och lätt att prata med även efteråt. Hon berättade bland annat att hon även arbetar på City Girls i Helsingör och att jag gärna fick boka henne där också.
När jag gick därifrån hade den bokade timmen hållits utan problem. Jag lämnade stället mycket nöjd.
Jag har besökt ett stort antal bordeller i Österrike under de senaste sex åren och har därför en hel del tjejer att jämföra med. Micha placerar sig utan tvekan bland de bästa jag träffat. Kombinationen av hennes utseende, personlighet, engagemang och professionella bemötande gjorde att besöket blev väldigt lyckat.
Mitt betyg blir 10/10 och jag kan varmt rekommendera henne.
Micha Mistique:
https://www.seductiongirls.dk/pigerne/micha/
/Mike