2026-07-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Källa på det?

Att det gått fel i enstaka fall är väl oundvikligt när det närmar sig 800 gäddor?

Jag skrev ju att de sannolikt har det. Det betyder inte att alla har det. Hur är det med läsförståelsen?
Gäddan vars tonårsbarn tog sitt liv efter ungarna klottrat ord som Pdofilbarn på skåpet i skolan ? Tycker du de är okey?
Citera
2026-07-07, 15:10
Avstängd
Citat:
Källa på det?

Att det gått fel i enstaka fall är väl oundvikligt när det närmar sig 800 gäddor?

Jag skrev ju att de sannolikt har det. Det betyder inte att alla har det. Hur är det med läsförståelsen?
Du skriver generellt gäddorna.
Ska det tolkas som alla, många, de tidigare dömda eller på något annat sätt?
Var är din källa att i stort sett alla gäddor har tidigare offer?
Enstaka fall? Förminskar som vanligt.
Du refererar till barn men har inga , så pinsamt.
Först förstör dumpen för familjer , sen vädjar de till dumskallar att inte trakassera. Det är riktigt vämjeligt falskt.
Försök anmäla en granne för trakasserier utan faktiska bevis, så får du se hur enkelt det är.
Det är uppenbart att du bara bryr dig om fortsatt förnedringsunderhållning allt annat skiter du i. Låtsas inte att du bryr dig om barn överhuvudtaget, för du har inte ens sett barn på vykort.
Senast redigerad av Takanashi 2026-07-07 kl. 15:13.
Citera
2026-07-07, 15:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Först förstör dumpen för familjer , sen vädjar de till dumskallar att inte trakassera. Det är riktigt vämjeligt falskt.
Försök anmäla en granne för trakasserier utan faktiska bevis, så får du se hur enkelt det är.
Det är uppenbart att du bara bryr dig om fortsatt förnedringsunderhållning allt annat skiter du i. Låtsas inte att du bryr dig om barn överhuvudtaget, för du har inte ens sett barn på vykort.
Här glömde du att det FÖRST är gäddan som förstör.
Gäddan förstör för sig själv och ställer till det för ev anhöriga när han tar sig till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt.
Sådant tycker de allra flesta människor illa om, även anhöriga.
Citera
2026-07-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du kan väl börja med att presentera din källa istället för att apa mig?
Det är som andra som begår brott. Sannolikheten att det fortsätter att förekomma i utredningar är mer sannolik än om det inte är dömda tidigare. S.k återfallsförbrytare.
Men visst det finns fall där det är första gången.
Citera
2026-07-07, 15:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Fredrik.Forsmark verkar bara tycka det är okej med sina egna hypoteser.
Man överdriver risken att gäddans anhöriga ska bli illa behandlade.
De handlar bara om att stoppa uthängningen av gäddor, man vill helt enkelt att inga gäddor alls ska hängas ut.
Varför skulle man vara dum mot de anhöriga? De behöver stöd efter att ha fått vetskap om vad gäddan har gjort. Det är sympati man känner med de anhöriga, ingenting annat.
Citera
2026-07-07, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Här glömde du att det FÖRST är gäddan som förstör.
Gäddan förstör för sig själv och ställer till det för ev anhöriga när han tar sig till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt.
Sådant tycker de allra flesta människor illa om, även anhöriga.
Nej det är dumpen som förstör dumskalle.
De får hemskt gärna konfrontera och påtala det olämpliga samt förklara att en riktig träff skulle vara brottslig utan uthängning.
Den handlar enbart om underhållning för lågutbildade och korkade med ett trist och innehållslöst liv samt pengar in till Sara och Patrik
Det behöver man inte vara raketforskare för att förstå likväl som att fjortisar inte datar Börje 72.
Vad är det du inte förstår eftersom du likt en papegoja upprepar samma trams dag ut och dag in?
Citera
2026-07-07, 18:12
Avstängd
Citat:
Du kan väl börja med att presentera din källa istället för att apa mig?
Det är som andra som begår brott. Sannolikheten att det fortsätter att förekomma i utredningar är mer sannolik än om det inte är dömda tidigare. S.k återfallsförbrytare.
Men visst det finns fall där det är första gången.
Ok , så du vill att jag ska presentera namn ,adress, telefonnummer och kanske även bild på källan förutom mängder som skrivit om detta. Blunda som vanligt är din paradgren.
Finns det fall ? De är nog undantag likt de ytterst få anhöriga som blir trakasserade.
Har du fler dumheter på gång så kör i vind?
Citera
2026-07-07, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ha ha fy helvete vad go den var

Nej nej det går inte att få Dumpen att vrida huvudet åt det hållet där problemet finns dvs jämnåriga pojkar eller killar 20-25 år men visst Dumpen rider lite på föreställningen av gubben i lång fladdrande rock och naken under som springer runt.

Självklart skulle plufsige Åke 73 aldrig ens få ett svar av en fjortis online så en dejt känns ganska avlägsen men jag vet att Sara fortsätter rapa det där dumma, hon förstår inte trots att man har naturen på sin sida utan nu är det prestige det handlar om. Det är roligt ja men lite efterblivet också.

En dumpling skrev att fjortisar kanske svarar för att vara artiga, det kan ligga något i det men det är inte alls samma sak som att Åke 73 tar hand om oskulden men det är den bilden man får av Dumpen.

Om dumpen bryr sig så mycket om barn varför fokuserar de så mycket på tonåringar främst tonårstjejer? Varför har de inte hängt ut en enda enda kvinna som vill ligga med tonårskillar? Det finns, tro mig!

Större delen av alla uthängda har velat träffa tonåringar. Borde inte samhället förstå att man normalt sätt attraheras av ungdom och fertilitet? Moraliskt rätt eller fel tycker inte jag ska avgöra vad som är tillåtet eller inte.

Sedan snackar du om jämnåriga killar, killar tjugoårsåldern. De kan vara minst lika om inte mer dåliga för tjejerna. Det är dessa killar som oftast får dem att hamna i missbruk oavsett om det är droger eller alkohol. Också hört att jämnåriga killar pimpar ut tjejerna till äldre. Rätt känt att tjejer med missbruk övertalas att ligga med äldre emot lite sprit eller droger. Jag hade velat se Sara hänga ut dessa unga killar, det skulle hon aldrig göra! Hon vill se gubben i busken får sitt liv förstört.

Problemet är att man förstör så många andra när man hänger ut någon på detta sättet. Dessutom så tycker jag att lagen är bra som den är men det vill Sara självklart ändra på.
Citera
2026-07-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teensarebeautiful
Om dumpen bryr sig så mycket om barn varför fokuserar de så mycket på tonåringar främst tonårstjejer? Varför har de inte hängt ut en enda enda kvinna som vill ligga med tonårskillar? Det finns, tro mig!

Större delen av alla uthängda har velat träffa tonåringar. Borde inte samhället förstå att man normalt sätt attraheras av ungdom och fertilitet? Moraliskt rätt eller fel tycker inte jag ska avgöra vad som är tillåtet eller inte.

Sedan snackar du om jämnåriga killar, killar tjugoårsåldern. De kan vara minst lika om inte mer dåliga för tjejerna. Det är dessa killar som oftast får dem att hamna i missbruk oavsett om det är droger eller alkohol. Också hört att jämnåriga killar pimpar ut tjejerna till äldre. Rätt känt att tjejer med missbruk övertalas att ligga med äldre emot lite sprit eller droger. Jag hade velat se Sara hänga ut dessa unga killar, det skulle hon aldrig göra! Hon vill se gubben i busken får sitt liv förstört.

Problemet är att man förstör så många andra när man hänger ut någon på detta sättet. Dessutom så tycker jag att lagen är bra som den är men det vill Sara självklart ändra på.

Det är mycket Sara vill ändra på i Sverige, hon har givetvis rätt i sak men det är ganska konstigt av dom vita riddarna på Dumpen att nischa sig med gamla gubbar när 99% av problemet ligger någon annanstans. Prutt-Sara har fel när hon pratar om fete Olof 82 som fittmagnet bland fjortisar online, sorry!

Vi har gått igenom Barnahus mm och det har aldrig varit så som Dumpen beskriver det. Gubbarna med dubbelhakor är inte heta online (att påstå det som Sara gör är dock coolt).

Just nu skriver inte fjortisar med gamla gubbar utan med yngre män/pojkar. En och annan fjortis kanske behöver rensa sin inkorg men inte ringa in torpeden Sara för gubben får inget svar och återgår till fotbollen och whiskeyn för fjortis rockade inte.

Det är ok att Sara pungsparkar lite ibland för vi gillar henne.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-07-07 kl. 19:25.
Citera
2026-07-07, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är mycket Sara vill ändra på i Sverige, hon har givetvis rätt i sak men det är ganska konstigt av dom vita riddarna på Dumpen att nischa sig med gamla gubbar när 99% av problemet ligger någon annanstans. Prutt-Sara har fel när hon pratar om fete Olof 82 som fittmagnet bland fjortisar online, sorry!

Vi har gått igenom Barnahus mm och det har aldrig varit så som Dumpen beskriver det. Gubbarna med dubbelhakor är inte heta online (att påstå det som Sara gör är dock coolt).

Just nu skriver inte fjortisar med gamla gubbar utan med yngre män/pojkar. En och annan fjortis kanske behöver rensa sin inkorg men inte ringa in torpeden Sara för gubben får inget svar och återgår till fotbollen och whiskeyn för fjortis rockade inte.

Det är ok att Sara pungsparkar lite ibland för vi gillar henne.

De flesta tjejer i den här åldern vill inte ens ha någon sån här 24 eller 25. Männen som hängs ut är ju för fan 70 bast många av dem. Det roliga är också att killarna som faktiskt kan skada tjejerna på riktigt, alltså killar runt samma ålder och de som är 21 eller 22 skulle Sara aldrig hänga ut. Det är också dessa killar som har tillgång till minderåriga tjejer.

Tycker det är väldigt lustigt att man ska behandla folk olika baserat på ålder. Det är precis lika olagligt för 22 åriga Lucas att ligga med Sara 14 som det hade varit för Bertil 62 att göra det. Fast samhället vill bara se Bertil hängas ut och lynchas av Phs.

Vilket jag personligen tycker jag är väldigt konstigt, kan jag vara ensam om att tycka så? Vi har en lag och den gäller för alla åldrar ska vi då börja stifta lagar baserat på hur gammal någon är? Det är precis det som Sara verkar vilja.
Citera
2026-07-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Man överdriver risken att gäddans anhöriga ska bli illa behandlade.
De handlar bara om att stoppa uthängningen av gäddor, man vill helt enkelt att inga gäddor alls ska hängas ut.
Varför skulle man vara dum mot de anhöriga? De behöver stöd efter att ha fått vetskap om vad gäddan har gjort. Det är sympati man känner med de anhöriga, ingenting annat.

Måhända att du känner sympati för anhöriga, även om det inte är något du direkt visat i detta fora. Bortser man från Patriks hånskratt mot anhöriga som uppger att deras barn blir utsatta, så kan man i "syskontråden" till denna, se att flertal skribenter håller kolla på anhöriga. Såsom att skriva tex "Varför har inte hon flyttat ut, håller hon också på med detta?" (ej ordagrant citat, men andemening). Dessutom finns det, vad jag fått till mig, ytterligare en instans som kallas "Gräv" vilken förmedlar uppgifter om var både "Gädda" och anhöriga befinner sig i nutid.
Citera
2026-07-07, 22:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Teensarebeautiful

Patrik blev utsatt av Viljo som var betydligt äldre och Sara sålde sig till äldre män för att få knark.
Det är ena anledningen till deras hat och fokus på det orealistiska scenariot fjortisar och helt okända Börje 60. Den andra är svårigheten att få tag i riktiga pedofiler och cash måste in så det gäller att hålla igång förnedringsshowerna för dem med trista och innehållslösa liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in