Sverige satsar mycket pengar på Badhus och Lägenheter, människan är ju ett däggdjur som jag brukar säga till vissa av mina medmänniskor, människan behöver vatten för att leva och ta sig långt.
Därför bygger man badhus i Sverige, men enbart i storstäderna, hur kommer det sig att man inte bygger i Svenska områdena? Typ Dorotea eller Umeå/Luleå områderna kan få fler badhus i vissa orter.
Istället bygger man där det bor invandrare, för att öka segregationen?
Det finns mening med livet och badhus, teknologi utvecklas och man inför nya arenor utanför hemmet, i framtiden kanske man har bättre grejor än just badhus, allt är inom fantasiförmågan men att man vägrar bygga dessa i just glesbygden gör mig irriterad.
Det finns inga i glesbygden som vill jobba inom badhusbranschen brukar man säga, dom vill inte sköta badhus helt själva, hur vet man det? Bara regeringen ger dom pengar till glesbygden så kommer dom att sköta om sitt badhus, även de i glesbygden jobbar och betalar skatt, mer än invandrarna också.
Så jag förstår inte hur det ligger till, varför bygger man inte små badhus eller lite större sådana i vissa orter så att även de som är svenskar kan bada och slippa massa blattebarn.
Även lägenheter byggs, men det är ju på samma nivå, de byggs oftast för invandrarna, vi skall försöka fokusera på att Sverige ska vara svenskt, så ta det lugnt bygg där det bor svenskar så slipper vi en massa invandrare överallt och kan vara vita istället.