Igår, 18:14
Avslutad
Sverige satsar mycket pengar på Badhus och Lägenheter, människan är ju ett däggdjur som jag brukar säga till vissa av mina medmänniskor, människan behöver vatten för att leva och ta sig långt.

Därför bygger man badhus i Sverige, men enbart i storstäderna, hur kommer det sig att man inte bygger i Svenska områdena? Typ Dorotea eller Umeå/Luleå områderna kan få fler badhus i vissa orter.

Istället bygger man där det bor invandrare, för att öka segregationen?

Det finns mening med livet och badhus, teknologi utvecklas och man inför nya arenor utanför hemmet, i framtiden kanske man har bättre grejor än just badhus, allt är inom fantasiförmågan men att man vägrar bygga dessa i just glesbygden gör mig irriterad.

Det finns inga i glesbygden som vill jobba inom badhusbranschen brukar man säga, dom vill inte sköta badhus helt själva, hur vet man det? Bara regeringen ger dom pengar till glesbygden så kommer dom att sköta om sitt badhus, även de i glesbygden jobbar och betalar skatt, mer än invandrarna också.

Så jag förstår inte hur det ligger till, varför bygger man inte små badhus eller lite större sådana i vissa orter så att även de som är svenskar kan bada och slippa massa blattebarn.

Även lägenheter byggs, men det är ju på samma nivå, de byggs oftast för invandrarna, vi skall försöka fokusera på att Sverige ska vara svenskt, så ta det lugnt bygg där det bor svenskar så slipper vi en massa invandrare överallt och kan vara vita istället.
Citera
Igår, 18:23
Medlem
dude2ks avatar
Du har en poäng helt klart!

Fyfan, fick precis tanken av att hamna i samma pool som någon Mena.. Usch!
Citera
Igår, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Du har en poäng helt klart!

Fyfan, fick precis tanken av att hamna i samma pool som någon Mena.. Usch!

Flashback tillåter yttrandefrihet så jag orkar ta upp detta här, hade varit ett annat forum hade jag inte brytt mig, men invandrarna är helt besatta av att smutsa ner våra badhus och ta över dom.
Citera
Igår, 18:39
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkyduck
Flashback tillåter yttrandefrihet så jag orkar ta upp detta här, hade varit ett annat forum hade jag inte brytt mig, men invandrarna är helt besatta av att smutsa ner våra badhus och ta över dom.

Har förstått det jag också. De kan verkligen inte bete sig civiliserat. Naken hud = ännu mer kaos.

Lite OT: Intressant med alla utomhusbad (badhus också?) som finns i Tyskland.. de måste ha några säkerhetsvakter vid varje anläggning för jämnan. Måste vara en enorm förlust ekonomiskt.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
Paponims avatar
Men stopp, nu!
Det ska naturligtvis byggas en massa hamam efter äkta ottomanska förebilder!

När sen Trump och Netanyahu tillsammans lyckats skjuta både Israel och USA i sank kommer det strömma tillbaka forna flyktingar från den nu blomstrande Levanten och turista i semesterlägenheter och bada traditionellt i världens nu hamam-rikaste land. Allt för att få återuppleva platsen de vistats i som flyktingar.

Och vi stackar urinnevånare får lite hjälp att hålla vår fattiga ekonomi under armarna.

Man måste tänka framåt!
Citera
Igår, 21:08
Medlem
Har du missat Kirunas nya badhus, Midnattssolsbadet? Cirka 1,4 miljarder kronor kostade det.
Citera
Igår, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvadrolupia
Har du missat Kirunas nya badhus, Midnattssolsbadet? Cirka 1,4 miljarder kronor kostade det.

Hört talas om kirunas badhus, men det behöver byggas fler. Förstår att priset är dyrt, 1,4 miljarder, men pengar finns om man inte satsar på "kriminalitet" och invandring, eller om man minskar invandringen helt bör pengar finnas för annat också nu som badhus och annat kul, t.ex minigolf.
Citera
Idag, 05:01
Avslutad
Göteborg skall få ett badhus i kortedala, någon som vet när den är klar?

https://goteborg.se/wps/portal/start/goteborg-vaxer/hitta-projekt/stadsomrade-nordost/kortedala---kviberg/kortedalas-simhall

Där står det 2026, men det verkar inte vara klart än, någon som vet om den kommer ha vattenruschbanor? Jag vet att kortedala länge velat ha ett badhus, och att de fick offra mycket för att få det tillslut.
Citera
Idag, 12:47
Medlem
Det byggs väl i invandrartäta områden för invandrare och för att tvinga dit svenskar. Vad de glömmer i sin ekvation är hur invandrarmän ofredar svenska kvinnor och flickor. De sitter även och runkar öppet i vattnet. Tex Hylliebadet får ibland stänga för det är för mycket sperma i vattnet.

Och de nya lägenheterna hyrs ju sedan av socialtjänsten för att hysa invandrare. Vanliga svenskar som går på socialbidrag har inte chans att bo i en nybyggd lägenhet med svinhög hyra, då säger socialen nej. Det är bara att kolla på Limhamn och Västra Hamnen i Malmö. Fullt med invandrare i dessa nybyggda lägenheter som socialen hyr av MKB (statligt bolag) till invandrare. Hyrorna är astronomiska.
För att tillägga så kan man ju börja fundera på korruption och bedrägeri när två statliga delar gör så där. MKB som är statligt bygger svindyra nya lägenheter många svenskar inte har råd att hyra med jobb men socialtjänsten hyr till arbetslösa invandrare. Även diskriminering på hög nivå att socialtjänsten ej godkänner svenskar att ha sådana nya hyreslägenheter. Men det är sedan länge känt att det är skillnad om en svensk går på socialen eller en invandrare.
Senast redigerad av Sasha4life Idag kl. 12:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in