Citat:
Ursprungligen postat av
GiveMeHead
Varför har alla araber skynken, lakan, mattor mm för fönstren dygnet runt? Bygger dom bomber, knullar småflickor, frun, dottern får inte synas? Vad handlar det om? Bor i ett bättre område, men tyvärr lyckades en skräpfamilj hitta dit. När man tar en promenad när det är mörkt så lyser det fint i alla fönster utom i skräpets fönster. Varför? Vad döljer dom?
De kanske är vampyrer? Nä, jag skojar men det låter onekligen konstigt och inget jag tror att araber brukar göra? Men de kanske är nudister? Men mest kan man undra varför de inte installerar rullgardiner eller persienner. Skynken och mattor verkar ju lite kaotiskt... Så de kanske är rädda för att bli spanade på med kikare eller drönare? Att tillverkar de knark, har en bordell eller vad?
Men som jag skrev så tror jag inte att araber brukar göra så . Att du kunde ju fråga men risken är att de är idioter och skjuter dig som straff för att de blev paranoida och trodde att du hade något på dem....
Intressant ändå. Jag hoppas att du skriver här om du kommer på varför de gör så?
För det konstiga är att OM de är kriminella så borde de inte vilja dra till sig uppmärksamhet och då kunde de köpt rullgardiner istället.