Citat:
Så det är fakta för dig att precis alla cirka 800 gäddor som blivit publicerade har gjort skada för anhöriga? Det är väl vad du tror?
Och du är ju också beredd att skada barn då Dumpen hänger ut en gädda med sannolikt tidigare offer.
Dom är inte viktiga för dig. Det är bara eventuella anhöriga till gäddan som kanske tar skada av en publicering vi ska skydda?
Jag menar att the juice is worth the squesse.
Och du är ju också beredd att skada barn då Dumpen hänger ut en gädda med sannolikt tidigare offer.
Dom är inte viktiga för dig. Det är bara eventuella anhöriga till gäddan som kanske tar skada av en publicering vi ska skydda?
Jag menar att the juice is worth the squesse.
Det du visar är att du bygger dina slutsatser på sådant du tror, och sedan behandlar du det som om det vore ett fastställt faktum.
Jag har aldrig påstått att jag talar för alla uthängda eller för alla anhöriga. Det vore ett orimligt påstående.
Däremot vet vi att det finns anhöriga, både vuxna och barn, som far illa till följd av offentliga uthängningar. Och det räcker för att frågan ska vara värd att ta på allvar. Man behöver inte visa att alla drabbas för att kunna konstatera att ett problem finns.
Om en uthängd person tidigare har utsatt barn för brott, på vilket sätt blir de barnen hjälpta av att andra barn också skadas?
Det ena lidandet upphäver inte det andra.
Jag vill inte att några barn ska skadas, oavsett vilka deras föräldrar är eller att någon utsätter dom för något.
Fortfarande har du inte kunnat visa att just de offentliga uthängningarna hindrar en person som verkligen är fast besluten att begå övergrepp mot barn. Att påstå det är en sak. Att kunna belägga det går inte.
Du är beredd att oskyldiga barn blir skadade därför att du tror att metoden leder till något gott. Om man försvarar en sådan konsekvens bryr man sig inte om barn.