2026-07-06, 18:56
Medlem
Så var det ytterligare en såkallad felskjutning igen då?
Citera
2026-07-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Han ser kriminell ut på videon som länkas åtminstone, den typiska looken.

Va? Han ser ut som alla andra? Idiotisk kommentar!
Citera
2026-07-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkenokakan
Han ser ut som en klassisk förortskriminell ungdom. Gore tex med luvan uppdragen och klassiskt "ghetto" drill stil.
+ att hans vän har till och med den stora skylten på huvudet "jag är kriminell" aka gucci keps...
Ingen över 15 år klär sig så om man inte är eller umgås i kriminella kretsar.
Citera
2026-07-06, 19:26
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljanne1337
Han ser ut som en klassisk förortskriminell ungdom. Gore tex med luvan uppdragen och klassiskt "ghetto" drill stil.
+ att hans vän har till och med den stora skylten på huvudet "jag är kriminell" aka gucci keps...
Ingen över 15 år klär sig så om man inte är eller umgås i kriminella kretsar.

Men han var inte kriminell och oavsett vad du tycker och tänker så kan du hålla det för dig själv. Det finns anhöriga till G som läser tråden. Lägg ner.
Citera
2026-07-06, 19:27
Medlem
Det skrivs om hans bror, vem är hans bror då?
Är han kriminell? Är dom lika utseendemässigt?
Citera
2026-07-06, 19:27
Medlem
Enligt albanska nyheter ska han ha gått emellan ett slagsmål och så sätt blivit skjuten av ”misstag”. Låter orimligt
Citera
2026-07-06, 19:28
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag googlar Uppsala äve kommunchefen verkar kriminella gäng

I Uppsala finns det flera kriminella nätverk som har stor påverkan på vissa stadsdelar, vilket lett till en hög nivå av skjutningar och grovt våld
Citera
2026-07-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Det skrivs om hans bror, vem är hans bror då?
Är han kriminell? Är dom lika utseendemässigt?
Hans bror är den som syns på videon tillsammans med honom, och nej dem är inte lika över huvudtaget.
Citera
2026-07-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Är det bara en tillfällighet att oskylda målvakter i lägre fotobollsklasser som skjuts oskyldiga enligt anhöriga?
Svårt att börja blunda för att det är rena avrättningar och det känns ju som de har ett pris på sitt huvud.

Givetvis går det kombinera knark och fotboll, det är inte så att det är ett heltidsjobb att sälja droger!
Citera
2026-07-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Men han var inte kriminell och oavsett vad du tycker och tänker så kan du hålla det för dig själv. Det finns anhöriga till G som läser tråden. Lägg ner.

Det är allmänt känt att Kosovo-albaner likt zigenare är rekorderliga människor väl lämpade att vakta kyrk-silvret.
Citera
2026-07-06, 20:21
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndresIniesta8
Enligt albanska nyheter ska han ha gått emellan ett slagsmål och så sätt blivit skjuten av ”misstag”. Låter orimligt
försökte hitta men stod inget förutom det vi redan vet och att han var från Kosovo, så länka gärna
Citera
2026-07-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkenokakan

Som alla andra förortskriminella ja det är ju det jag säger. Det finns mängder av dem, jag menar inte direkt att han nödvändigtvis måste vara Pablo Escobar eller någon form av torped.

Han ser helt enkelt ut precis som nidbilden av en småkriminell. Tänk sälja lite röka, sno cyklar och kasta sten på polisen.
Senast redigerad av Periodic 2026-07-06 kl. 21:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in