2026-07-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Skulle inte förvåna mig om det är Christofer som har kommit på, nu när han har tid att tänka, att lilla mamsen kan tjäna pengar, genom att stämma Jocke. Om hon nu känner sig så kränkt, borde hon väl gjort detta för flera år sen.. Som sagt, skamlösa hela högen.

Jag tror inte mamman bryr sig det minsta om pengar. Detta handlar om att hon faktiskt är värd upprättelse efter alla falska lögner Jockiboi gått ut med inför hela Svenska folket.
Citera
2026-07-06, 20:56
Medlem
I Jackes medverkan i Clues podd är det uppenbart att han fortfarande är i förnekelse.
Han menar på att hans uppväxt har inget med hans berondesjukdom av göra.
Missade han lektionen i arv och miljö?
Citera
2026-07-06, 21:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
I Jackes medverkan i Clues podd är det uppenbart att han fortfarande är i förnekelse.
Han menar på att hans uppväxt har inget med hans berondesjukdom av göra.
Missade han lektionen i arv och miljö?

Tänk att det spekulerades om att han skulle kört efter att ha druckit alkohol på sin broders bröllop och det nu visat sig vara så pass att han troligen körde drogpåverkad, den är wild.
Citera
2026-07-06, 21:26
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tänk att det spekulerades om att han skulle kört efter att ha druckit alkohol på sin broders bröllop och det nu visat sig vara så pass att han troligen körde drogpåverkad, den är wild.

Ja den där var lite wild faktiskt. Synd att farbror blå inte haffade dom för kontroll.
Citera
2026-07-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Fräscht
Citera
2026-07-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hade varit lite roligt om hon hade haft rött på sig

Usch, vill inte tänka tanken 😵‍💫
Citera
2026-07-06, 23:14
Medlem
Har följt denna tråd från sidlinjen för att se hur Chrippisarna stångar sig blodiga för att försvara sitt helgon. Det måste vara helt bedrövliga liv de lever när de på riktigt tror att andra är avundsjuka på en person som sitter i fängelse med till synes usel ekonomi. Han har inget attraktivt utseende heller och låter mer som en påtänd ekorre när han pratar (läs: skriker). Han är tragisk i mina ögon (jag anses vara normal) och det är på gott och ont att han har en grandios självbild och noll självkontroll som säkert beror på diverse bokstavskombinationer. Han fattar liksom inte bättre. När han hade dragit kortet: ”vet du vem jag är” i fängelset fick jag mig ett gott skratt. Hans liv är som en tågolycka man på något sätt vill följa - för inte fan lyckas han med något han tar sig för. Har ingen åsikt om frun mer än att jag faktiskt tycker synd om henne som får gå igenom graviditeten utan sin misslyckade man. Kämpa!

Tack för mig! Och jag hejar på er andra som på daglig basis stångas med hans märkliga krigare.
Citera
2026-07-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallaren25
Har följt denna tråd från sidlinjen för att se hur Chrippisarna stångar sig blodiga för att försvara sitt helgon. Det måste vara helt bedrövliga liv de lever när de på riktigt tror att andra är avundsjuka på en person som sitter i fängelse med till synes usel ekonomi. Han har inget attraktivt utseende heller och låter mer som en påtänd ekorre när han pratar (läs: skriker). Han är tragisk i mina ögon (jag anses vara normal) och det är på gott och ont att han har en grandios självbild och noll självkontroll som säkert beror på diverse bokstavskombinationer. Han fattar liksom inte bättre. När han hade dragit kortet: ”vet du vem jag är” i fängelset fick jag mig ett gott skratt. Hans liv är som en tågolycka man på något sätt vill följa - för inte fan lyckas han med något han tar sig för. Har ingen åsikt om frun mer än att jag faktiskt tycker synd om henne som får gå igenom graviditeten utan sin misslyckade man. Kämpa!

Tack för mig! Och jag hejar på er andra som på daglig basis stångas med hans märkliga krigare.

Kunde inte sagt det bättre själv 🙏🙏
Citera
2026-07-07, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallaren25

Du har helt rätt! Dock.. Lilla frun använder abort som preventivmedel *fräscht*, senast i september, om jag inte minns fel. För de ville inte att hon skulle vara gravid ensam bla bla, men några månader senare gick det bra, när de visste - borde fattat iaf - att det väntade fängelsetid för honom. Och även ev för henne. Så nä, tycker inte det minsta synd om henne. Hon kan vara ensam.
Citera
2026-07-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du har helt rätt! Dock.. Lilla frun använder abort som preventivmedel *fräscht*, senast i september, om jag inte minns fel. För de ville inte att hon skulle vara gravid ensam bla bla, men några månader senare gick det bra, när de visste - borde fattat iaf - att det väntade fängelsetid för honom. Och även ev för henne. Så nä, tycker inte det minsta synd om henne. Hon kan vara ensam.

Nej, mer att jag tycker synd om henne för att hon verkar så oerhört ensam och, liksom sin man, verklighetsfrånvänd. Som om att ljuset inte gått upp för henne att pappan till hennes barn är utfattig och sitter inne i finkan - det kan inte vara lätt att hantera. Ingen med normalt vett tycker att en fängelsedom är attraktivt eller något man eftersträvar i jakt på mannen i sitt liv. Min teori är att de två på riktigt trodde att han skulle bli helt friad, alternativt kunna komma och gå som han ville - han är ju ändå ’Chrippa’ och ’känd’ (om än ökänd). Det hela är mest bara tragiskt och märkligt. Någon i deras närhet måste väl ändå kunna förklara för dem båda att brott i Sverige får konsekvenser. Han trodde verkligen att han stod över lagen och det gör nog att man som helt utomstående njöt av att han låstes in
Citera
2026-07-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke har dragit upp lögner A i 10 år, "så fort det lugnat ner sig". Det tog 10 år för henne att sätta ner foten.

Victim blaming at it's finest.
Det är kontraproduktivt att posta i den här tråden.

Att du, och andra som ser igenom Jockes fulspel, visar att ni läser och bryr er om lögnerna som skrivs om Chrippa med familj ger bara Jocke (och andra som som får en kick av av förminska och såra människor) tillfredsställelse - det matar bara beteendet.

Ge honom inte den tillfredsställelsen.

Sluta läs/posta och låt tråden dö ut istället🙏🏼
Citera
2026-07-08, 12:34
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Det är kontraproduktivt att posta i den här tråden.

Att du, och andra som ser igenom Jockes fulspel, visar att ni läser och bryr er om lögnerna som skrivs om Chrippa med familj ger bara Jocke (och andra som som får en kick av av förminska och såra människor) tillfredsställelse - det matar bara beteendet.

Ge honom inte den tillfredsställelsen.

Sluta läs/posta och låt tråden dö ut istället🙏🏼

Vilka lögner är det du tänker på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in