Nu är det kris i Lundellhuset, varenda burk skall pantas och öre räknas. Idioten har stämt Emelie och Robin också, alltså inte bara Medvikt
Info finns på Fru Medvikts Insta
Nu får ju alla ha olika smak och åsikt och det är precis så som jag ser henne. Det fanns ju tex folk som tyckte att Ted Bundy såg trevlig och stilig ut också 🤷🏻♀️
Linnea verkar tex tycka Kräftan ser bra ut, och tur är väl det att det finns olika smaker.
Det får man tycka. Jag tycker att Ted Bundy såg trevlig ut och det gjorde förmodligen många andra också.
Låt oss hålla oss ifrån att jämföra mamma Annika med en psykopat och seriemördare. Det var inte mamma Annika som dödade djur som liten som seriemördare och psykopater i regel gör. Du fattar. Hon gjorde allt i sin makt för att hjälpa honom och det gick inte att rädda honom. Det kan hon inte lastas för, då det var utom hennes kontroll.
Tänk om det står en stor grupp och väntar med ”Jockiboi, nej tack!”-tröjor vid första rättegångsdagen. Då kommer jag skratta!
I will be there med en kamera upptryckt i hans nylle och fråga när han ska komma hem till mig med ett kamerateam.. för tick tock tick tock- de har fortfarande inte hänt
Jag tror inte mamman bryr sig det minsta om pengar. Detta handlar om att hon faktiskt är värd upprättelse efter alla falska lögner Jockiboi gått ut med inför hela Svenska folket.
Det gör hon inte. Den blygsamma summan säger allt, men hon vet förmodligen om att Joakim har det svårt ekonomiskt och vill inte skada honom.
Med stämningen kommer Annika Berg ha möjlighet att lämna in handlingar till tingsrätten vilka Jockiboi och entouraget inte kommer kunna förvränga innan dom når allmänheten.
Det räcker med stämningen. Alla vet sanningen. Att Jockiboi stämmer Medviktarna för 14 something sålda tröjor men aldrig har stämt Annika säger allt. Hon har inte ens kommit nära att göra honom så illa som några okända youtubers som tryckt tröjor som gör honom till lolcow, för då hade han stämt henne. Var är alla "stöd och bevis" han säger att han har, som han sa finns i journalerna? Först hette det att Varje sida räknas skulle innefatta all dokumentation från socialtjänsten och BUP men det är helt enkelt inte sant. Jag har hittat delar av journalerna Joakim inte visste att han lämnat ut. Efter Hatet vevade Jockiboi att han kunde plocka fram all bevisning och visa allt och det var helt enkelt inte heller sant. Han är överbevisad.
Tv4 gjorde ett nyhetsinslag om stämningen. Tiden rinner ut för den sadistiska mytomanen Joakim Lundell.
Jocke är numera dömd i domstol. Vad ska man kalla honom, kriminell?
Hoppas det blir fler stämningar. Hela hans karriär är ju byggd på den där påhittade snyfthistorien om hans barndom. Om de stämmer honom på boken också, kan det nog kosta lite mer. 50 tusen är en struntsumma men nästa gång får vi hoppas det blir någon miljon, eller några hundra tusen åtminstone.
Patetiskt att se alla kvinnor ta parti för honom i sociala medier. Varför så mycket kvinnor? Man tappar hoppet om mänskligheten när man läser deras kommentarer…de drar upp historier om barn som far illa och att barn inte vågar berätta sin historia för att ingen kanske tror på dem. Som om allt hänger och faller på om vi tror på Jocke eller inte. Liknar mer och mer en sekt. De är såklart betuttade i honom och ser honom i rosa sken, allt han gör och säger är heligt. Ska de skaffa en lokal snart och bilda en församling med Jocke som ledare? Ja, då kan de ta upp en saftig kollekt för framtida rättegångskostnader.
Jag hoppas att familjen flyttar från landet, var det inte tal om Spanien ett tag?
Senast redigerad av flb3455 2026-07-06 kl. 21:00.
Skrev faktiskt till honom alldeles nyss på insta. Han har en story uppe nu får han nonchalerar att mamman stämt honom. ”Om hon vinner får han betala och gå vidare” typ. Familjen Lundell har minsann så mkt roligt planerat nu i sommar och han vill inte prata mer om sin barndom.
Jag skrev att om mamman vinner då har hon ju fog för sina anklagelser! Jag undrade också om han sett Goatbrains granskning. Han brukar ju svara så det ska bli intressant att se vad han säger!
Detta är en dag att minnas och att fira❤️
Jag hoppas verkligen att Annika får igenom sin stämning. Det handlar inte om pengar. Utan det handlar om att Jocke, har utsatt henne för det värsta förtalet i svensk brottshistoria.
Goda nyheter! Hoppas Annika äntligen kan få lite upprättelse. Likaså alla andra han gett sig på (inkl. humlan från "humlerunken") genom alla år av galenskap. Joakim Lundell är verkligen äcklig och han kan inte DJa, glöm inte det.
Nu är det kris i Lundellhuset, varenda burk skall pantas och öre räknas. Idioten har stämt Emelie och Robin också, alltså inte bara Medvikt
Info finns på Fru Medvikts Insta
Så HAN stämmer andra för skitsnack, men menar att det är så hemskt när han blir stämd....?