2026-07-06, 16:19
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Dina drömmar har besannats, TV4 börjar sända en serie om Jocke & Jonna den 19 juli!

Ja! Det börjar ju. Det verkliga förfallet!

Skrev faktiskt till honom alldeles nyss på insta. Han har en story uppe nu får han nonchalerar att mamman stämt honom. ”Om hon vinner får han betala och gå vidare” typ. Familjen Lundell har minsann så mkt roligt planerat nu i sommar och han vill inte prata mer om sin barndom.

Jag skrev att om mamman vinner då har hon ju fog för sina anklagelser! Jag undrade också om han sett Goatbrains granskning. Han brukar ju svara så det ska bli intressant att se vad han säger!

Detta är en dag att minnas och att fira❤️
Citera
2026-07-06, 16:22
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag har lyssnat på socpapperna o det räcker.
Om du ”lyssnat” så har du bara tagit del av lögner, fabuleringar och överdrifter!

De riktiga soc-papperna visar inget monster i Annika överhuvudtaget!

Dags att vakna upp och inse vem som är det verkliga monstret?
Citera
2026-07-06, 16:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Men ser hur ögonpåsarna växt under solglasögonen!

”Jag har gått vidare”? Det var väl inte länge sedan han tjänade pengar på att sitta och ”läsa” (fabulera friskt) runt sina socpapper i podden med den där äcklige producenten Jonas?

Sanningen ska fram!
Citera
2026-07-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Då är vi överens om att A inte gjorde hans barndom dålig.

Har du lyssnat på ”hans soc-papper” i hans podd?

Ja, om soc papper.
Citera
2026-07-06, 17:07
Medlem
Bra Annika Berg, jag har väntat på denna dag, du har många som tror på dig❤️.
Hoppas Chrippa stämmer dårboy för den falska stämpling.
Citera
2026-07-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelenor
Bra Annika Berg, jag har väntat på denna dag, du har många som tror på dig❤️.
Hoppas Chrippa stämmer dårboy för den falska stämpling.
Vi är med henne och för att hela sanningen ska komma ut till alla.

Sanna mina ord, jag vet att från idag kommer Jocke vara tyst som en mus om stämningen för att han ljugit om allt och han vill inte att tittarna ska veta något om den. Han kommer att vara tyst för att han vet att han skulle förlora det lilla stöd har kvar på att prata om det. Han kommer inte sitta hos Anjo och fäkta ikväll eller imorgon. Han kommer att tiga ihjäl det här, han har inga ursäkter kvar. Han är exposed.

Duktig pojke, fortsätt så.

Den falska stämplingen är en i mängden av alla anmälningar han kan göra mot Jocke. Jocke polisanmälde Chrippa på falska grunder för 20-30 brott.
Citera
2026-07-06, 17:50
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anprim
Såg precis nyheten och var tvungen att komma in här. Underbart att denna bespottade kvinna tar sig modet och står upp mot det ständiga företalen. Extra ironiskt att artikeln avslutas med:

"Lundell säger också att han vill gå vidare och inte behöva prata mer om sin barndom."

Det blir ju en aning magstarkt då han stickat sin offerkofta med sin ständiga påhittade barndom. Nu när de främsta offret för det tar till ordna så ska självfallet barndomen lämnas åt sidan och inget mer ska ventileras eller diskuteras.
Det där att han vill gå vidare och inte prata om sin barndom handlar om att ifall hans mamma vinner stämningen så ska inte folk säga att han slutade prata (ljuga) om sin barndom pga stämningen, utan att han sa långt innan att han ville sluta prata om sin barndom och gå vidare.

Jocke förbereder redan nu en ursäkt till varför han inte kommer fortsätta prata om sin barndom ifall hans mamma vinner i domstolen.
Citera
2026-07-06, 17:52
Medlem
Men då är du ju inte öppen att se båda sidor av myntet.
Var inte en av de 1000 Jboy kunde lura.
Citera
2026-07-06, 17:53
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja, om soc papper.
Du har du lyssnat på Jockes förvrängda variant av soc papperna.
Lyssna på "alla sidor räknas"
Lyssna på goatbrainkebabs jämförelse av podden och de faktiska soc papperna
Kolla på dokumentären Hatet på SVT om hur Jocke ljuger om vad som står i hans soc papper.
Citera
2026-07-06, 17:57
Medlem
Skall vi tro att Jockiboi börjar förstå vilka det är han har med att göra? Idioten trodde att Temu var snöflingor som skulle vara borta från Youtube efter en månad. Medviktarna, och dom andra, har hela tiden gjort klart att antalet följare inte betyder något, det är genuiniteten.
Jockiboi, lilla du, nu har det börjat men det kommer att komma så mycket mer. Du kommer ångra att du gav dig in i det här. Alla av din sort kommer att plockas en efter en

Och Bröllopet blir bra?
Citera
2026-07-06, 18:07
Medlem
Går det att få tag på förundersökningen från den polisanmälan Jonna gjorde mod Jocke innan de blev tillsamman? Då när hon anmälde honom för förtal efter att han ljög om att han knullat henne.

Ps
Grattis Annika för att du äntligen tagit mod till dig och anmält din fruktansvärda son. Du förtjänar dock så mycket mer än ynka 50 lax!
Citera
2026-07-06, 18:11
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja! Det börjar ju. Det verkliga förfallet!

Skrev faktiskt till honom alldeles nyss på insta. Han har en story uppe nu får han nonchalerar att mamman stämt honom. ”Om hon vinner får han betala och gå vidare” typ. Familjen Lundell har minsann så mkt roligt planerat nu i sommar och han vill inte prata mer om sin barndom.

Jag skrev att om mamman vinner då har hon ju fog för sina anklagelser! Jag undrade också om han sett Goatbrains granskning. Han brukar ju svara så det ska bli intressant att se vad han säger!

Detta är en dag att minnas och att fira❤️

Oj, vilken nyhet!

Från Expressen:

På frågan hur det känns för Joakim Lundell att han blir stämd av sin mamma skriver han i ett sms till Expressen.

”Skämskudden är endast på, inget mer. Finns inget att känna, allt talar för sig självt.”

På frågan om han vill utveckla svarar Lundell:

”Finns inget att förklara, tror hennes handling talar sitt tydliga språk för de flesta faktiskt.”

Tycker den sista kommentaren där talar sitt tydliga språk snarare. Han tycker att hon bara ska ta det han berättat fast de så kallade bevisen för Jockes berättelser visat sig inte stämma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in