Citat:
Ursprungligen postat av
anprim
Såg precis nyheten och var tvungen att komma in här. Underbart att denna bespottade kvinna tar sig modet och står upp mot det ständiga företalen. Extra ironiskt att artikeln avslutas med:
"Lundell säger också att han vill gå vidare och inte behöva prata mer om sin barndom."
Det blir ju en aning magstarkt då han stickat sin offerkofta med sin ständiga påhittade barndom. Nu när de främsta offret för det tar till ordna så ska självfallet barndomen lämnas åt sidan och inget mer ska ventileras eller diskuteras.
Jag var också tvungen att titta in här när nyheten dök upp i flödet. Jag ser aldrig vare sig Jocke eller Jonna någonstans i mina flöden längre, så jag hade nästan glömt bort att de fanns. Antagligen anpassar väl mina algoritmer sig också efter mitt egentliga ointresse, men det känns som att the story of Jockes kändisskap kan börja summeras som "upp som en sol och ned som en pannkaka".
Och ja, det luktar skunk långa vägar när det är han själv som har gjort världens grej av sin barndom genom att gråta ut i alla tänkbara kanaler om sin sadistiska mamma. När mamma sedan säger "stopp och belägg, det här är lögn", då vill han inte prata om det längre.