Citat:
Du kan fortsätta fnissa forcerat, men det faktum att du skrev en person försvinner inte för det. Det var löjligt att du skrev så, och ännu löjligare att du nu förnekar det, trots att ditt inlägg står kvar.Hahahaha, detta är tamejfan fenomenalt roligt! JAG har skrivit en person? Hahaha, jo jag skrev att individer åker ner för att kriga, och ur detta drar du slutsatsen att det måste innebära att personen åker helt själv och slåss helt själv. Fy fan, detta är tamejfan det bästa jag hört
Jag har mött många idioter i mina dagar, men att dra såna jävla minst sagt intressanta slutsatser är tamejfan extraordinärt hahaha
Och det andra du skrev, om att detta är en jättelik global konflikt är ju också bara jävligt underhållande. Detta går inte bara emot statistik och fakta utan att detta kommer från det faktum att du följer konspirationsteorier för att på något sätt försöka rättfärdiga att denna konflikt skulle vara viktig... Men nu ska du få komma ner på jorden: denna konflikt bryr du dig bara om för att den är en poppiskonflikt, inget annat. Hade du inte matats av den i media dag ut och dag in hade du aldrig brytt dig. Du vänder dig till och med till konspirationsteorier för att rättfärdiga ditt engagemang haha! Denna konflikt är bara upprunkad av media, och eftersom du och din polare Varmboga-10.2 är nedknarkade och lågintelligenta idioter så är det såklart att ni aldrig ifrågasätter vad ni hör. Det krävs ju minimal mental ansträngning och det överhettar era hjärnor och riskera att få knarket att antändas
Jag har mött många idioter i mina dagar, men att dra såna jävla minst sagt intressanta slutsatser är tamejfan extraordinärt hahahaOch det andra du skrev, om att detta är en jättelik global konflikt är ju också bara jävligt underhållande. Detta går inte bara emot statistik och fakta utan att detta kommer från det faktum att du följer konspirationsteorier för att på något sätt försöka rättfärdiga att denna konflikt skulle vara viktig... Men nu ska du få komma ner på jorden: denna konflikt bryr du dig bara om för att den är en poppiskonflikt, inget annat. Hade du inte matats av den i media dag ut och dag in hade du aldrig brytt dig. Du vänder dig till och med till konspirationsteorier för att rättfärdiga ditt engagemang haha! Denna konflikt är bara upprunkad av media, och eftersom du och din polare Varmboga-10.2 är nedknarkade och lågintelligenta idioter så är det såklart att ni aldrig ifrågasätter vad ni hör. Det krävs ju minimal mental ansträngning och det överhettar era hjärnor och riskera att få knarket att antändas

Sveriges samtliga riksdagspartier kräver att deras företrädare är sionister ända ner på lägsta lokala nivå. Det är ingen konspirationsteori. Vänsterpartiet genomförde nyligen massuteslutningar utifrån väldigt lösa sammankopplingar. Den totala paniken i hela det europeiska och amerikanska etablissemanget inför allt som ens med vilda fantasier kan uppfattas som sympatier för Hamas avslöjar att konflikten är global.
Palestina är en svag punkt i efterkrigstidens sionistiska paradigm, och eftersom paradigmet är globalt blir det som pågår där en global angelägenhet. Alla svenskar som inte vill vara slavar har en plikt att göra vad de kan för att avveckla Israel permanent.