2026-07-04, 23:46
Medlem
Vilket lag filmar mest.
Jag röstar på Paraguay.
Spelar hårt och småfult själv och slänger sig och skriker av smärta i varje närkamp.
Citera
2026-07-04, 23:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Av det jag sett. Argentina. Fan man ser hur de liksom blickar mot kameran och sedan "vrider" sig i smärta...
Citera
2026-07-05, 00:15
Medlem
Paraguay!
I 19 minuten filmade tex en spelare till sej ett gult kort genom att lägga sej utan kontakt med fransmannen....
Citera
2026-07-05, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audiarne
Vilket lag filmar mest.
Jag röstar på Paraguay.
Spelar hårt och småfult själv och slänger sig och skriker av smärta i varje närkamp.
Faktiskt. Vill tycka om dom , men det är svårt.
Citera
2026-07-05, 01:29
Avstängd
frankrike.

och det är särskilt äckligt när lag som leder eller som har en överlägsen trupp ÄNDÅ känner att det liksom inte räcker till, utan dom måste försöka sig på ÄNNU FLER fördelar...

fy fan
Citera
2026-07-05, 01:32
Medlem
Portugal. Tittar inte ens när de spelar längre.
Hela laget bör få rött innan halvtid.
Citera
2026-07-05, 23:02
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Paraguay!
I 19 minuten filmade tex en spelare till sej ett gult kort genom att lägga sej utan kontakt med fransmannen....
Ja, Paraguay är en skam för fotbollen. Men även idiotdomaren som dömde skandalmatchen mot Frankrike, Ilgiz Tantashev från Uzbekistan, bör ha sig en fet spark i arslet ner till division 4.
Citera
2026-07-06, 12:24
Medlem
Paraguay men tätt följt av Frankrike.
Citera
2026-07-14, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Paraguay men tätt följt av Frankrike.
Enig med dig men måste också säga att engelsmännen verkar lida av väldigt dålig balans.
Citera
2026-07-14, 06:32
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Setter fair-play fotball der menn er menn og upptreder som menn høgt. Derfor har England sen gammelt vært mitt favorittlag.
Men det de viser nu er en stor besvikelse, og de har ikke lenger min sympati.

Er stolt av at Norge har klart å stå i mot denne trenden. Tar heller den 6.plassen vi fikk med heder, enn å kanskje ha klart en 4.plass om
vi som andre hadde trenet inn hur man kan upptrede æresløst i situationer med en drös av tjuvtriks og filming.

For å vende på det, går min røst til Norge som de som filmet minst blandt de 8 lagene i kvarten. Hur ser man på det her ?
Citera
2026-07-14, 06:38
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Enig med dig men måste också säga att engelsmännen verkar lida av väldigt dålig balans.
Ja, se også på Spence mot Bobb, der han fører ballen, men plutselig ikke interesserer seg for den men setter høgre benet foran Bobb,
og slenger seg. Denne manøveren har han altså trenet inn gang på gang på trening så den sitter til perfeksjon.
Altså med målet om å gjøre motstanderns forsvarer til syndebukk og få straffe på uærlig vis.

Vilken ære ligger i sådant. Nei fy f... va jeg er besviken på England, mitt gamle favorittlag.
Citera
2026-07-14, 13:49
Medlem
Ski-entusiastens avatar
For å fortsette lite med England. Kane som ligger å bøler og roper og var usikker på vilken fot han skulle holde på, men kom til slutt i skade
for å holde seg på fel fot. Elliot Anderson som utførte sitt vanlige skodespel som han har trenet inn og fått så mye kritik for i PL.

Er hans paradgren. Går inn i fysisk sterke motspillere med bakvikt så at han forsvinner bakover ved den minste skubb.
Motstanderne som forventer at han søker kontakt med kroppen for i holde i mot, vil holde han unna, men i stedet for kjenne motstand
forsvinner han bakover utrolig lett, slipper opp benen, og vever med armene på veg ned.

Nei fy faen England !. Dere har fullstendig mistet min respekt. Er mye mer nøjd med at vi spilte hedersam fotball i stedet for at vi skulle
ha vunnet vha sådant skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in