2026-07-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nja, jag tycker nog att #796 anmälde sej högst frivilligt till tjänstgöring, om man säjer så. Han har riktigt allvarliga problem. Det vi tyvärr nte fick höra var ett samtal efter konfrontationen där #796 försöker komma undan publicering. Och det gör egentligen ingenting, för samtalet med #746 är ändå min absoluta favorit. "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill..." Snyft och ulk. #746 måste betraktas som Dumpens okrönte lipsillskung.

Ja, jävla synd han inte ringde Sara efteråt. Kanske hade han lärt sig av 746 att det inte hjälper att krypa.
Citera
2026-07-05, 22:20
Medlem
SegerHelg88s avatar
#796 har en springa utav dessa like! Varför investerar inte herren i ett skärp? Han verkar vara en som begått handlingar han pratar om. Otroligt grova saker.
Citera
2026-07-05, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Då påminner jag. Du har tidigare sagt att du känner 746, då är det naturligt att fråga dig. Och 746 är minst lika sjuk som senaste gäddan. Hans nya grannar tackade för att de blev informerade förresten. Hoppas den infon når 746.

Varför kan du inte svara utan att komma med personangrepp? Undrar varför?
Du kommer behöva upplysa mig var jag sagt jag känner 746
Citera
2026-07-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du kommer behöva upplysa mig var jag sagt jag känner 746

Tidigare inlägg i samband med när 746 publicerades. Även då tyckte det var ”inget” av dumpen att komma med. 746 och senaste gädda 796 är i paritet med varandra.
Citera
2026-07-05, 22:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, jävla synd han inte ringde Sara efteråt. Kanske hade han lärt sig av 746 att det inte hjälper att krypa.
Det är fullt möjligt att #796 följer Dumpen och lär sej en del. Numera vet ju även #746 att det är lönlöst, men det kostade honom huset, bilen och sitt gamla namn bara för att få den lärdomen. Där kan man verkligen tala om livets hårda skola.
Citera
2026-07-05, 22:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Är #796 identifierad ännu? Han använder ju ett namn i chatten, men jag utgår från att det inte är hans riktiga namn. En som har sådana här perversa böjelser och även vill förvissa sej om att allt är i sin ordning med sin tilltänkta pedofilmamma kan väl ändå inte vara så jävla pantad att han faktiskt använder sitt riktiga namn?
Citera
2026-07-05, 22:44
Medlem
Citat:

Det kan väl inte finnas nån som tror att barnträffar där mödrar ala #796 inträffar i verkligheten? Han är ju inte lite fet denne best som Dumpen lagt rabarber på. Har inte läst hela chatten men att Dumpen kallat honom snygg kommer stå där snyggt och prydligt i chatten som vanligt.

Sinnessjukt kul underhållning men noll kontakt med verkligheten.
Citera
2026-07-05, 22:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Hörde lite på ett samtal, vet inte vilket, men han nämnde att ta med sig 10k i förskott till mamman.
10k känns liksom lite overkill om han bara tänker bjuda på fikat på dejten. #796 verkar vara en riktigt skruvad fan.
Citera
2026-07-05, 22:47
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Är #796 identifierad ännu? Han använder ju ett namn i chatten, men jag utgår från att det inte är hans riktiga namn. En som har sådana här perversa böjelser och även vill förvissa sej om att allt är i sin ordning med sin tilltänkta pedofilmamma kan väl ändå inte vara så jävla pantad att han faktiskt använder sitt riktiga namn?

Han är knuten till att Facebook konto med namn och bild, men ännu ej full personalia. #796
Citera
2026-07-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#796 har en springa utav dessa like! Varför investerar inte herren i ett skärp? Han verkar vara en som begått handlingar han pratar om. Otroligt grova saker.

Tror du att han bryr sig om att folk tar anstöt av hans håriga stjärtklyka? Nej, det skiter han fullständigt i och vips har han tjänat in 150 spänn på ett bälte (det är nog där prisnivån för äcklet ligger)

Citera
2026-07-05, 22:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det kan väl inte finnas nån som tror att barnträffar där mödrar ala #796 inträffar i verkligheten? Han är ju inte lite fet denne best som Dumpen lagt rabarber på. Har inte läst hela chatten men att Dumpen kallat honom snygg kommer stå där snyggt och prydligt i chatten som vanligt.

Sinnessjukt kul underhållning men noll kontakt med verkligheten.
Det finns massor av människor som vet att sådana träffar som #796 är ute efter sker i verkligheten. Bara för att du själv inte tror det, så betyder det inte att alla andra tror som du.
Citera
2026-07-05, 22:50
Medlem
Citat:
Det finns massor av människor som vet att sådana träffar som #796 är ute efter sker i verkligheten. Bara för att du själv inte tror det, så betyder det inte att alla andra tror som du.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in