2026-04-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
https://petterssonsblogg.se/2014/07/03/nu-granskar-vi-s/

HHär har vi dina idoler sossarna ganska mycket kvinnobrott med skyll inte på länken är bluff det är bara klicka på samtliga namn så kommer du till källan.

Håll till godo och håll käften tack

Den gemensamma nämnaren för brott, krig, allt ont i världen stavas M Ä N. Män försöker dessutom skylla ifrån sig på andra män pga rasism eller politiska åsikter. Alla sorters män gör dessa brott. (Inte alla män, men män.).
Citera
2026-05-07, 11:11
Medlem
Telestos avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/lokal-toppolitiker-i-sd-doms-for-valdtakt

Citat:
En toppolitiker för Sverigedemokraterna i Skaraborg döms för våldtäkt och andra sexualbrott till fängelse i tre år och sex månaders fängelse.
Citera
2026-05-07, 15:35
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digeridoo
Den gemensamma nämnaren för brott, krig, allt ont i världen stavas M Ä N. Män försöker dessutom skylla ifrån sig på andra män pga rasism eller politiska åsikter. Alla sorters män gör dessa brott. (Inte alla män, men män.).
Inget ont i världen beror på kvinnor alltså? Tänk att dom alla visade sig vara jungfru Maria, hade man ju inte trott.
Citera
2026-05-07, 18:37
Medlem
Han heter Bo C Heijl och är 75 år gammal (jag känner en av offerna).
Han har fått sin dom nu men det ska överklagas då han kom undan för lätt i det andra fallet och fälldes bara för sexuellt ofredande i det fallet.
Citera
2026-05-09, 11:45
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaim78
Han har fått sin dom nu men det ska överklagas då han kom undan för lätt i det andra fallet och fälldes bara för sexuellt ofredande i det fallet.
Usch 🤮👹🤬
Äckelgubbe. Fy fn.

Om han är gammal mariestadsbo så tycker jag att man ska kolla vad han gjorde natten den 14 juni 1992. Ja, jag vet... Men jag tycker det ändå.
Citera
2026-05-09, 11:48
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Åkesson har flera gånger talat om att detta inte händer i SD.
Det är ju liksom nog med att SD-politiker skulle kunna göra samma sak igen om det hänt en gång.
Det är ju liksom bara enstaka personer.
Dessutom har ju SD blivit bättre på att få bort obekväma människor från organisationen nu när de blivit så stora säger Åkesson.
Åkesson såg inte detta komma om man säger så...
Har Åkesson sagt det? Aldrig hört förut.
Citera
2026-06-24, 10:29
Medlem
Telestos avatar
Bo Heijl har överklagat. Han har bara tröstat ett av offren.

Åklagaren har också överklagat - vill ha strängare straff och fler fällningar där tingsrätten friade.

Hovrätten hade förhandling 22/6
Bör vara denna
Citat:
kl. 13:00 - 16:30

B 2379-26, Huvudförhandling, Dag 2 av 2
NN ./. Åklagarkammaren i Skövde m.fl.
angående våldtäkt m.m.

Dom borde komma inom 14 dar.
Det har nog inte hänt något dramatiskt - då skulle det hörts. Dvs - han sitter kvar i häkte och lär sitta inburad några år. Sedan kan det hovrätten ändra straffet på bägge hållen.
Citera
2026-07-02, 22:16
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaim78

På vilket sätt befann sig offren i beroendeställning till Heijl?
Citera
2026-07-04, 17:03
Medlem
Telestos avatar
Fälld även i hovrätten. Även hovrätten friar honom från en av (de påstådda) våldtäkterna.

Citat:
Men den högre instansen anser dessutom att Heijl har gjort sig skyldig till kränkande fotografering.

Straffet som utdöms är detsamma som i tingsrätten: tre och ett halvt års fängelse. Heijl ska även betala skadestånd till kvinnorna, 272 860 respektive 30 000 kronor.
Citera
2026-07-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telesto
Fälld även i hovrätten. Även hovrätten friar honom från en av (de påstådda) våldtäkterna.
Jag kan bara informera om att våldtäkterna ägde rum kontinuerligt under 10 månaders tid.
Citera
2026-07-05, 20:03
Medlem
Är det nåt mer ni vill veta… hur eller??? Hur han band fast mig i källaren hur han hotade med att avhysa mig om jag inte sög hans kuk när jag kom hem en minut försent …. Nåt annat kanske? Hur han ristade mig eller såg na vassa naglar i mig eller tvingade mig att ligga på köksbordet med diverse grejer
Citera
2026-07-05, 20:05
Medlem
Eller alla kameror kanske han tog på mig i duschen naken eller bajsande på toaletten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in