2026-07-05, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
https://dumpen.se/2026/07/05/nar-man-inte-tycker-att-man-har-nagra-problem-goteborg-796/

Göteborg med ytterligare en nål på gäddkartan.

Som jag sagt tidigare är det skillnad på gädda och gädda, och fyfan för han här. Jag lovar han är fan farlig på riktigt, fatta inte om han har ungar själv?

Ganska säker på att fler offer kommer träda fram efter publiceringen, han har garanterat pillat på den ena och den andra
Senast redigerad av Loopmelon 2026-07-05 kl. 18:39.
Citera
2026-07-05, 18:37
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Har inte kollat konfrontationen ännu, kan bara notera att mannen har ett imponerande häng på shortsen och visar en härligt sexig rövspringa när han går iväg.
Sexy sexy!

Riktig vidrig attityd har han, lite "jag gör aldrig fel, det är fel på alla andra".
Hans tonläge får mig att vilja spy.

Citera
2026-07-05, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Givetvis grejar inte dumpen med att ladda upp ljudfilerna på #796 korrekt.
Är det någon som får dom att fungera?
Inga problem
Citera
2026-07-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Som jag sagt tidigare är det skillnad på gädda och gädda, och fyfan för han här. Jag lovar han är fan farlig på riktigt, fatta inte om han har ungar själv?

Ingen skillnad på gäddor som jag tidigare sagt. De är alla ute efter samma sak. Även din polare 785, fy fan för honom. Tur han har inga barn.
Citera
2026-07-05, 18:42
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Ingen skillnad på gäddor som jag tidigare sagt. De är alla ute efter samma sak. Även din polare 785, fy fan för honom. Tur han har inga barn.
Inte riktigt va? Prova tänk utanför skygglapparna mellan varven (det går).

Begrunda #796. Skulle ta med 10 lax i förskott också.

Blir nog inget vackert slut för 796. Alla som tydligen gillar kolla på kuk får ju njuta av asscrack också.
Citera
2026-07-05, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anorto

Hahaha besattheten slutar inte 😂
Nej han har inga barn, men hörde att sist igår lämnade två 19 åriga tjejer hans lägenhet och han hade följt dom ner till porten så han lever bra schysst som frågar!
Citera
2026-07-05, 18:51
Medlem
neomunaas avatar
Han köpte väl ut starksprit åt de. Låter som en stabil herre.
Citat:
Nej han har inga barn, men hörde att sist igår lämnade två 19 åriga tjejer hans lägenhet och han hade följt dom ner till porten så han lever bra schysst som frågar!
Citera
2026-07-05, 18:51
Medlem
Citat:

Besatthet? Så var det här med personangrepp igen. I din besatthet med fokusförflyttning, så babblar du på om olika gäddor, allt för att förflytta fokus från 785. "Proffsdansaren". Se lite fotboll istället för att hänga här. Kanske 785 gör med? Eller Lets Dance är nog mer hans grej.

Svara gärna på frågorna om 785, istället för att ägna dig åt personliga påhopp.

Haha, kul humor du har om tjejerna. Köpte han ut? Men 19 år? Nej, de är för gamla för honom. Han ville ju slicka fitta på en 13-åring. Låter androgynt med 13, men det kanske mer ligger i linje med 785 preferenser?

Men du inser inte att gäddor kommer i olika former och skepnader, men alla lika äckliga inuti. Men som sagt, kul humor du har.

Humor som 785 så väl behöver i kontakten med babbe-mäklaren. Ps. Han är informerad.

785 kommer diskuteras flitigt framöver. Flytt, hur det går med försäljningen med mera.
Senast redigerad av anorto 2026-07-05 kl. 18:59.
Citera
2026-07-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Inte riktigt va? Prova tänk utanför skygglapparna mellan varven (det går).

Begrunda #796. Skulle ta med 10 lax i förskott också.

Blir nog inget vackert slut för 796. Alla som tydligen gillar kolla på kuk får ju njuta av asscrack också.

Vad jag menar är att gäddorna kommer i olika former och skepnader, men alla lika vidriga inuti.

588 är ju fräscht exempel på de som gillar missbildade kukar. Inget bra slut för 588 heller. Finns för övrigt en bög-tråd. På tal om kuk-trams, så är det bara gäddor som tjänar på att denna tråd fylls med trams. Håll dig gärna till ämnet.
Senast redigerad av anorto 2026-07-05 kl. 18:58.
Citera
2026-07-05, 19:00
Medlem
796 som en förvuxen ADHD-unge. Mycket märklig man. Obehaglig.
Citera
2026-07-05, 19:06
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Riktig vidrig attityd har han, lite "jag gör aldrig fel, det är fel på alla andra".
Hans tonläge får mig att vilja spy.

Först ska idioten begå självmord, sen är allt alla andras fel...

Med tanke på plats och klädsel så måste det vara en bortklippt Galenskaparna-figur, gasexpert och pedofil?

EDIT: Efter att hört samtalet där mamman ska vara "en duktig hora" och göra honom trygg, han ska ta med 10' kontant, så är jag säker på att han är en blandning av Leo Gaut och en P*ter Ap*lgren-figur!
Senast redigerad av Leibach 2026-07-05 kl. 19:12.
Citera
2026-07-05, 19:10
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Jag tycker din besatthet är fruktansvärt gullig, lite kär kanske? 😁
Men du ställer ju inga frågor? Eller så ställer du dom och svarar på dom själv?

Nej, får säga usch och twii på dig och ditt släktträd. #785 har mycket mer pondus, stake och stolthet för att sitta och dividera med en sarafascist.

785 har ingen pondus, han ser ut som en sparris på 65 kilo med sin glesa mustasch och orangea luvtröja. Ingen vettig 50+man letar 13-åringar att slicka fitta på, för att i nästa stund stå och böla om att han inte legat på nio år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in