Citat:
Nu ljuger äcklet igen. Varför gör hon det tror du? Du som känner äcklet bäst?Jag säger att studien ifråga ingalunda handlar om "det påstådda sambandet mellan Autism och MMR-vaccin." Att den istället avhandlar en möjlig koppling mellan barnens mag-tarmbesvär (Ileal-lymphoid-nodular hyperplasia, non-specific colitis) och deras autism (pervasive developmental disorder).
Varför ljuger äcklet om det här, tror du? Du som torde känna henne bäst?
Citat:
Varför hittar äcklet korrektamund0 på det här, tror du?
ansökte om ett patent på ett vaccin som han ville att alla skulle ta istället för MMR-vaccinet som.....ja, ni vet ju varför...
Av samma skäl som hon hittade på att Wakefield et.al handlade om "det påstådda sambandet mellan Autism och MMR-vaccin."? Och i så fall, vad går det äckliga skälet ut på, tror du?
Citat:
Korrekt (utom att hon projicerar sitt äckel). Med det var inte vad du hävdade i ditt inledande sällsynt äckliga inlägg.
Vi tar det igen:
Äcklet Wakefield påstår här att han upptäckt att MMR-vaccin leder till....AUTISM!
Äcklet Wakefield påstår här att han upptäckt att MMR-vaccin leder till....AUTISM!
Igen, du hävdade att Wakefield et.al handlade om "det påstådda sambandet mellan Autism och MMR-vaccin." Vilket ju är en sällsynt äcklig lögn, givet ämnets allvar.
Så, igen. Varför hittar äcklet korrektamund0 på det här, tror du?
Du som känner henne bäst?
Citat:
Va???
Äcklet Wakefield påstår också att han upptäckt att RBD är associerat till....MMR-vaccin!
Citat:
Som jag trodde. Du (och därmed din omgivning) lider av en dissociativ personlighetsstörning. Att du liksom inte vill kännas vid de äckeldrapor du har pepprat alla trådar du 'medverkat' i så här långt, nuvarande inkluderad.
Och sedan sitter det ointelligenta antivaxxar-patrask här i flera år och kallar folk för fula saker
Korrektamund0?
Citat:
Nej. Jag menar att studien i fråga INTE handlar om "det påstådda sambandet mellan Autism och MMR-vaccin." Att du bara hittade på det av ej angivna äckliga skäl.
för att de hänvisar till fakta. Eller menar den ointelligenta idioten att Wakefield INTE ALLS påstår att MMR-vaccin orsakar Autism.
Vad är hennes äckliga skäl till det, tror Du? Du som känner henne bäst?
Citat:
Ja, det är frågan...eller hur äcklig?
HUR JÄVLA BLÅST FÅR MAN VARA EGENTLIGEN!?