2026-07-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marko00
Var norrmännen alltså gärningsmannen anlitad av Södra nätverket? För enligt SVT hänger både skjutningen i Lunden och mordet i Tollered ihop med konflikten mellan Södra och Norra nätverket i Biskopsgården. I dubbelmordet i Lunden hade offret koppling till Norra nätverket. I mordet i Tollered blev F@tih Gül skjuten. Han kopplas till Södra nätverket och tros ha blivit mördad som hämnd för dubbelmordet i Lunden. Men det blir kanske ännu tydligare när rättegången om Tolleredmordet börjar.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/grovt-valdsbrott-pa-hisingen

Dubbelmordet i Lunden har inget med mordet på Fatih Gül i Tolered att göra.

Mordet beställdes från Södra Biskop som var behjälpliga med logistik och annat men Norrmannen styrdes av kille som inte tillhör Södra. Vad jag fattat de som så ville Eddie Jobe komma tillbaka till Göteborg men de är inte möjligt så länge vissa element är kvar i Norra. Han hade även gått mot en alban vid namn Gashi som han också har problem med.

Mordet i Tolered har sin bakgrund att Fatih Gül förmedlat ett morduppdrag på C Gambinos manager som är från Biskop och som man försökt pressa på pengar. Man pratar om detta i telefonavlyssningen från Norrtälje där det framgår tydligt att C Gambinos manager ska dödas och att man eventuellt ska lägga en bomb under hans bil. Dom som nu är häktade för Tolered mordet har anknytning till folk som rörde sig runt C Gambino.
Citera
2026-07-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooc

Mordet beställdes från Södra Biskop som var behjälpliga med logistik och annat men Norrmannen styrdes av kille som inte tillhör Södra. Vad jag fattat de som så ville Eddie Jobe komma tillbaka till Göteborg men de är inte möjligt så länge vissa element är kvar i Norra. Han hade även gått mot en alban vid namn Gashi som han också har problem med.

Mordet i Tolered har sin bakgrund att Fatih Gül förmedlat ett morduppdrag på C Gambinos manager som är från Biskop och som man försökt pressa på pengar. Man pratar om detta i telefonavlyssningen från Norrtälje där det framgår tydligt att C Gambinos manager ska dödas och att man eventuellt ska lägga en bomb under hans bil. Dom som nu är häktade för Tolered mordet har anknytning till folk som rörde sig runt C Gambino.

Rättegången för Tolered mordet kan nog börja när som helst nu. Det viktigaste är att allt kommer fram. Många tror att man kan göra onda saker och bara gå vidare, men de tänker aldrig på att allt ont man gör mot andra alltid kommer tillbaka till en själv förr eller senare.
Citera
2026-07-05, 18:06
Medlem
Citat:

Vad har du fått infon angående ” Fatih Gül förmedlat ett morduppdrag på C Gambinos manager som är från Biskop och som man försökt pressa på pengar.” Låter som bullshit if you ask me, Fatih var retired enligt mina källor.
Citera
2026-07-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barakollaliteflash
Vad har du fått infon angående ” Fatih Gül förmedlat ett morduppdrag på C Gambinos manager som är från Biskop och som man försökt pressa på pengar.” Låter som bullshit if you ask me, Fatih var retired enligt mina källor.

Dina så kallade källor är inte värda namnet!

Jag bor här och ser med egna ögon vad som sker. Fatih var Eddies springis och hade hans förtroende. Han körde ner den stulna bilen till Spanien och gav den till Eddie. Eftersom Fifty inte litar på folk så lät han Fatih kontakta en känd torped som förmedlar uppdrag där de gav all info om managern. Tanken var att först utpressa sen betala torpen med pengarna så att klipps. Dessvärre gick de inte så bra med något av utpressningarna mot managern och producenten så Fatih började ligga på ännu mer och det var i samband med detta som man tog beslutet att reglera han. Allt detta bekräftas av avlyssningarna från anstalten.

Varför kommer ni alla med olika falska uppgifter att folk lagt av? Fatih var i gamet, precis som resten av turkligan han tillhörde, Furcan, Mevlut och Kemal. Är man över 25 så finns de ingen jävla ”Retired”. Man är med i gamet tills man dör.
Citera
2026-07-06, 02:12
Medlem
Citat:
Dina så kallade källor är inte värda namnet!

Jag bor här och ser med egna ögon vad som sker. Fatih var Eddies springis och hade hans förtroende. Han körde ner den stulna bilen till Spanien och gav den till Eddie. Eftersom Fifty inte litar på folk så lät han Fatih kontakta en känd torped som förmedlar uppdrag där de gav all info om managern. Tanken var att först utpressa sen betala torpen med pengarna så att klipps. Dessvärre gick de inte så bra med något av utpressningarna mot managern och producenten så Fatih började ligga på ännu mer och det var i samband med detta som man tog beslutet att reglera han. Allt detta bekräftas av avlyssningarna från anstalten.

Varför kommer ni alla med olika falska uppgifter att folk lagt av? Fatih var i gamet, precis som resten av turkligan han tillhörde, Furcan, Mevlut och Kemal. Är man över 25 så finns de ingen jävla ”Retired”. Man är med i gamet tills man dör.

Okej vi säger att det du säger stämmer, var kan jag hitta att Fatih kontaktat en torped för att utföra mordet på C.gambino. Det står inget om det i C.gambino fupen eller telefon avlyssnings fupen. Sluta snacka skit.
Citera
2026-07-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barakollaliteflash
Okej vi säger att det du säger stämmer, var kan jag hitta att Fatih kontaktat en torped för att utföra mordet på C.gambino. Det står inget om det i C.gambino fupen eller telefon avlyssnings fupen. Sluta snacka skit.

Det är uppenbart att du inte är läskunnig.

Södra utförde mordet på C Gambino själva och flera har dömts för mordet.

Efter mordet så utpressade man managern och producenten.

Eddie är själv med i inspelningarna gällande planeringen av mordet på managern.

https://www.svt.se/kultur/c-gambinos-skivbolag-utsatt-for-utpressning-och-sprangdad

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/har-soker-gangtoppen-upp-cgambinos-kollega-i-hemmet

Är man förståndshandikappad och inte kan läsa så förstår jag att detta är svårbegripligt.
Citera
2026-07-06, 17:28
Medlem
Citat:
Det är uppenbart att du inte är läskunnig.

Södra utförde mordet på C Gambino själva och flera har dömts för mordet.

Efter mordet så utpressade man managern och producenten.

Eddie är själv med i inspelningarna gällande planeringen av mordet på managern.

https://www.svt.se/kultur/c-gambinos-skivbolag-utsatt-for-utpressning-och-sprangdad

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/har-soker-gangtoppen-upp-cgambinos-kollega-i-hemmet

Är man förståndshandikappad och inte kan läsa så förstår jag att detta är svårbegripligt.

Du svarade inte på frågan. Jag frågade angående Fatihs inblandning i mordet, tror du att alla i ett nätverk bidrar till ett mord mot sina fiender i alla gängkrig som pågår i Sverige så är du inte från biskop som du påstår. Vissa vet inte ens att våldsdåd planeras!

Att länka artiklar som inte har någon som helst relevans till din poäng bevisar inte dina ”faktan” gällande Fatihs delaktighet, din pajjas.
Citera
2026-07-09, 11:01
Medlem
Ingen FUP. Flashback har gått ner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här