2026-07-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Patetiskt trollande.
Gå inte ihop i lag och blanda ihop två helt OLIKA trådar. Era jävla klappmongon.
Citera
2026-07-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Har aldrig hänt och då är min familj sådär. Gillar att tex prata skit om andra tex.

Men inte fan rotar dom i garderober..
Ja mina familjemedlemmar pratar också bara om andra hela tiden. Den gör det och den gör dittan eller dattan. Den är dum i huvudet. Den tror den kan göra som den vill osv.

Jag hinner inte stoppa dom. Om jag pratar med en familjemedlem är det nästan som att den uppehåller mig medans ett syskon eller mamma öppnar garderoberna och klädkammaren under tiden.
Sen kommer följdfrågorna. Vem träffar du? Träffar du någon? Vad heter människan? Osv osv osv
Citera
2026-07-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Du blandar ihop två helt OLIKA trådar.
Är du olika personer beroende på vilken tråd du skriver i?

Och nej, jag har aldrig trott dig, men lite kul att försöka svara dig seriöst ändå. Det har gjort min söndag lite roligare, att försöka få dig att försäga dig. Lite svårt när du spelar så uppenbart korkad.

Borde tittat på dina tidigare inlägg innan, men lite kul att inte göra det.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-05 kl. 15:28.
Citera
2026-07-05, 15:27
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ja mina familjemedlemmar pratar också bara om andra hela tiden. Den gör det och den gör dittan eller dattan. Den är dum i huvudet. Den tror den kan göra som den vill osv.

Jag hinner inte stoppa dom. Om jag pratar med en familjemedlem är det nästan som att den uppehåller mig medans ett syskon eller mamma öppnar garderoberna och klädkammaren under tiden.
Sen kommer följdfrågorna. Vem träffar du? Träffar du någon? Vad heter människan? Osv osv osv
Jag går in i bland när jag tycker det är viktigt. Men jag kan knappast få dom att ändra sätt.
Citera
2026-07-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Är du olika personer beroende på vilken tråd du skriver i?

Och nej, jag har aldrig trott dig, men lite kul att försöka svara dig seriöst ändå. Det har gjort min söndag lite roligare, att försöka få dig att försäga dig. Lite svårt när du spelar så uppenbart korkad.
Ja vi kan säga att jag presenterar två sidor eftersom vissa är tröga och inte ser den andra sidan. Eller så arbetar dom bara sinnessjukt långsamt. Lite hjälp på traven.
Vem är vem egentligen men eftersom du hakat fast dig på just denna tråd och jobbar stenhårt på att smutsa ner den förstår man ju att du gärna hade papperskorgat den andra tråden
Sanningen svider.
Citera
2026-07-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag går in i bland när jag tycker det är viktigt. Men jag kan knappast få dom att ändra sätt.
Förstod inte första meningen men jag har redan accepterat för längesen att dom är som dom är. Det viktiga är bara att dom respekterar lika mycket tillbaka och inte tränger sig in eller missbrukar myndigheterna för sina privata angelägenheter.
Tycker det är sjukt att dom gör som dom gör men jag vet inte hur jag ska få stopp på det.
Citera
2026-07-05, 15:41
Medlem
Citat:
Idag anses du smartast om du har störst kontaktnät. Du kan eliminera någon genom att felaktigt smutskasta, sprida falska rykten, kontakta olika myndigheter osv osv osv för att isolera en människa.
När människan är ensam kvar har du all makt. Det är jag medveten om.
Men det är väl också just så som hedersförtryck fungerar.
Ska jag gratulera dig eller någon annan du gör arbete för?
Nyfiken, har du verkligen gjort den där testen som visar att du frisk i skallen? Vad heter testen? Handlade det om en RPU?

Jag gjorde den där PLC-R mest på kul, med kompis och kompis till kompis, men varför har du kollat om du är frisk? Även om du mest hittar på allt, så kanske just det, att du testat, är sant.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-05 kl. 15:43.
Citera
2026-07-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Nyfiken, har du verkligen gjort den där testen som visar att du frisk i skallen? Vad heter testen? Handlade det om en RPU?

Jag gjorde den där PLC-R mest på kul, med kompis och kompis till kompis, men varför har du kollat om du är frisk? Även om du mest hittar på allt, så kanske just det, att du testat, är sant.
Jag hade inget val. Dom hämtade mig med handräckning för att kunna ”bevisa” att jag är frisk.
Ingen tror ju mig när jag berättar vad som försiggår. Det är enklare att radera bort en endaste människa än att försöka göra detektivarbetet och insamling av bevis. Det säger sig självt.
Lycka till med dagens teknik
Citera
2026-07-05, 15:55
Medlem
Har kommit på min mamma att noggrant läsa och bläddra igenom vår familjekalender som hänger på kylskåpet när hon är på besök. Det irriterar mig något oerhört. Så den senaste tiden har jag börjat ta bort den när jag vet att hon ska komma.
Citera
2026-07-05, 16:27
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Småsyskonen drämmer upp klädkammaren varje gång. Frågar om någon varit på besök och liknande.
Då frågar man "Hörrö, vad gör du?"
Om svare blir att dom bara ska titta lite så förklarar man att "i helvete heller att du ska."
Hjälper inte detta så är nästa steg fysiskt våld.
Citera
2026-07-05, 16:32
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sieerra
Har kommit på min mamma att noggrant läsa och bläddra igenom vår familjekalender som hänger på kylskåpet när hon är på besök. Det irriterar mig något oerhört. Så den senaste tiden har jag börjat ta bort den när jag vet att hon ska komma.
Vore kul att skriva påhittade saker för att chockera mamma, typ "onsdag - swingerklubben med Greger och Bettan", torsdag - gräva ner Bosse. "
Citera
2026-07-05, 16:35
Avslutad
Citat:
Hur hanterar ni familjemedlemmar som dyker upp oannonserade och så fort man öppnat för dom så går dom den vanligen turen runt i hemmet där dom öppnar garderober, klädkammare och skåpsluckor som om dom letade efter någon eller något?
Nästa gång man inte vill ha den formen av besök så öppnar man självklart inte för dom men då ringer dom polisen.

Hur gör ni för att bli av med sådana familjemedlemmar så att ni får lugn och ro i era hem?

Aldrig hänt mig.

Man säger ifrån förstås.

Hjälper inte det ökar man volymen.

Hjälper inte det släpper man inte in dem eftersom man inte kan ha dem i möblerade rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in