2026-07-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
TS är ett sommarlovs-troll, det räcker med att titta på dagens trådspam.

Hans morsa ringer polisen om hon inte blir insläppt, och polisen hämtar TS på kommando varje gång och skickar hem honom när han vill göra en motanmälan, och det är för att hans morsa blivit kompis med polisen över en öl vid något tillfälle.

Nigga please.
Ts kan faktiskt också vara riktigt sjuk och ha en lpt. Då händer precis det som ts säger. Allt klaffar på precis det. Men visst kan det handla om någon med sommarlov också.

Hen reaktion,
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Släpp din skit och lögn om att myndigheterna skulle rota när du inte ens klarar av att läsa rubriken till trådstarten.

Lutar åt att det handlar om en lpt. Trist att hen inte vill ha hjälp av oss, men det ligger säkert i sjukdomens natur.

Jag är betydligt mer professionell på arbetet, men ibland kan jag inte låta bli att svara dårarna. Privat kan jag få ha gränser.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-05 kl. 14:40.
Citera
2026-07-05, 14:36
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Hur hanterar ni familjemedlemmar som dyker upp oannonserade och så fort man öppnat för dom så går dom den vanligen turen runt i hemmet där dom öppnar garderober, klädkammare och skåpsluckor som om dom letade efter någon eller något?
Nästa gång man inte vill ha den formen av besök så öppnar man självklart inte för dom men då ringer dom polisen.

Hur gör ni för att bli av med sådana familjemedlemmar så att ni får lugn och ro i era hem?

Är väl bara att slänga ut dom. Be dom dra åt helvete.
Citera
2026-07-05, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Är väl bara att slänga ut dom. Be dom dra åt helvete.
Skulle du be poliserna att dra åt helvete när dom knackar på din dörr för att dina familjemedlemmar är sura för att du vägrar släppa in dom?
Citera
2026-07-05, 14:40
Medlem
Typiskt rått beteende kräver råttfällor, köp den största fällan du kan hitta så blir det en rejäl smäll på fingrarna för den som rotar runt bland dina saker. Det där är inte normalt beteende. Å är det kontanter de snor så lägger du ut fejkade pengar lite här och där, giriga råttor roffar åt sig allt som är löst, sen står de där med byxorna nere när de ska betala och de får veta att pengarna är falska. De kan ju inte konfrontera dig utan att samtidigt erkänna att de har rotat bland dina saker eller stulit från dig.
Citera
2026-07-05, 14:40
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Skulle du be poliserna att dra åt helvete när dom knackar på din dörr för att dina familjemedlemmar är sura för att du vägrar släppa in dom?

Hur är det med läsförståelsen?
Citera
2026-07-05, 14:41
Medlem
Citat:
Hur är det med läsförståelsen?
Hur gör du när familjemedlemmarna ringer polisen så det blir polisen dom som får komma in när familjemedlemmar inte får?
Citera
2026-07-05, 14:42
Medlem
Citat:
Man frågar varför de vill komma in. Polisen får inte komma in till dig för att dina familjemedlemmar är sura.

Det handlar om något annat.
Citera
2026-07-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Typiskt rått beteende kräver råttfällor, köp den största fällan du kan hitta så blir det en rejäl smäll på fingrarna för den som rotar runt bland dina saker. Det där är inte normalt beteende. Å är det kontanter de snor så lägger du ut fejkade pengar lite här och där, giriga råttor roffar åt sig allt som är löst, sen står de där med byxorna nere när de ska betala och de får veta att pengarna är falska. De kan ju inte konfrontera dig utan att samtidigt erkänna att de har rotat bland dina saker eller stulit från dig.
Dom snor inget vad jag vet. Dom letar oftast efter folk. Vem är här? Vem ska du träffa? Umgås du med den kompisen frtfarande? Dejtar du någon? Vem då? Är det någon vi känner? Vad heter människan och är den svensk?
Citera
2026-07-05, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Man frågar varför de vill komma in. Polisen får inte komma in till dig för att dina familjemedlemmar är sura.

Det handlar om något annat.
Jag öppnar alltid dörren när polisen knackar på. Så har jag blivit lärd. Och jo, polisen har varit här flertalet gånger dom senaste veckorna pga sura familjemedlemmar.
polisen kommer alltid 2-3 stycken varje gång.
Citera
2026-07-05, 14:45
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Hur gör du när familjemedlemmarna ringer polisen så det blir polisen dom som får komma in när familjemedlemmar inte får?

Är du myndig kan dom inte göra så, berätta det för polisen. Bor du på ett gruppboende vet jag inte vad dom har rätt till.
Citera
2026-07-05, 14:46
Medlem
Citat:
Är du myndig kan dom inte göra så, berätta det för polisen. Bor du på ett gruppboende vet jag inte vad dom har rätt till.
Jag är närmare 40 år. Mina föräldrar har lärt mig att man öppnar alltid dörren och släpper in om det är polis som kommer. Dom kommer alltid 2-3 stycken varje gång. Ibland står en kvar utanför dörren medans två stycken går in i hemmet.
Citera
2026-07-05, 14:48
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Jag vet inte hur många gånger polisen varit på hembesök hos mig och tom hämtat in mig för att jag vägrat öppna dörren för mina familjemedlemmar. Jag försökte polisanmäla en gång men blev hemskickad av polisen för dom trodde inte på mig.

Sorry.. men något stämmer inte här.
Polisen har inte den MINSTA rätten att kliva in i ditt hem för att du inte vill öppna dörren åt din mamma. Dom skulle heller ALDRIG slösa tid på det.

Du berättar inte hela historien.. har du missbruksproblem eller varit suicidal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in