2026-07-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
På sociala medier har en ökänd invandrare vid namn Damon Moayed-Mohseni lagt upp ett inlägg där han hånar den mördade polismannen Christian Zedig: https://www.tiktok.com/@damonhoudini6/photo/7658400614224858390

Den här Damon är ganska ökänd och blev nyligen dömd för att bland annat ha förnekat Förintelsen och hetsat mot judar: https://bulletin.nu/liknade-judar-vid-rattor-doms-for-tolv-fall-av-hets-mot-folkgrupp

Vad tycker ni om det här beteendet? Är det fler invandrare som håller på så här? Tragiskt ..

Han är född i Sverige och är svensk medborgare. Men han verkar vara en idiot. Ett land brukar ha runt 2-5 procent idioter. Han tillhör den delen.
Citera
2026-07-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
De flesta brott begås av icke svenskar idag, bara kolla vilka som sitter på livstid tex

nej Inte absoluta tal men invandrare har alltid varit överrepresenterade i brott. (sedan 1970-talet). Även om man tar hänsyn till ålder och kön så är invandrare överrepresenterade, men inte så mycket som man kan tro.

Under de senaste 10-åren har det skett en stor förändring. De som kallas andra generationens invandrare av forskare/statistiker (Ofta svenska medborgare) har numera en högre överrepresentation i brott än invandrare. Unga grabbar tillhörande den gruppen är extremt överrepresenterade när det gäller dödligt skjutvåld både som GM och offer.

Personen som är omtalad i TS tillhör troligen den gruppen. Och han en idiot. Men en person som hånar en död person är ofta idiot vare sig han invandrare, svensk eller andra generationens invandrare
Citera
2026-07-05, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
nej Inte absoluta tal men invandrare har alltid varit överrepresenterade i brott. (sedan 1970-talet). Även om man tar hänsyn till ålder och kön så är invandrare överrepresenterade, men inte så mycket som man kan tro.

Under de senaste 10-åren har det skett en stor förändring. De som kallas andra generationens invandrare av forskare/statistiker (Ofta svenska medborgare) har numera en högre överrepresentation i brott än invandrare. Unga grabbar tillhörande den gruppen är extremt överrepresenterade när det gäller dödligt skjutvåld både som GM och offer.

Personen som är omtalad i TS tillhör troligen den gruppen. Och han en idiot. Men en person som hånar en död person är ofta idiot vare sig han invandrare, svensk eller andra generationens invandrare
Andra generationens invandrare är inte svenskar.

Har du varit på ett häkte eller answtalt någongång?

Jag har jobbat på bägge två och det är en stor överpresentation av babbar i alla brott
Citera
2026-07-05, 13:50
Medlem
Citat:
Andra generationens invandrare är inte svenskar.

Har du varit på ett häkte eller answtalt någongång?

Jag har jobbat på bägge två och det är en stor överpresentation av babbar i alla brott

jag har träffat tusentals kriminella. Allt från den gamle fyllfinnen, svensk till somaliern. Ingen har sagt att invandrare inte är överrepresenterade i brott. Invandrare har varit det sedan man började forska i det sedan 1970-talet i Sverige. Du ser ungefär samma sak i många länder. Men det finns undantag. Invandrare till USA även Illegala* har en lägre brottslighet än amerikanen

När människor något som du har gjort så överdriver man ofta det man ser. Det är inget konstigt.

Andra generationens invandrare är för det mesta födda i Sverige och ofta svenska medborgare. Forskare och statistiker har dem som en egen grupp. Det får man om minst en förälder är invandrare. I bland gör forskarna djupdyk och delar upp dem i en eller två invandrande föräldrar.

*Räknar inte med deras invandringsbrott.
Citera
2026-07-05, 14:29
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
På sociala medier har en ökänd invandrare vid namn Damon Moayed-Mohseni lagt upp ett inlägg där han hånar den mördade polismannen Christian Zedig: https://www.tiktok.com/@damonhoudini6/photo/7658400614224858390

Den här Damon är ganska ökänd och blev nyligen dömd för att bland annat ha förnekat Förintelsen och hetsat mot judar: https://bulletin.nu/liknade-judar-vid-rattor-doms-for-tolv-fall-av-hets-mot-folkgrupp

Vad tycker ni om det här beteendet? Är det fler invandrare som håller på så här? Tragiskt ..

Om man vågar håna en polisman som mördats så är det ett tecken på att samhället daltar alldeles för mycket med grovt kriminella. Han borde ha fått betydligt hårdare straff för det han gjort. Sen borde det finnas någon form av paragraf där man kan åtala någon för att skända folk som den här Damon Moayed-Mohseni. Det behövs enormt mycket hårdare tag. Betydligt hårdare än TIDÖ's ändringar.

Tex dödsstraff. Om man utdelat dödsstraff så hade han inte haft möjlighet att håna.
Citera
2026-07-05, 15:17
Medlem
Citat:
jag har träffat tusentals kriminella. Allt från den gamle fyllfinnen, svensk till somaliern. Ingen har sagt att invandrare inte är överrepresenterade i brott. Invandrare har varit det sedan man började forska i det sedan 1970-talet i Sverige. Du ser ungefär samma sak i många länder. Men det finns undantag. Invandrare till USA även Illegala* har en lägre brottslighet än amerikanen

När människor något som du har gjort så överdriver man ofta det man ser. Det är inget konstigt.

Andra generationens invandrare är för det mesta födda i Sverige och ofta svenska medborgare. Forskare och statistiker har dem som en egen grupp. Det får man om minst en förälder är invandrare. I bland gör forskarna djupdyk och delar upp dem i en eller två invandrande föräldrar.

Nu får du lägga ner, jag har jobbatr på anstalt6 80% är ickevita även om du vill få det så.

Låt mig vara fördomssfull, du är en kvinna som röstar rött
Citera
2026-07-05, 15:21
Medlem
Citat:

invandrare är inte generellt överrepresenterade i brott.

svarta och bruna invandrare är alltid överrepresenterade i brott.

vita invandrare är alltid underrepresentade i brott.

svenska invandrare i danmark begår färre brott än danskar.

palestinska invandrare i danmark begår 70x fler brott än danskar.
Citera
2026-07-05, 15:48
Medlem
Citat:
Nu får du lägga ner, jag har jobbatr på anstalt6 80% är ickevita även om du vill få det så.

Låt mig vara fördomssfull, du är en kvinna som röstar rött

Låt mig vara fördomsfull. Du måste en blindnazist och kastrat. Jag utgår i från att du inte har jobbat på alla anstalter i Sverige över tid. Det finns studier där man tittar på överrepresentation.

PS DU har ingen aning om mitt kön och vad jag röstar på. Och det hör inte hit. Det bara titta på de studier som har presenterats.
Citera
2026-07-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
invandrare är inte generellt överrepresenterade i brott.

svarta och bruna invandrare är alltid överrepresenterade i brott.

vita invandrare är alltid underrepresentade i brott.

svenska invandrare i danmark begår färre brott än danskar.

palestinska invandrare i danmark begår 70x fler brott än danskar.

Jag trodde vi pratar om Sverige. Och jag har inge siffror på folks hudfärg och brottslighet. Men du har kanske en vetenskaplig studie. Jag vet att vita* fyllfinnar var extremt överrepresenterade i början av 1980-talet

*Utgår från att de var vita. De hade ofta alkoholproblem och var från Finland.

Individen i TS är född i Sverige och svensk medborgare och dum i huvudet. Troligen andra generationens invandrare.
Citera
2026-07-05, 16:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Invandrare? Det är väl negrer? Somalier och sådan där skit. Dom har en annan syn på brottslighet och heder. Det hänger ju ihop. Hedersbrott. Delar inte samma värdegrund. Hela .... hatar polisen.

Clark - De e ju negrer ... https://www.youtube.com/watch?v=LHrCIJrxB8o

Häng med häng med. Nu hänger vi med. Byt ut till mer. Hänger dom högt i lyktstolpar.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-07-05 kl. 16:28.
Citera
2026-07-05, 16:40
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Om dina föräldrar är hästar. Är de människor blir du en människa. Men den där liknelsen brukar handla om olika djur. Har inget med människor att göra. Alla är samma art. Och man är inte invandrare om man inte har invandrat. (Men kanske har han det?)

Jo man är andra generationens invandrare. Och tredje. Paolo Roberto brukar ju säga att förut på 80-talet så var det invandrarna som var födda i Sverige det först blev problem med. Födda på 60-talet. I Sverige alltså. Men idag är det fel på dom redan när dom kommer. Idag är det rent jävla skräp till människor som kommer. Vart så under 2000-talet. 1900-talet var invandrarna som kom helt annorlunda. Senaste 26 åren har det kommit muslimer och negrer. Fanns knappt sådana i Sverige på 1900-talet. Inte ens ute i förorterna.

Helt plötslig är skiten här. Det är en massa hej hej hemskt mycket hej. Och det sägs vara små barn också. Jävla skådespeleri. Ingen tror ju på den här skiten som propageras för idag. Greta bord utvisas och folk på motorvägen köras över. Så jävla trött på alla bögar och kärringar.
Citera
2026-07-05, 17:31
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
90% av alla som mördas i sverige är INVANDRARE !!!😔

Och ingen bryr sig ? 🙄

Nu när en svensk dödats blir folk galna .
Självsanering. Ingen bryr sig om kriminella pundare. Det är självförvållat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in