2026-07-05, 12:26
Medlem
StoreSvartes avatar
Snackade med en snubbe igår och han sa att om man inte legat med någon på länge så måste man starta upp attraktionskraften igen. Dvs försök ligg med vem som helst du möjligtvis kan, även om det är någon du kanske inte finner vara så attraktiv.

Kvinnor vill ha män som andra kvinnor vill ha och kan känna av om du legat med någon på senaste tiden.

Stämmer detta?

Någon som förstår vad jag menar kan kanske formulera det lite bättre så kan jag uppdatera trådstarten.
Citera
2026-07-05, 12:31
Avstängd
den vem som helst man ligger med kanske blir ens partner
Citera
2026-07-05, 12:32
Medlem
Ja jag kanske skulle sätta några kollegor i närhåll. Har en som bor relativt nära men som stinker avtändning dagarna i ända. Mycket looksmaxing-tjaffs och snackar mycket skit om sin sambo redan.
Enkelt byta men kan man be personen att dra på sig en papperspåse över huvudet tro?
Plast är skit har jag hört.
Citera
2026-07-05, 12:35
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
den vem som helst man ligger med kanske blir ens partner

Det är ju en dålig start att bli ihop med någon du inte tycker är särskilt attraktiv.
Citera
2026-07-05, 12:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det är ju en dålig start att bli ihop med någon du inte tycker är särskilt attraktiv.

tror attraktion kan vara flytande inte fast
Citera
2026-07-05, 13:18
Medlem
VasileYSLs avatar
Citat:
Snackade med en snubbe igår och han sa att om man inte legat med någon på länge så måste man starta upp attraktionskraften igen. Dvs försök ligg med vem som helst du möjligtvis kan, även om det är någon du kanske inte finner vara så attraktiv.

Kvinnor vill ha män som andra kvinnor vill ha och kan känna av om du legat med någon på senaste tiden.

Stämmer detta?

Någon som förstår vad jag menar kan kanske formulera det lite bättre så kan jag uppdatera trådstarten.

Det finns absolut en sanning i det, om du har träffat någon annan nyligen så är du förhoppningsvis mer avspänd, utstrålar självförtroende och belåtenhet. Och det är väl det som kvinnor vill ha.

Med det sagt skulle jag själv inte precis utstråla självförtroende om man behöver gå och ligga med en tjock padda för att få till det, då kan det hellre få vara, så helt sant är det nog inte.
Citera
2026-07-05, 13:38
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VasileYSL
Det finns absolut en sanning i det, om du har träffat någon annan nyligen så är du förhoppningsvis mer avspänd, utstrålar självförtroende och belåtenhet. Och det är väl det som kvinnor vill ha.

Med det sagt skulle jag själv inte precis utstråla självförtroende om man behöver gå och ligga med en tjock padda för att få till det, då kan det hellre få vara, så helt sant är det nog inte.

Det behöver ju inte vara en tjockis. Det finns ju också knasiga och galna tjejer som inte är oattraktiva rent utseendemässigt men som har en personlighet som inte är så attraktiv eller intressant.
Citera
2026-07-05, 14:57
Medlem
VasileYSLs avatar
Citat:
Det behöver ju inte vara en tjockis. Det finns ju också knasiga och galna tjejer som inte är oattraktiva rent utseendemässigt men som har en personlighet som inte är så attraktiv eller intressant.
Såklart, men nu var frågeställningen "vem som helst".
Citera
2026-07-05, 20:39
Bannlyst
Citat:

Stämmer detta?

Nej, definitivt dålig strategi oavsett kön
Citera
2026-07-05, 21:57
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Nej, definitivt dålig strategi oavsett kön

Uppenbarligen är det en idiotisk och onödig strategi för det motsatta könet...
Citera
2026-07-05, 21:57
Bannlyst
Citat:
Uppenbarligen är det en idiotisk och onödig strategi för det motsatta könet...
Ja både män och kvinnor tar sådana personer oseriöst
Citera
2026-07-05, 22:01
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Ja både män och kvinnor tar sådana personer oseriöst

Jag tror inte du riktigt förstår tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in