2026-07-05, 11:13
Medlem
Jag vill inte låta dömande för det finns asexualitet vilket är okej.
Men när ett nyinflyttat par aldrig knullar så undrar i alla fall jag varför man investerar i möbler när relationen så uppenbart är rena fängelset för dom två.
Hur gör ni andra, accepterar ni domen som dödsdömt och stannar kvar i kollektivet eller letar ni er vidare till något mer heligt, erotiskt och upplyftande?
Citera
2026-07-05, 11:38
Medlem
Det är väl därför många svenska män dreglar över tonårstjejer eller thaikvinnor.

Att investera i sitt hem och ha ett aktivt sexliv är dock inte ömsesidigt uteslutande.
Senast redigerad av 16266 2026-07-05 kl. 11:40.
Citera
2026-07-05, 11:57
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Men när ett nyinflyttat par aldrig knullar så undrar i alla fall jag varför man investerar i möbler när relationen så uppenbart är rena fängelset för dom två.
Hur gör ni andra, accepterar ni domen som dödsdömt och stannar kvar i kollektivet eller letar ni er vidare till något mer heligt, erotiskt och upplyftande?

Har man barn stannar man, annars drar man
Citera
2026-07-05, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Har man barn stannar man, annars drar man
Såklart men nu syftar jag på barnlösa par. Eller så kan dom bara inte få barn?
Citera
2026-07-05, 12:17
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Vad avses med att investera i möbler? Är det att köpa en ny soffa på Rusta för några tusenlappar eller att köpa en Liljevalchs soffa från Svenskt Tenn för en kvarts miljon?

Det blir ju lite olika beroende på. I det första fallet kan det vara ett försök att lappa ihop relationen för att man drömmer om någonstans att mysa och hitta tillbaka. I det senare fallet handlar det ju mer om att hålla ihop Du&Jag Enterprise Inc. och att man belönar sig med något som ger pengarna tillbaka om man säljer, när lite pengar kommit in.
Citera
2026-07-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Vad avses med att investera i möbler? Är det att köpa en ny soffa på Rusta för några tusenlappar eller att köpa en Liljevalchs soffa från Svenskt Tenn för en kvarts miljon?

Det blir ju lite olika beroende på. I det första fallet kan det vara ett försök att lappa ihop relationen för att man drömmer om någonstans att mysa och hitta tillbaka. I det senare fallet handlar det ju mer om att hålla ihop Du&Jag Enterprise Inc. och att man belönar sig med något som ger pengarna tillbaka om man säljer, när lite pengar kommit in.
Har man något att hitta tillbaka till om man aldrig knullat?
Citera
2026-07-05, 12:41
Medlem
Citat:
Har man något att hitta tillbaka till om man aldrig knullat?
Ja en soffa
Citera
2026-07-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Ja en soffa
Du är felinformerad. Vissa är bara bra på att snacka och knyta falska kontaktar för att få sin vilja genom. Avskum kallas dom. Inte skummet i soffan.
Citera
2026-07-05, 12:58
Medlem
Citat:
Du är felinformerad. Vissa är bara bra på att snacka och knyta falska kontaktar för att få sin vilja genom. Avskum kallas dom. Inte skummet i soffan.
Som din mamma
Citera
2026-07-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Som din mamma
Ja exakt.
Citera
2026-07-05, 18:54
Medlem
Även om man aldrig har sex så måste man ändå ha någonstans att sitta, att äta, att sova.
Citera
2026-07-06, 00:19
Bannlyst
Citat:
Skulle aldrig investera i någon så mycket att jag flyttar ihop med den. Oavsett hur mycket sex man har sätter man sig i ett personligt fängelse den dagen man vill att den andre flyttar ut
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in