Citat:
Ursprungligen postat av
Sjelvklart
Så jag har Samsungs flaggskepps tv och soundbar från 2004 och till min förvåning går det inte att växla mellan att använda mina hörlurar och gå tillbaka till soundbar om jag stänger av mina hörlurar och tv samtidigt , för då fungerar bara själva tv-ljudet när den sätts på igen,jag måste fippla med att ljudet skall gå ut till min soundbar varje gång detta sker och ibland vill det inte ens fungera med att ändra inställningar utan måste göra allt strömlöst får att få ordningen på grejerna.
Detta upptäcktes nu under fotbolls VM då jag för första gången använde hörlurarna till tv innan har jag bara använt dom till datorn som är koppla med tv.
Besviken minst sagt!
Så efter att raderat hörlurarna från tv: för att gå tillbaka att bara använda dom till datorn kan jag nu meddela att det har börjat strula, något som har fungerat felfritt i ett par år ,nu så fungerar dom inte efter jag stängt av datorn och satt på den igen ,det krävs varje gång nu att jag radera hörlurarna från datorn och gör en ny parkoppling,blir så trött.