2026-07-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Fint av dig, men han har ju t.o.m kysst dig under sexet. Är du nöjd med honom annars så är det nu du ska raka hem vinsten. Sexet blir bara bättre from now on!

Sexet mellan oss var väl ok vi kanske kan ses som kk i framtiden men just nu har jag varit ledsen och sårad ett tag och det vet han om och det är väl därför han har backat han sa nej till casual också han tyckte inre det var bra ide nu iaf
Citera
2026-07-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Ja men om han inte vill ha kontakt kan jag ju inte tvinga han upp till han om han vill ha nån kontakt finns väl en liten risk att jag råkar stöta ihop med han eftersom jag börjat prata med en annan kille som bor i samma lilla håla som han bor i suck och nej det var inte planerat men men dom bor knappt 5 min från varandra med bil blir jävligt stelt om man ses...
Guys don't kiss and tell. Och om dom gör det kommer dom ändå bara skryta om vem som kunde få dig att moana högst, vem som satte på dig i röven först eller vem som fick spruta dig i fejan, osv.
Buksvågrar är vi allihop ändå!

Citat:
Sexet mellan oss var väl ok vi kanske kan ses som kk i framtiden men just nu har jag varit ledsen och sårad ett tag och det vet han om och det är väl därför han har backat han sa nej till casual också han tyckte inre det var bra ide nu iaf
Okay, det är ändå upp till dig...
Citera
2026-07-04, 19:50
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?

Känns som det är något fel på mig eftersom det här ens är en diskussion. Har legat med närmare 200 och har nog kysst 99%
Citera
2026-07-04, 19:55
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ja det kan jag väl men han sa för en månad sen iaf att han inte ville ha nån kontakt så då får jag väl respektera det
Dumpa honom, du var bara ett töm o glöm för honom. Han kommer ev. att börja höra av sig om han inte hittar något bättre töm o glöm.

Som svar på frågan, ja! Hångel hör till, både under förspelet, akten och efteråt. Tror aldrig jag bara klätt på mig och gått efter ett ons.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-07-04 kl. 19:57.
Citera
2026-07-04, 20:26
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?

Självklart händer detta. Han skulle tex kunna lida av ett enormt bekräftelsebehov för stunden och i perioder för att sedan gå vidare till nästa "tillfälliga kanske-flickvän" för att få sin kick/fix (=bekräftelse). Även om det är osannolikt pga dessa är relativt få så skulle han ev kunna vara en person med "avoidant/undvikande anknytning" (sök: "avoidant attachment style" för mer info). Dessa förväxlas ofta med "players" (både män å kvinnor) och det KRÄVER att man känner människan lite djupare över en längre tid för att konstatera detta - vem/vad någon är egentligen. Som sagt - scenariot är osannolikt men ändå inte helt omöjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Dumpa honom, du var bara ett töm o glöm för honom. Han kommer ev. att börja höra av sig om han inte hittar något bättre töm o glöm.

Som svar på frågan, ja! Hångel hör till, både under förspelet, akten och efteråt. Tror aldrig jag bara klätt på mig och gått efter ett ons.

Spontant instämmer jag. Mycket lutar åt att snubben har ett periodiskt mycket starkt bekräftelsebehov - både män å kvinnor kan gå väldigt långt för att få det behovet tillfredsställt och det handlar IMO INTE om sex egentligen utan ist om bekräftelse som sådan (precis som det ofta även kan göra ang tex otrohet).
Citera
2026-07-04, 21:30
Medlem
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?

Finns det människor andra än prostituerade, som frivillgt knullar personer som de inte kysser?

Givetvis kysser man den som man har sexuellt umgänge med för man har någon typ av positiva känslor för den annars hade man inte haft sex med personen.
Citera
2026-07-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Finns det människor andra än prostituerade, som frivillgt knullar personer som de inte kysser?

Givetvis kysser man den som man har sexuellt umgänge med för man har någon typ av positiva känslor för den annars hade man inte haft sex med personen.
Som inledning ja men alla som har en mun vet knappast hur den ska användas. Så man skippar den längre fram om tillfällig kontakt. Dom flesta har faktiskt helt värdelösa munnar.
Citera
2026-07-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Som inledning ja men alla som har en mun vet knappast hur den ska användas. Så man skippar den längre fram om tillfällig kontakt. Dom flesta har faktiskt helt värdelösa munnar.
"Värdelösa munnar" du uttrycker dig som en förståndshandikappad en normal människa skulle säga att många är dåliga på att kyssas.
Citera
2026-07-04, 21:40
Medlem
Citat:
"Värdelösa munnar" du uttrycker dig som en förståndshandikappad en normal människa skulle säga att många är dåliga på att kyssas.
Nej menar fullt ut värdelösa munnar. En mun nyttjas till mer än bara kyss och hångel.
Citera
2026-07-04, 21:43
Medlem
Citat:

Ja alltså han kysste mig i missionären och jag kysste tillbaka jag hade känslor redan innan vi sågs och dom blev starkare efteråt , varför han tog inititiv till att kyssa mig under sexet vet jag inte , vet inte om han bara var kåt eller om han hade känslot för mig. Misstänker att han hade känslor på nåt sätt annara hade vi väl inte snackat dagligen i flera månader men vad vet jag efter sexet så verkade han seg och ointresserad iaf och jag fick starkare känslor nu har vi ingen kontakt är väl lika bra just nu iaf
Citera
2026-07-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ja alltså han kysste mig i missionären och jag kysste tillbaka jag hade känslor redan innan vi sågs och dom blev starkare efteråt , varför han tog inititiv till att kyssa mig under sexet vet jag inte , vet inte om han bara var kåt eller om han hade känslot för mig. Misstänker att han hade känslor på nåt sätt annara hade vi väl inte snackat dagligen i flera månader men vad vet jag efter sexet så verkade han seg och ointresserad iaf och jag fick starkare känslor nu har vi ingen kontakt är väl lika bra just nu iaf

Hur kan du tycka det är konstigt att kyssas under sexuella aktiviteter?
Citera
2026-07-04, 22:04
Medlem
Citat:
Utifrån det du har berättat o beskriver så tror jag att han har haft känslor, och misstänker att han fortfarande har faktiskt, för du vet inte även om ni inte kanske har noll kontakt just nu. Sen vad som har hänt mellan er vet bara ni två. Jobbigt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in