Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?
Självklart händer detta. Han skulle tex kunna lida av ett
enormt bekräftelsebehov för stunden och i perioder för att sedan gå vidare till nästa "tillfälliga kanske-flickvän" för att få sin kick/fix (=bekräftelse). Även om det är
osannolikt pga dessa är relativt få så skulle han
ev kunna vara en person med
"avoidant/undvikande anknytning" (sök:
"avoidant attachment style" för mer info). Dessa
förväxlas ofta med
"players" (både män å kvinnor) och det KRÄVER att man känner människan lite djupare över en längre tid för att konstatera detta - vem/vad någon är egentligen. Som sagt - scenariot är osannolikt men ändå inte helt omöjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Dumpa honom, du var bara ett töm o glöm för honom. Han kommer ev. att börja höra av sig om han inte hittar något bättre töm o glöm.
Som svar på frågan, ja! Hångel hör till, både under förspelet, akten och efteråt. Tror aldrig jag bara klätt på mig och gått efter ett ons.
Spontant instämmer jag. Mycket lutar åt att snubben har ett periodiskt mycket starkt bekräftelsebehov - både män å kvinnor kan gå väldigt långt för att få det behovet tillfredsställt och det handlar IMO INTE om sex egentligen utan ist om bekräftelse som sådan (precis som det ofta även kan göra ang tex otrohet).