2026-07-05, 01:08
Medlem
Run4YourLifes avatar
Dom förlorade trots sitt fulspel, nu blir det skott i nacken av maffian när dom kommer hem
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Galarza och Caceres!

Mina två nya favoritspelare!
Medlem
53....so whats avatar
Jag gillar inte Frankrike... men det här var bättre än att Paraguay vann.
Dom är inte värdiga att vinna på deras sätt att spela fotboll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Tvärtom!
Då har jag fått helt fel uppfattning om honom men jag kan ju givetvis ha fel.
2026-07-05, 01:09
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Många här som verkar föredra negrer framför sydamerikaner...
Frankrike kan dra åt helvete.
Har inget att göra med hudfärg.
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Precis som Kap Verde igår så är Paraguay vinnare trots att de förlorade. De vann mitt hjärta.
Kap Verde var extremt charmiga, älskvärda. Paraguay är raka motsatsen, ett lag vi kan vara utan framöver.
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Svenske domaren Eriksson och Bojan är också kappvändare. När Paraguay mötte Tyskland satt de tysta som nunnefittor när Paraguay spelade som kriminella och domaren blundade för allt, men nu passar det att prata ut när deras gullgrisar Frankrike mötte skiten.
Medlem
kul med flera minnesvärda matcher på rad nu. Även en sådan här match kommer ni minnas, precis som Portugal vs Holland 2006.
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Nämn inte kämparna i Kap Verde och dräggen i Paraguay i samma mening. Men du är nog ironisk.
Nej jag är inte ironisk. De kämpade båda två men på helt olika sätt.
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Fransmännen filmade och domaren köpte inte det.

Överdrivet många filmningar idag.
Medlem
Run4YourLifes avatar
Tror iunte vi får se den domaren mer i detta VM, uruselt!
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Domaren är en skam för domarkåren. Han har favoriserat Paraguay sedan absoluta starten. Det är hans fel att Frankrike tappade offensiven medan Paraguay tilläts stöka hur mycket dom ville.

Den domaren ska ner minst två divisioner i kompetensgrad. Hem till Uzbekistan med fanskapet!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Riktigt bra insats av paraguay, dom spelade tufft men rättvist, frankrike det "bättre laget" är ett gäng divor som svarar med att filma, slänga sig, förstärka situationer och hela tiden skvallra för domaren, ett gäng golbögar!

tre gula för frankrike visar vilka dom riktigt asen är.

två skott på mål bara med en sån trupp och med en av vms skyttekungar? 1 ynka mål - på straff!

det är inget lag som vinner vm.

paraguay har tyvärr inte tillräckligt för att sätta emot framåt, men gjorde det bästa av situationen.
Dom spelade inte rättvist. Vad fan kollar du på för match? Domaren var köpt och patetisk. Han är nog den sämsta domaren jag någonsin sett.
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Riktigt bra insats av paraguay, dom spelade tufft men rättvist, frankrike det "bättre laget" är ett gäng divor som svarar med att filma, slänga sig, förstärka situationer och hela tiden skvallra för domaren, ett gäng golbögar!

tre gula för frankrike visar vilka dom riktigt asen är.

två skott på mål bara med en sån trupp och med en av vms skyttekungar? 1 ynka mål - på straff!

det är inget lag som vinner vm.

paraguay har tyvärr inte tillräckligt för att sätta emot framåt, men gjorde det bästa av situationen.

Vilken match såg du???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in