Citat:
Har läst fup. Han har en helt annan historia (om knappt de? Han ”vet inte” på de mesta frågorna) än övriga förhörda. Han anklagar tjejen för att hitta på allt för uppmärksamhet, och menar på att han varit falskt anklagad för våldtäkt av olika tjejer flera gånger tidigare. Med tanke på att hans historia är så pass annorlunda än alla andra vittnens så framstår han som en lögnare och opålitlig. Hans vänner verkar ha tagit ställning mot honom och backar inte upp honom så som han trodde. Bland annat har man begärt förhör av en Vigg*, som då varit H*nriks bästa vän i alla år. Antagligen för att bygga en historia om hur bra och härlig H*nrik är, dom blev nog rätt häpna när dom fick se Viggos uttalande. Han nämner bland annat att H*nrik vid flera tidigare tillfällen gått för långt mot tjejer och att han inte står bakom H*nrik alls i det här. Något som blir extra intressant då även Vigg* ska vara dömd för sexualbrott.
Är väldigt nyfiken på den här käftsmällen H*nrik påstår sig ha fått. Av alla vittnen så har ingen nämnt att det här har hänt, men H*nrik nämner flera gånger att han blivit slagen och däckat av rädsla i bilen efteråt osv. Han säger att hans kompis Eric ska ha sett när han blev slagen, något som Eric sen i sitt förhör säger sig inte veta nått om. Jag hoppas verkligen han blir dömd för de här. Han verkar ha en historik av övergrepp som han kommit undan med, så på tiden att han får sitta sitt straff. Tycker sjukt synd om tjejen som fått utså detta.
*= e, o
Är väldigt nyfiken på den här käftsmällen H*nrik påstår sig ha fått. Av alla vittnen så har ingen nämnt att det här har hänt, men H*nrik nämner flera gånger att han blivit slagen och däckat av rädsla i bilen efteråt osv. Han säger att hans kompis Eric ska ha sett när han blev slagen, något som Eric sen i sitt förhör säger sig inte veta nått om. Jag hoppas verkligen han blir dömd för de här. Han verkar ha en historik av övergrepp som han kommit undan med, så på tiden att han får sitta sitt straff. Tycker sjukt synd om tjejen som fått utså detta.
*= e, o
Om flera olika tjejer anmält/anklagat honom och t.o.m. hans vänner tror mer på dem än honom och han ändå förnekar på den nivån så arrogant i förhör så är han fan farlig.
Förvånad om han inte blir dömd.
Modig tjej får jag säga! All cred till henne!! ❤️👏🏻
Skulle också gärna se FUP om du vill dela 🥰