Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenDilbert
Hon är konservativ nu för att fet gynnar Israel.
Hon var liberal innnan för att hon tänkte att det gynnade Israel.
Total Mossad-asset om man nånsin sett någon.
Intervjun, om du sett den sätter utsatta judar i lika mycket centrum som Erika själv, trots att Erika själv inte är jude, ett flagrant och uppenbart sätt för CBS/BariWeiss att kuppa in sin sionistagenda.
Man kan se att det är menat att handla om antisionism och blanda in antisemitism som kosmetika.
De är Off Topic, men on topic för donatorerna och det är genomskinligt som attan.
Japp, 60 Minutes är ett anrikt program, typ som Kalla Fakta eller Uppdrag Granskning, fast kanske ännu äldre.
Så, det sista trovärdiga av gammelmedias äldsta flaggskepp som går i graven i USA.
Det kommer inte att funka att köra enkelriktat med Israel och sionister och Erika som deras favorit-goy.
För i grunden är TPUSA, och har alltid varit, pro-Trump - Kirk växlade in på sjubergsmandatet och kristen nationalism efter han mött McCoy.
Men eftersom du stadigt lutar dig på Candace så blir det tunnelseende och att runka över Mossadspåret.
Candace är en antisemitisk rysshora som är helt borta i konspirationsteorier. Vad det än gäller.
Eftersom hon är väldigt störd är det väldigt dumt att se henne som visdomens källa.
Propagandaministern Owens är i Shawn Ryans senaste show och pratar oavbrutet i nästan 5 timmar. Vittvättar den antisemitism som stormat via hennes uttalanden, hon är ju ett offer - och avrundar programmet med de värsta antisemitiska konspirationsteorierna ever, med koppling till Ryssland.
Any way. Jag kollade upp klipp från 2018, ett årtal som Candace lyfter fram.
Eftersom han mötte Erika detta år.
Bortse från den tramsiga agendan från postaren och fokusera på Charlie.
Kirk ska introducera sin fästmö på Kirk Show:
https://www.instagram.com/reel/DOzcqmdjZvk/?igsh=azc5azFzNG1zM3dl
Erika började dejta Kirk
2018 - vilket de beskriver i detta klipp.
https://www.instagram.com/reel/DOjzCXulccZ/
Owens vill berätta om Kirk från 2018 och det är, om möjligt, mörkare än i Dantes inferno...
▪️Charlie drömde om att han skulle dö - en död knuten till TP som skulle väcka världen.
Han visste att det var Candace som skulle slåss.
▪️Charlie ville verkligen bara ha kärlek innan Erika kom in i hans liv, det var nästan poetiskt.
Det fick han inte.
▪️Candace sörjde så djupt. Hon var hon nog var den enda som brydde sig om honom?
▪️Till och med neonazisten Fuentes sörjde mer än Erika.
"Jag vet att det inte är en slump att Charlie fortsatte att säga till mig att han skulle dö ung, att han hade riktigt, riktigt djupa visioner om sin död 2018.
Väldigt specifika visioner om att han skulle dö ung och att han visste att det var jag som skulle slåss."
(..)
"Du vet, min död kommer att vara knuten till Turning Point USA från det ögonblick jag skrev på, på den streckade linjen."
Han sa att han hade drömmarna. Han hade drömmarna upprepade gånger."
Att han skulle dö ung, att han skulle dö på ett väldigt tragiskt sätt, och att hans död skulle vara kopplad till att liksom rädda världen, att väcka världen om något.
Och just då bara – jag menar, vad säger man med det, eller hur? Det skulle vara konstigt om jag bara tänkte:
"Okej, visst, ge mig en plan.
Vad vill du att jag ska göra när du dör ung?"
Typ, vad skulle jag säga?
När jag läser tillbaka det spökar det. Det hemsöker mig."
SR: Tror du att hon hade något med det att göra? Var hon medskyldig? "
"Tror du att hon kanske, när de träffades, var, du vet, hon såg bara lönen och var en narcissist och hade inga känslor, ingen kärlek, ingenting för honom, ville bara gifta sig med en kille som tjänar 150 miljoner dollar om året?"
Owens: "Även om allt du just sa var sant, så var hon motiverad av pengar att gifta sig med honom, hon älskade honom faktiskt inte, låt oss till och med tillägga att hon hatade honom i hemlighet, eller hur? När någon dör på det sättet har man fortfarande en mänsklig reaktion.
Så låt oss— vem skulle du säga är hans ärkefiende? Nick Fuentes. Okej.
Han gav en mer passionerad reaktion på vad som hände Charlie än Charlies fru gjorde "
(...)
"Och jag tror det är därför folk i efterhand tittade på mitt program och folk som Taylor Loren sa – hon twittrade:
”Varför känns det som att Candace Owens är den enda som faktiskt brydde sig om honom?”
(...)
"Jag hade det väldigt svårt med Charlies död, och har det fortfarande.
Att vara den person som Charlie pratade så mycket med om hur mycket han ville ha kärlek – när jag var tvungen att ta ledigt och bara åka till Wyoming och försöka få ordning på det, läste jag igenom alla våra meddelanden och återupplevde allt."
(..)
"Och när jag kom ut och läste meddelandena – innan hon kom in i hans liv – Charlie ville bara verkligen, verkligen, verkligen ha kärlek.
Det var liksom så. Och det var nästan poetiskt, det han skrev om hur kärlek på sätt och vis kunde få män att försätta berg.
Så för mig att behöva sörja honom och sedan behöva tänka på att det han ville ha mest – han fick det inte."