2026-07-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
100% att du har rätt i allt du skriver. Antingen får hon ta tag i sin sociala fobi och vara öppen och ärlig med den eller så får hon lägga ner den här "karriären" och gå tillbaka till att leva på kebabens lön. Hon är i moment 22 där hon vill ha pengarna men kan inte erkänna sina riktiga problem. Hon kommer fortsätta såhär tills karriären självdör.

Ja exakt. Hon som alltid skriver att hon vill vara ärlig mot sina följare. Ja, men var det då! Det bästa i hennes fall, för sitt egen och familjens mående vore att lägga ner influenser karriären för det är klart och tydligt inget för henne.
Citera
2026-07-03, 12:15
Medlem
Citat:
100% att du har rätt i allt du skriver. Antingen får hon ta tag i sin sociala fobi och vara öppen och ärlig med den eller så får hon lägga ner den här "karriären" och gå tillbaka till att leva på kebabens lön. Hon är i moment 22 där hon vill ha pengarna men kan inte erkänna sina riktiga problem. Hon kommer fortsätta såhär tills karriären självdör.

Det har blivit allt värre också
Citera
2026-07-03, 12:51
Medlem
Citat:

Det är ju vi som hjälper henne att behålla sitt jobb. Inklusive mig själv. Utan denna tråd hade hon inte längre varit någon. Nu upprätthåller vi hela eländet. Jag är helt ointresserad av henne, men den här tråden är otroligt rolig att följa!
Citera
2026-07-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Det är ju vi som hjälper henne att behålla sitt jobb. Inklusive mig själv. Utan denna tråd hade hon inte längre varit någon. Nu upprätthåller vi hela eländet. Jag är helt ointresserad av henne, men den här tråden är otroligt rolig att följa!

Ja absolut. Det hade varit sjukt ointressant att följa henne utan tråden.
Citera
2026-07-03, 12:57
Medlem
Ingen absolut ingen är sugen på att köpa jeanstantshorts😅😅😅😅 vilken målgrupp riktar hon sig till ens? Vem fan beställer vätskeersättning från apoteket för att Hanna lägger upp en adlink🤣
Citera
2026-07-03, 15:44
Medlem
En dag full av inspirerande uppdateringar som vanligt 🙃
Citera
2026-07-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Håller med, så är det ju!
Citera
2026-07-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Det har blivit allt värre också
Ja, mycket värre på kort tid tycker jag.
Citera
2026-07-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen999
Ja exakt. Hon som alltid skriver att hon vill vara ärlig mot sina följare. Ja, men var det då! Det bästa i hennes fall, för sitt egen och familjens mående vore att lägga ner influenser karriären för det är klart och tydligt inget för henne.
Ja men eller hur, så jävla falsk hon är! Ja det hade ju en normal människa gjort. Men hon är inte normal någonstans.
Citera
2026-07-03, 16:17
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Kul att man får hänga med så mycket på hennes semesteräventyr! Särskilt det där samarbetet som ändå var till för att göra reklam för! Inte ens en vägbild från E6an fick man idag!
Citera
2026-07-03, 16:46
Medlem
Wow en Leksandvlogg! Portabla snacksbrickan är med! Men ingen tävling 🤔
Citera
2026-07-03, 16:47
Medlem
Del 1 av vloggen uppe nu iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto