Igår, 12:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
Jaså hon kan det? Men hon gör det aldrig. Hur fasen vet du då det?
Hon har aldrig deltagit i nån politisk panel live, eller hostat nåt med olika åsikter.
Nu är det du som är ogrundad!
Du kanske kollar på för mycket AI och korta propagandaklipp från Candace?

Hon har deltagit med Kirk och svarar på frågor på event och podd..
Hon kan definitivt svara och argumentera för sin sak.

MEN att debattera på campus var Kirks nisch.
Det har hon inte ägnat sig åt.

Jag har öht inte broderat ut att hon är ett vinnande koncept. Men hon kan tala till sin kristna publik.
Citat:
Är du möjligen kvinna och känner solidaritet? Störs du av det misogyna i angreppen på Erika.
Jag är kvinna.
Jag störs av hela strongmen konceptet som Maga kör med.
Om det så är på kristen bas, profascistiskt eller högerextremt som Raw Egg eller Bronze Age
(Googla...)

Det jag argumenterar emot om TPUSA är däremot lögner och propaganda och falska uppgifter.

TPUSAs strategi är nämligen farligt för demokratin för att ignoreras.
Via högerxtrema rysshoror som Candace som höjs till skyarna av foliehattar till exempel.

Erika är den som tagit upp stafettpinnen och hon ska inte underskattas. Hon står Trump och Vance mycket nära.
Profascisten Posobiec också.
Citat:
Det är absolut osmakligt i mångt och mycket, men det gör inte att man ska uppfinna/försvara en kompetens som inte finns (hos Erika).

(Hon träffade Candace, men lyckades inte övertyga Candace om nånting tydligen.)
Du gillar verkligen inte Candace, men alla måste ju försörja sig, Candace har till skillnad från TPUSA inga donatorer, hon behöver klicks, så är det bara. Tänk på hennes små barn.
Är du helt jävla slut?

Återkommer separat till Bari Weiss.
Senast redigerad av develi Igår kl. 12:19.
Citera
Igår, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det jag argumenterar emot om TPUSA är däremot lögner och propaganda och falska uppgifter.
Nej det gör du ju inte. Du försvarar TPUSA med näbbar och klor. Lyssna på Shawn Ryan och Candace samtal och om du inte fattar efter det så är du en av dom som Cenk och Ana beskriver som...väldigt korkad...
Citera
Igår, 12:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Nej det gör du ju inte. Du försvarar TPUSA med näbbar och klor. Lyssna på Shawn Ryan och Candace samtal och om du inte fattar efter det så är du en av dom som Cenk och Ana beskriver som...väldigt korkad...
Varför skulle jag kritisera TPUSA - som jag konstant kritiserar (se även tråd om mordet på Kirk):

Via att köpa de överdrifter, konspirationer, lögner, antisemitism som den högerextrema rysshoran Candace Owens indoktrinerar sådan som dig med?

Det vore lika korkat som att hylla Fuentes.
Senast redigerad av develi Igår kl. 12:31.
Citera
Igår, 12:33
Medlem
Citat:
Varför skulle jag kritisera TPUSA - som jag konstant kritiserar (se även tråd om mordet på Kirk):

Via att köpa de överdrifter, konspirationer, lögner, antisemitism som den högerextrema rysshoran Candace Owens indoktrinerar sådan som dig?

Det vore lika korkat som att hylla Fuentes.
För att du antingen är betald eller så gillar du helt enkelt att sitta på flashback och ljuga. Eller så är du helt enkelt extremt korkad. Svårt att säga vilket. Men ingen med någorlunda högt IQ tror på höjdarna inom TPUSA.
Citera
Igår, 12:36
Medlem
develis avatar
Citat:
För att du antingen är betald eller så gillar du helt enkelt att sitta på flashback och ljuga. Eller så är du helt enkelt extremt korkad. Svårt att säga vilket. Men ingen med någorlunda högt IQ tror på höjdarna inom TPUSA.

Kom in i matchen om du vill argumentera om TPUSA vs Candace.
Jag är inte trådens ämne så diskutera i sak.

Jag är helt emot TPUSA men ämnar inte sålla mig till Camp Owens läger i splitten inom Maga.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Citat:

Kom in i matchen om du vill argumentera om TPUSA vs Candace.
Jag är inte trådens ämne så diskutera i sak.

Jag är helt emot TPUSA men ämnar inte sålla mig till Camp Owens läger i splitten inom Maga.
I så fall är ju din agenda ganska uppenbar.
Citera
Igår, 12:48
Medlem
develis avatar
Citat:
I så fall är ju din agenda ganska uppenbar.
Min agenda är att kritisera TPUSA men inte via Owens propaganda.
Därför är du ifrågasatt av mig.

Det märks att du är bristfällig när det kommer till argumentation för din sak...

Du har inte ens klarat av att förklara hur mordet gick till.
Citera
Igår, 12:49
Medlem
Citat:
Min agenda är att kritisera TPUSA men inte via Owens propaganda.
Därför är du ifrågasatt av mig.

Det märks att du är bristfällig när det kommer till argumentation för din sak...

Du har inte ens klarat av att förklara hur mordet gick till.
Jag vet inte hur mordet gick till men jag vet hur det inte gick till. Och det gör du också, men du har en agenda.
Citera
Igår, 12:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag vet inte hur mordet gick till men jag vet hur det inte gick till. Och det gör du också, men du har en agenda.
Du har redan kört denna oneliner, papegojan, och versus ÅKs bevisningsläge står du dig slätt.
Citat:
Jag vet inte hur mordet gick till, men jag vet hur det inte gick till.
Detta är ditt centrala problem och anledningen till att du inte vinner mark.
(FB) Charlie Kirks gamla organisation TPUSA störtdyker under Erika Kirks ledning
Senast redigerad av develi Igår kl. 13:00.
Citera
Igår, 13:03
Medlem
Citat:
Du har redan kört denna oneliner, papegojan, och versus ÅKs bevisningsläge står du dig slätt.

Detta är ditt centrala problem och anledningen till att du inte vinner mark.
(FB) Charlie Kirks gamla organisation TPUSA störtdyker under Erika Kirks ledning
Du är helt enkelt zionist, det går inte att vinna mark mot en zionist. Zionister ljuger helt ohämmat. Candace är motsatsen till TPUSA:s zionister och är ärlig i allt.
Citera
Igår, 13:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
Apropå sionismen och Erika och TPUSA

Jag vill att du kollar på hela videon nedan och berättar sedan:

1. Vem är Bari Weiss och varför väljer Erika att bli intervjuad av just henne?
Weiss är en starkt kritiserad chefsredaktör som anställdes i oktober på CBS.

Den Trump-anslutna Ellison-familjen förvärvade Paramount Global, CBS News moderbolag och Ellison, en allierad med Trump, handplockade den politiska kommentatorn Bari Weiss.

Hon är en protrumper som försöker styra CBS i en i en Trumpvänlig riktning.
Det är i stort sett kaos på redaktionen och hennes anställning innebar minst 100 uppsägningar.

Trump var överförtjust i sitt krig mot mainstream media och den nya agendan - att ett så stort mediebolag pratar vänligt om hans politik.

Nyss meddelade producenten av "60 Minutes" att han lämnar CBS News flaggskeppsprogram.

Erika valde givetvis en Trumpvänligt forum eftersom TPUSA arbetar med en Trumpagenda.
Han har t.o.m anställt Erika till viktig rådgivande nämnd för US Air Force Academy.
Citat:
Varför tar programmet upp förintelseöverlevare och judars utsatthet när programmet ska handla om Erika och hennes liv?
Pga att Erika tagit över och de undrar om hennes inställning i ny regi.
Pga det som stormat via Kirk och frågan om antisemitism.
Pga av att judar utsätts för antisemitism i USA. Dubbelmordet vid Capital Jewish Museum i Washington, D.C nämns.
Citat:
3. Vilka tror du donatorerna till TPUSA är?
Kristna nationalister, Trumpfanatiker och pro-israeliska personer. Den sedvanliga MAGA-rörelsen.
Citat:
Och när kommer programmet där Erika blir intervjuad om samer? om native americans? om lapplisor? om folk med kombinationen glutenallergi och pigmentförändringar på ryggen?
Dessa särintressen förtjänar också uppmärksamhet (?)
Överlämnar dessa funderingar att återstå i din hjärna eftersom framställningen är mer än korkad.
Senast redigerad av develi Igår kl. 13:42.
Citera
Igår, 13:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Du är helt enkelt zionist, det går inte att vinna mark mot en zionist. Zionister ljuger helt ohämmat. Candace är motsatsen till TPUSA:s zionister och är ärlig i allt.
Men bubben. I brist på saklig argumentation och att inte klara av att förklara mordet på Kirk - så drar du dig längre ner i träsket och bekräftar det jag skriver om dig?
Det lönar inte att köra nåt zionistkort, loser, om jag är helt emot TPUSA.

Argumentera i sak. Inte om mig, det är OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in