Citat:
Ursprungligen postat av
helosanbanan
Ju mer jag läser desto ledsnare blir jag. Försök att sätta dig in i den här mannens situation. Han lär INTE ha sett det komma. Hon anmäler honom på ren jävla impuls pga nån slags tillfällig instabilitet i känslorna. Och heeeelt smooth blir hon bekräftad av varje instans hon möter så som våldtäktsoffer. Sjukhus, vänkrets och slutligen den juridiska apparaten som inte ens levererar den ringa respekten i att ifrågasätta de detaljer som är motsägelsefulla. Hur fan kan detta falla igenom?! Ingen friktion, ingenting på vägen som relativiserar hennes depressiva perspektiv. Jag tänker inte skräda på orden. Detta har INGENTING att göra med våldtäkt. Det är inte skuggan av något ens åt det hållet. Ändå blir den anklagade DÖMD för våldtäkt.
Till polisen sa hon att han gjorde det med flit.
Hennes vän (hon messade först) så var det däremot inga som helst överdrivna saker.
1/8 2025 skickar hon in en detaljer lapp med exakta tidpunkter om vad som hände och när...
ÅTTA MÅNADER I EFTERHAND!
"Hon sa "you should ware a condom" och Karl frågade varför och frågade om hon haft
oskyddat sex sedan de sågs och hon svarade ja. Karl var så kåt så han tänkte att han skulle
testa sig efteråt och sa vi kör"
"Det enda hon sa var att han borde ha kondom och anledningen var att hon haft
oskyddat sex. Sedan var hon med på det för att han var okej med det."
"Karls misstankar om varför hon gjort så här är för att hon har ett tillfälligt uppehållstillstånd.
Hon har problem för att hon är sjukskriven. Hon har problem att få nytt jobb. På våren går
tillståndet ut och hon måste lämna Sverige. Karl misstänker att hon gjort detta för att få
stanna i Sverige längre och få ett jobb"
"Karl vet inte om det var vid andra tillfälle eller ytterligare
någon gång senare som de slutade ha kondom"
Hans vittnesmål är mycket mer trovärdigt.
Att hon sitter med klockslag när saker hände, medans han svarar ofta ärligt "vet inte".
Det är sinnessjukt att hennes story slank genom.