2026-07-02, 18:47
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Är det glädje att bränna nationsflaggor?
Det kan det väl vara? Eller du avgör vad som är roligt?
Citera
2026-07-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag är bitter över Sveriges förlust rent sportsligt men inte pga en dvärg som våldtar brudar.

Vem har han våldtagit? Kan du länka till domen?
Citera
2026-07-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Det kan det väl vara? Eller du avgör vad som är roligt?

Nja, i många länder är det en skändning, men inte vet jag vad du som svensk anser?
Citera
2026-07-02, 20:35
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Jag är bitter över Sveriges förlust rent sportsligt men inte pga en dvärg som våldtar brudar.

Vem har Mbappe våldtagit - menar du gold diggern som tydligen inte hade något att komma med ens i Sverige - då kan det hela inte varit så farligt alls... I Sverige döms ju alla män på enkom kvinnors nycker och gråtmilda och fantasifulla utsagor som de gjort till sina väninnor. Men, som sagt - var är domen på att negern våldtagit någon?
Citera
2026-07-02, 20:39
Medlem
"Kaosscener" är verkligen ett ord som borde förbjudas i svensk media. Man blir lika besviken varje gång.
Citera
2026-07-02, 21:05
Medlem
Varför begränsar de inte alkohol försäljning? Inget sånt i Malmö vad jag hört
Alla chillade
Citera
2026-07-02, 22:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melyon
Vem har han våldtagit? Kan du länka till domen?

Alla vet att han våldtog den där bruden på Bank Hotell. Tror du att O.J var oskyldig bara för att han blev friad?
Citera
2026-07-02, 22:26
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Alla vet att han våldtog den där bruden på Bank Hotell. Tror du att O.J var oskyldig bara för att han blev friad?
Ja
Citera
2026-07-02, 22:33
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vem har Mbappe våldtagit - menar du gold diggern som tydligen inte hade något att komma med ens i Sverige - då kan det hela inte varit så farligt alls... I Sverige döms ju alla män på enkom kvinnors nycker och gråtmilda och fantasifulla utsagor som de gjort till sina väninnor. Men, som sagt - var är domen på att negern våldtagit någon?

Tror du själv att en av världens största fotbollsspelare skulle bli avstängd av klubben om anklagelserna bara varit fabricerade? Självklart blev tjejen köpt för att hålla käft.
Citera
2026-07-02, 23:22
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Nej, OJ var tvärrskyldig, men hur kan du jämföra dessa fall? Det blir enkom patetiskt! Varför skulle Mbappe vara skyldig - vad vet du som ingen annan vet, även om även jag förstår att risken/chansen finns att man betalade gold diggern för hennes tystnad, men om detta stämmer så var det i sådana fall ändå inte så farligt och en möjlig "honey trap"... Att så tvärsäkert påstå att han är skyldig, ja då anser jag att man får uppbåda någon sorts bevisning i fallet som ännu inte framkommit...
Citera
2026-07-02, 23:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, OJ var tvärrskyldig, men hur kan du jämföra dessa fall? Det blir enkom patetiskt! Varför skulle Mbappe vara skyldig - vad vet du som ingen annan vet, även om även jag förstår att risken/chansen finns att man betalade gold diggern för hennes tystnad, men om detta stämmer så var det i sådana fall ändå inte så farligt och en möjlig "honey trap"... Att så tvärsäkert påstå att han är skyldig, ja då anser jag att man får uppbåda någon sorts bevisning i fallet som ännu inte framkommit...

Du får såklart tro vad du vill. För mig kommer han alltid vara våldtäktsmannen på Bank Hotell.
Citera
2026-07-02, 23:27
Medlem
Citat:
Du får såklart tro vad du vill. För mig kommer han alltid vara våldtäktsmannen på Bank Hotell.

Nej han verkar vara världens snällaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in