2026-06-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Nej, nyare generationer är inte generellt tappade, men vissa grupper gillar inte att betjäna etniska svenskar.
Har du åkt kollektivtrafik? Unga - oavsett etnicitet - är totalt respektlösa och förefaller tro att de är the main character. Jag har svårt att inbilla mig att de har mer omtanke och högre rumsuppfattning när de jobbar.
Citera
2026-06-30, 23:23
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Femfaldigt högre dödlighet i trafiken än Svea men visst.
Det gör det samma större land och växer
Citera
2026-06-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Har du åkt kollektivtrafik? Unga - oavsett etnicitet - är totalt respektlösa och förefaller tro att de är the main character. Jag har svårt att inbilla mig att de har mer omtanke och högre rumsuppfattning när de jobbar.

Jag har åkt kollektivtrafik och har en annan uppfattning. Oftast när man åker buss, tåg eller tunnelbana är det ungdomar som sitter med högtalarfunktionen påslagen och pratar i telefon eller lyssnar på något och de pratar på arabiska. Om man säger till dem får man höra att de har rätt att göra som de vill och att jag kan flytta på mig. Svenskar gör inte så, det är väldigt sällsynt. Det är samma sak med äldre arabisktalande, de kan inte vara tysta när de åker kollektivt och de kan inte prata tyst och behöver tydligen ha högtalaren på. Det är tröttsamt.
Citera
2026-07-01, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Risken är låg om man bara ska handla något i en snabbköpskassa och om det finns många andra svenska kunder i butiken samtidigt.

Men ju fler invandrare som dominerar både butikens personal och klientelet desto högre risk.

Finns goda skäl att svenskar flyr invandrarghetton av exakt det motivet.

Det är precis så terrorism fungerar, risken att själv drabbas är extremt liten, ändå undviker vanligt folk att utsätta sig för risken om det är enkelt att välja.

Exempelvis att välja taxibolag och mycket annat, om man ser att det finns skillnader i hur stor andel blattar de har anställda.
Jaha, vi ska bojkotta handlare som tar emot invandrare som kunder också.
Citera
2026-07-01, 12:55
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian

På tal om respektlöshet…

https://www.facebook.com/anders.lennartson.1/posts/skara-sommarlandrecension-av-familjens-f%C3%B6rsta-semesterdag-l%C3%B6rdagefter-att-i-fler/4256753017919257/
Citera
2026-07-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.

Det går inte att undvika ockupanterna när det gäller detaljhandeln eftersom företagssvinen får sina lönekostnader betalda av skattebetalarna när dom "anställer" en ockupant.
Citera
2026-07-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Se svarta kan spöa er grisar 3-0

De kan det fortsätta med. Frågan är fortfarande, varför väljer de att bo i grismannens land?
Citera
2026-07-01, 18:14
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
För dom blir trakasserad av svenska folket som är rasistiska

Nej, det beror på att de i högre grad har adhd, autism och intellektuell funktionsnedsättning, vilket krockar hårt med svensk frihetskultur när de fostrats av barnagande föräldrar som formats av hemlandets vålds-klan-och hederskultur.
Citera
2026-07-01, 18:24
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
På tal om respektlöshet…

https://www.facebook.com/anders.lennartson.1/posts/skara-sommarlandrecension-av-familjens-f%C3%B6rsta-semesterdag-l%C3%B6rdagefter-att-i-fler/4256753017919257/

Det där är ju inte blattar det är vita människor och allt beror på högt tryck. Vad tror han att dom ska vara ensamma?
Citera
2026-07-02, 07:52
Medlem
Citat:
Det där är ju inte blattar det är vita människor och allt beror på högt tryck. Vad tror han att dom ska vara ensamma?

Kan du inte läsa? Hela texten handlar just om horder av repektlösa blattar som helt hänsynslöst går före i köer, skränar, tränger sig, har på hög musik etc.
Citera
2026-07-02, 14:06
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Kan du inte läsa? Hela texten handlar just om horder av repektlösa blattar som helt hänsynslöst går före i köer, skränar, tränger sig, har på hög musik etc.
ja men bilderna vissa vita hihih
Citera
2026-07-02, 18:27
Medlem
Citat:
ja men bilderna vissa vita hihih

Bra uppblandat med blekare Mena i så fall, en del araber kan vara ljusare, liksom turkar o juggar. Texten
handlar uteslutande om att där var en klar majoritet av störande och störiga blattar på Skara Sommarland och ett fåtal svenska familjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in