Citat:
Ursprungligen postat av
PeterWall1974
Asså fy fan vad pinsam denna tråden är. Har läst mig igenom en del och kan konstatera att det är 2-3 incels (troligtvis släkt) som sitter och hatar på en tjej, av väldigt oklar anledning? Är ni flickor i 15 års åldern så säg det för då kan jag ändå ha lite förståelse.
"Titta nu skrev hon ett nytt inlägg" hihih *fniss fniss*
Kallar folk för white trash hit och dit men vem är egentligen en??! 😂
Det är väldigt modigt att våga skriva anonymt på flashback om en kvinna måste jag säga 😍
Jag tycker synd om dig om du inte ser igenom Johannas snodda inlägg och hennes såkallade feminism.
Hon är plastig och falsk, att hon försökte frånta sitt barns pappa rätten att få umgänge med sitt barn, och sitt barns rätt att få träffa sin pappa, bara för att hon ville umgås med sitt barn dagligen och måla upp sig själv som ”den stackars hårt arbetande ensamstående mamman”, är så så vidrigt.
Eller när hon med enorma resurser grät ut i TV-nyheterna om hur svårt det var för ensamstående mammor efter en separation att få tag på ett boende, hur hon o desperation fick ”nöja sig” med en ”billig lägenhet för 3 miljoner.
Eller när hon tvångsammade sitt glada och nöjda barn i TV enbart för att försöka få ihop ”amningskritiska inlägg” som hon kunde gråta ut över.
Alla hennes ”roliga” videor är snodda av andra amerikanska influenser. Eller den när hon låtsades att dottern på 2 år rivit upp en kartong med knipkulor och klätt grannen är väl iofs allt för dumt, så den är nog hennes egna pinsamma skapelse ”Thihi, titta så tokigt, Sigrid kröp upp för en stege och klädde grannen med mina knipkulor, thihihi”