Citat:
Ursprungligen postat av
Joels-bitar
Har mailat expressen och aftonbladet
Men dom verkar inte bry sig utan deras lilla gulle ljugboi verkar få hålla på bäst fan han vill.
Inte ens dumpen bryr sig om att han runkar och pratar med minderåriga
Och dom ska vara på barnens sida
Men det är väl bara 60 åriga mongon dom vågar hänga ut
Han har hotat B-G Bodin, Byggnadsnämnden i Norrköping, olika sociala nyhets/skvaller- kanaler och fan vet vilka fler. Säg att han även hotar Expressen och Aftonbladet? Att hota någon till tystnad är ett allvarligt brott, och går man igenom listorna som ligger ute nu, plus tar in det som är på G, kan han förvänta sig fängelse på minst sex månader. Folk är nog inte oroliga för egen skull, men dom flesta har barn och familjer. En kille blev hotad med att hans barn kunde "råka illa ut" om han inte plockade ner en video. Vem fan trotsar det.
Det är därför det är så viktigt att inte vika sig.
Axel, skilleras , tycker det är töntigt att skriva bakom anonyma konton, och jag håller med, men Jockiboi visar att det är nödvändigt. Jag skiter i Jockiboi, han kommer aldrig stå utanför min dörr, den råttan. Men hans gränslösa följare skulle utan att tveka leta upp mig, och alla som står mig nära. Är det värt? Inte ens Jonna vågar lämna honom. Skulle det komma fram att det försiggår våld i deras hem, att Jonna blir slagen, då skulle följarna, med Anjo i spetsen, proklamera att hon har säkert gjort något för att förtjäna det. Det samma gäller hans sexuella böjelser, när fan har allmänheten börjat godkänna pedofili/hebefili?
Jag hoppas att 2026 är slutet för denna, i mina ögon, vidriga människa.