2026-07-02, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Det är dina egna fantasier, han är intresserad av mamman men hon tjatar om att knulla barnen. Nej detta är ingen pedofil

Du är en del i den ynka procenten gädda 795 får stöd av i sitt nya misserabla liv.

Det ska du ha.
Citera
2026-07-02, 08:04
Medlem
Jodasaatt70s avatar
#795 har vi en ny ”ljugare”…
Citera
2026-07-02, 08:06
Medlem
DrSpankels avatar
#795 ser verkligen kliché ut 😁
Det blir intressant att följa hans jobbstatus och kontaktnät nu.
Citera
2026-07-02, 08:12
Medlem
Citat:
Det är dina egna fantasier, han är intresserad av mamman men hon tjatar om att knulla barnen. Nej detta är ingen pedofil

En normal funtad människa hade stängt ner chatten när den andra tar upp upp sexuella intentioner med barn....
Citera
2026-07-02, 08:18
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
En normal funtad människa hade stängt ner chatten när den andra tar upp upp sexuella intentioner med barn....
Han skriver ju själv att han vill ligga med mamman sen blandar dom in barn. Då tar kptheten över och han säger ”ja jag vill ligga med dig först” han hade aldrig tagit några barn. Dragit efter första ligget så att säga.

Nej ingen pedofil och fallhöjd 0 numera.
Citera
2026-07-02, 08:31
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Han skriver ju själv att han vill ligga med mamman sen blandar dom in barn. Då tar kptheten över och han säger ”ja jag vill ligga med dig först” han hade aldrig tagit några barn. Dragit efter första ligget så att säga.

Dream om.
Han kan inte kylla på kåthet när han skriver att han vill slicka hennes 8-11-åringar och att han blir upphettsad av tanken på att alla är nakna ihop.

Han är körd.
Citera
2026-07-02, 09:45
Medlem
Citat:

Fallhöjden har ju inte med din åsikt om gäddan att göra utan med dem i hans omgivning. Min gissning är snarare fallhöjd mycket stor. Fru, barn, arbete, socialt nätverk...

Citera
2026-07-02, 09:51
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Fallhöjden har ju inte med din åsikt om gäddan att göra utan med dem i hans omgivning. Min gissning är snarare fallhöjd mycket stor. Fru, barn, arbete, socialt nätverk...

Arbetar på samma ställe, bor med samma familj osv. Vilken fallhöjd? En man vill ligga med en kvinna wow
Citera
2026-07-02, 10:09
Medlem
Citat:
Arbetar på samma ställe, bor med samma familj osv. Vilken fallhöjd? En man vill ligga med en kvinna wow
Publiceringen var i går, ge det lite tid, just nu är nog omgivningen mest chockad. För övrigt är det väl fullt möjligt att ligga med sin fru.

Citera
2026-07-02, 10:33
Medlem
Håller med, har börjat tappa intresse för den här tråden då det är så mycket svammel om Dumpen istället för intressant info om GÄDDORNA som fångats.
Nu har vi en ny intressant gädda #795 men istället för info om denne så vänds inläggen till att bli en andra Dumpentråd med diskussioner hur Dumpen lurat honom då han ”bara ville kn*lla vuxna kvinnor”.
Det var inte meningen med denna tråds innehåll 😮‍💨
Tacksam för mer info om gädda #795 från er som vet ur perspektivet vad tråden avser handla om.
OT undanbedes.
Citera
2026-07-02, 10:37
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Det var en jävla ful gädda, hade man bortsett från hans utseende så skriver han och beter sig hemskt babbeaktigt. Undrar om frun lämnar?… usch och twii hursomhelst!!!
Tack för att du skriver i tråden! Men här gäddan är svår att hålla isär från tex 785. Gemensamt är ju att båda var intresserade av barn. Det känns dock som att 795 hade lite mer än 55 kvm uppdelat på 5 rum.

Men nån skrev att 785 behövde en omstart i livet. Jag måste nog säga att jag håller med fullständigt. Hur detta kommer gå är högst oklart, samhället är hårt mot pedofiler som gör sig berömda när de jagar barn.

Det var nån i tråden som kände 785, vet jag, hen kanske kan berätta mer.

Edit: konfrontation för 785 (sevärd)
https://dumpen.se/2026/06/02/gaddan-som-inte-ville-aga-sitt-problem-stockholm-785/
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2026-07-02 kl. 10:40.
Citera
2026-07-02, 10:45
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Publiceringen var i går, ge det lite tid, just nu är nog omgivningen mest chockad. För övrigt är det väl fullt möjligt att ligga med sin fru.

Tid för vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in