2026-07-01, 16:07
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Där har du garanterat fel. Det finns mängder av gäddor som oroat sig för Dumpen i loggarna.
Sedan kanske begäret är för stort för dem i vissa fall. Då de ändå dyker upp på konfrontationerna.
Hur menar du att dom är avskräckta och likförbannat finns i Dumpens chattloggar?

Det, om något, är ju ett bevis på att de inte blivit avskräckta. Du menar kanske mer försiktiga? Vem det nu skulle gynna.

Nä du får nog umgås med tanken att Dumpen inte är ett dugg pragmatiska när det kommer till vad de säger sig uppnå. Dumpen är däremot enormt dogmatiska och känslostyrda.
Citera
2026-07-01, 16:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Vill man undgå Dumpen så ska man åka till Gotland, Dumpen har inte ork att åka över till ön.
Citera
2026-07-01, 17:13
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Hur vet du det?

Sedan är de väl bättre än inget stöd alls. Så hade det nog varit om de inte brydde sig.
Så du tänker att tre timmars stöd för en gädda skulle visa att de bryr sig? Är det inte ett sätt för en outsider samtalsterapeut att få uppdrag från Dumpen?
Citera
2026-07-01, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Så du tänker att tre timmars stöd för en gädda skulle visa att de bryr sig? Är det inte ett sätt för en outsider samtalsterapeut att få uppdrag från Dumpen?

Jag har glömt bort vad våpet heter (Stella?) , men hon ser ut som en första klassens hora.
Allt dumpen gör är fantastiskt enligt anhängarna , så ingen skugga ska vila över dumpens ädla verksamheter.
Tidigare var Impulskollen höjd till skyarna under ett par år , men sjönk som ett sänke efter avslöjanden om oegentligheter. Dumpen svor sig fria och avbröt det fantastiska samarbetet och säker inkomstkälla.
Trots flera års samarbete sade sig Sara inte ha en aning om vad Impulskollen tog för sitt fantastiska arbete. Pressad vid intervjun sa hon till sist att hon någonstans hade hört något om ca 130.000. Alla i tråden visste att det var 139.00, utom Sara tydligen.
Vilken lögnerska!
Senast redigerad av Takanashi 2026-07-01 kl. 18:33.
Citera
2026-07-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon är för kortsiktig, VD ar ser till kortsiktiga vinster före långsiktiga, men Sara jobbar på månadsbasis. Bryr sig inte heller om sin långsiktiga hälsa, springer gatlopp i stället för att läka.

Det står klart och tydligt i AUK:s krönika på Dumpen att Sara är väldigt intelligent och skulle faktiskt kunnat driva vilket multinationellt företag som helst men hon valde barnen. Krönikan "Har media en mörk/dold agenda?" och den är läsvärd precis som AUK:s alla krönikor är.

Vi får hoppas att AUK släpper sig igen snart men det var ett tag sedan nu tyvärr.
Citera
2026-07-01, 20:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Samtidigt som Dumpen lobbar för att de ska utbilda i skolorna så tänker M Tidö dra ner på sexualundervisningen. Hur synkar detta? Är det under biologin det tänks utbildas under, samhällskunskap, matematik (6). Jag tänker att all sexualundervisning dämpar riskerna för utsatthet, kunskap medvetenhet förståelse kommer alltid stärka de som har detta.
Citera
2026-07-01, 23:12
Medlem
Citat:
Samtidigt som Dumpen lobbar för att de ska utbilda i skolorna så tänker M Tidö dra ner på sexualundervisningen. Hur synkar detta? Är det under biologin det tänks utbildas under, samhällskunskap, matematik (6). Jag tänker att all sexualundervisning dämpar riskerna för utsatthet, kunskap medvetenhet förståelse kommer alltid stärka de som har detta.

Det är klart att Dumpen borde vara huvudtalare i skolor men Sara och hennes kukar är portade. Jag sätter min högra hand på att Sara hade kunnat slänga ur sig matnyttigt i grundskolans aula men tyvärr det blir inget.

Dumpen försökte med det barnvänliga skolprojektet men ingen rektor nappade så det blev inget och våra vänner vill idag inte prata om magplasket. Sara får inte visa sina kukar i skolor och det är klubbat och klart liksom.

Lärarna berättar för eleverna att inte svara Svullo online, borde räcka så.
Citera
2026-07-01, 23:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Dumpen gläds åt alla barn som eventuellt förhindras att utsättas, men struntar i alla barn som får stå ut med en anhörigs plötsliga död.

"Sexuella övergrepp och närståendes plötsliga eller våldsamma dödsfall står för majoriteten av PTSD-fallen globalt".

Dumpens hysterikor bryr sig om barnen samtidigt som de inte bryr sig om dem, vad finns det för psykologisk benämning på denna kluvenhet.
Citera
2026-07-01, 23:27
Medlem
De kunde ju läsa trådar här, och undra varför Lundells med broder matar Anna Books son med barn? "Anna Book sitter barnvakt" går ut på att Anna Book badar naken med offren hon får barnvakta och sen att alla barn måste umgås nära med hennes sexföryttningsdömda son. Som dessutom byggt en koja till den sistnämnde barnvakteriet.

Jag är helt oförstående till att sådant kan ske så öppet! Och alla kommentarer Anna Book med son får är "fina ni", "alla borde ha en barnvakt som er!" etc. Allt ses så fint, när sexualförbrytaren tillåts och uppmuntras av sin moder, att umgås med barn. Och själv badar hon naken med andras småbarn. Och lägger ut bilder på det, på instagram.
Citera
2026-07-01, 23:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är klart att Dumpen borde vara huvudtalare i skolor men Sara och hennes kukar är portade. Jag sätter min högra hand på att Sara hade kunnat slänga ur sig matnyttigt i grundskolans aula men tyvärr det blir inget.

Dumpen försökte med det barnvänliga skolprojektet men ingen rektor nappade så det blev inget och våra vänner vill idag inte prata om magplasket. Sara får inte visa sina kukar i skolor och det är klubbat och klart liksom.

Lärarna berättar för eleverna att inte svara Svullo online, borde räcka så.
Dumpen i des råaste form skulle lätt kunna få barnen att aldrig vilja bli vuxna, jag vill inte bli som vuxna, jag vet ju hur de är, jag har sett på Dumpen. Jag vill vara barn hela livet, att bli vuxen med vad det innebär blir för mycket för mig.
Citera
2026-07-02, 00:24
Medlem
Citat:
Dumpen i des råaste form skulle lätt kunna få barnen att aldrig vilja bli vuxna, jag vill inte bli som vuxna, jag vet ju hur de är, jag har sett på Dumpen. Jag vill vara barn hela livet, att bli vuxen med vad det innebär blir för mycket för mig.

Jo donnan drar kids från TikTok till Dumpen men det är inte så farligt, Sara låtsas åtminstone göra något åt det. Dumpen.se har liksom blivit the place to be och vi sitter alla där klistrade tis, tors, sönd kl 1830 när Dumpen släpper ny tjockis.

Jag hade inte svarat en sån byfåne när jag gick i högstadiet och kan garantera att jag inte hade haft sex med honom heller men det var då.
Citera
2026-07-02, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag har glömt bort vad våpet heter (Stella?) , men hon ser ut som en första klassens hora.
Allt dumpen gör är fantastiskt enligt anhängarna , så ingen skugga ska vila över dumpens ädla verksamheter.
Tidigare var Impulskollen höjd till skyarna under ett par år , men sjönk som ett sänke efter avslöjanden om oegentligheter. Dumpen svor sig fria och avbröt det fantastiska samarbetet och säker inkomstkälla.
Trots flera års samarbete sade sig Sara inte ha en aning om vad Impulskollen tog för sitt fantastiska arbete. Pressad vid intervjun sa hon till sist att hon någonstans hade hört något om ca 130.000. Alla i tråden visste att det var 139.00, utom Sara tydligen.
Vilken lögnerska!

Sluta lev i det förflutna.
De där var ju längesedan, men jag förstår att du tar upp det gång på gång då det inte finns så mycket dåligt med Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in