Citat:
Vem i hela världen påstår att kvinnor är ofrivilligt ensamma?
Excuse me men varifrån kommer idén att jag vill ha en sådan typ av kvinna? Din typ? 😲😲😲
Det är just på grund av dina skeva feministiska värderingar som svenska kvinnor toppar den internationella statistiken när det gäller ofrivillig ensamhet. Enligt globala mätningar och Eurostat har Sverige bland de högsta andelarna singelhushåll i hela världen, och det är i synnerhet kvinnor som i slutändan blir isolerade i sina hem. Jämför man med länder i Sydeuropa, Asien eller Balkan, där kvinnor värdesätter familj, gemenskap och en sund relation till män, så är den kvinnliga ensamheten här i Sverige en ren epidemi.
Jag exkluderar givetvis de bra, ansvarsfulla och normala svenska kvinnorna från det här de som faktiskt kan bygga fungerande relationer. Men kvinnor med din bittra och "självständiga" egostil är exakt anledningen till att statistiken ser ut som den gör: ni intalar er själva att ni är starka, men det enda ni gör är att skrämma bort varenda normal man tills ni sitter där helt ensamma i er lägenhet.
By the way, för att tala om ren biologisk fakta: En enda man kan göra en hel by gravid, medan hundra kvinnor fortfarande behöver en enda man för att överhuvudtaget kunna bli gravida. Det är naturens gång, så lägg ner ditt snack om reproduktionsvärde.
Det är just på grund av dina skeva feministiska värderingar som svenska kvinnor toppar den internationella statistiken när det gäller ofrivillig ensamhet. Enligt globala mätningar och Eurostat har Sverige bland de högsta andelarna singelhushåll i hela världen, och det är i synnerhet kvinnor som i slutändan blir isolerade i sina hem. Jämför man med länder i Sydeuropa, Asien eller Balkan, där kvinnor värdesätter familj, gemenskap och en sund relation till män, så är den kvinnliga ensamheten här i Sverige en ren epidemi.
Jag exkluderar givetvis de bra, ansvarsfulla och normala svenska kvinnorna från det här de som faktiskt kan bygga fungerande relationer. Men kvinnor med din bittra och "självständiga" egostil är exakt anledningen till att statistiken ser ut som den gör: ni intalar er själva att ni är starka, men det enda ni gör är att skrämma bort varenda normal man tills ni sitter där helt ensamma i er lägenhet.
By the way, för att tala om ren biologisk fakta: En enda man kan göra en hel by gravid, medan hundra kvinnor fortfarande behöver en enda man för att överhuvudtaget kunna bli gravida. Det är naturens gång, så lägg ner ditt snack om reproduktionsvärde.
Får.jag fråga om ni ens undersökt huruvida kvinnorna gjort aborter då det faktiskt bekräftar vad jag säger om att kvinnor väljer bort fel män, i högre grad än någonsin. Inte tvärtom.
Barnlösa män berättar att kvinnor inte velat ha barn med dem. Barnlösa kvinnor berättar ingenting om huruvida de inte haft möjlighet att skaffa barn eller inte förutom när det är ofrivillig barnlöshet vilket har med reproduktionsorganen att göra.
Det är fortfarande män som isoleras inte kvinnor. Barnlösa män bevisar att ingen kvinna tog chansen med dem. Barnlösa kvinnor kan ha ätit p-piller och gjort aborter samt valt bort män som dåliga fäder.
För att ens kunna värdera män mot kvinnor måste ni också undersöka om kvinnor gjort aborter, tagit dagen efter piller och om de ätit p-piller. Då har kvinnor faktiskt delvis valt bort barn genom att aktivt se till så sådana inte blivit till med fel män.
Ni män är så skeva i huvudet som sitter och ljiger så mycket om att kvinnor bara "blivit över".
Det tar ni ur arslet.
Alla kvinnor kan skaffa barn mer eller mindre och de som inte kan det behöver medicinsk behandling.