2026-07-01, 19:07
Medlem
slowattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Förmodligen töcknade hon nog av rätt fort, tack och lov 💔
Sov hon så vaknar man inte ens av röken, hjärnan stänger av luktsinnet

E hade ju ingen panik iaf
Svarade tom på en Marketplace-annons i bilen . . när hon visste att det brann

Nej, det gör den inte. Man har luktsinnet till stor del för att bli varnad om saker, vore kontraproduktivt om det stängde av sig när man sover.
Citera
2026-07-01, 19:14
Medlem
slowattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det har väl gjorts en rättspsykisk utredning som inte visade på allvarlig psykisk sjukdom

Det finns två definitioner av APS, en juridisk och en medicinsk. Det är den juridiska som undersöks här för att kunna bestämma ett eventuellt straff, och man kan alltså vara psykiskt sjuk utan att av RMV bedömas ha en APS.
Citera
2026-07-01, 19:15
Medlem
Hur kom hon undan med endast 6 år, för allt hon utsatt barnet för? Inget under livstid vore rimligt. För det första har hon övergett ett barn, ej säkerhetsrensat hemmet och även utsatt det för sin egen död på värsta tänkbara sätt. Är ju helt klar med att en man inte skulle komma undan med 6 år bara. Varför har vi en straffskala för män och en helt annan för kvinnor?
Citera
2026-07-01, 19:41
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Otroligt att hon inte har stängt ner sin facebook än, hon måste vara riktigt, riktigt, riktigt, riktigt jävla dum i huvudet.
Tack vare Sveriges skämt till lagstiftning kommer hon ju att komma ut om lite drygt fyra år med allt vad det innebär.
Citera
2026-07-01, 19:42
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur kom hon undan med endast 6 år, för allt hon utsatt barnet för? Inget under livstid vore rimligt. För det första har hon övergett ett barn, ej säkerhetsrensat hemmet och även utsatt det för sin egen död på värsta tänkbara sätt. Är ju helt klar med att en man inte skulle komma undan med 6 år bara. Varför har vi en straffskala för män och en helt annan för kvinnor?

Håller med! Löjeväckande svag påföljd. Usch.🤮
Citera
2026-07-01, 19:47
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Otroligt att hon inte har stängt ner sin facebook än, hon måste vara riktigt, riktigt, riktigt, riktigt jävla dum i huvudet.
Tack vare Sveriges skämt till lagstiftning kommer hon ju att komma ut om lite drygt fyra år med allt vad det innebär.

https://www.facebook.com/share/r/1E8yoMXnWX/?mibextid=wwXIfr

Flera bilder där hon själv uppträder i ett eldhav ackompanjerat av death metal. Inte kan hon stava heller.
Citera
2026-07-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
Ja på Facebook

https://www.facebook.com/share/1DDitSMZyz/?mibextid=wwXIfr

Vad e det för jävla massa videos på skitfula långa naglar?
Citera
2026-07-01, 20:30
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
Ja på Facebook
https://www.facebook.com/share/1DDitSMZyz/?mibextid=wwXIfr

Men helvete alltså https://ibb.co/DHv19DqX
Citera
2026-07-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ord
Det är din åsikt, för oss var det viktigaste att våran vän kunde tala för Danaya, att göra det vi kunde för att E*ma skulle få högsta möjliga straff, vilket hon nu har fått, det är i min åsikt viktigare än att bete sig så som förväntas, som jag sa förstår jag att det såg konstigt ut för Bruno men då kunde hon pratat med oss istället för att skriva dels om det och dels totala lögner på insta.

Sen så ja, vi var vän med E*ma en kort tid innan hennes fasad sprack, om du nu enbart lyckats träffa och umgås med bra människor så kudos till dig, ibland träffar man knasigt folk som är bra på att ljuga och man inser inte det direkt, my bad i suppose.

När inte ens anmälan från förskola eller E*mas psykolog kunde rädda Danaya, eller en anonym anmälan från kollega som hade varit identisk min väns så tvivlar jag på det, som jag nämnt innan kan man alltid spekulera, och som jag även nämnt försökte sagd vän samla bevis för en polisanmälan, vilket var långt innan någon visste att det handlade om så långa stunder, och tror mig, vännen i fråga känner att hon inte gjorde tillräckligt, men ännu en gång, ingen visste hur illa det var men alla visste att SOC inte reagerade

Du verkar väldigt viktigt för dig att försvara ert beteende, det handlar inte om er utan om ett barn, va lite vuxen nu, är inte ett dugg synd om er
Citera
2026-07-01, 21:27
Medlem
Riktig rysk jävla hora.
som jag tänker mig dem - skiter i sina barn för att gå och knulla
Citera
2026-07-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Men hon har ju SAGT att hon har posttraumatisk stressyndrom.
I sverige är det patienten som beställer diagnosen.
Citera
2026-07-01, 21:31
Medlem
Går det inte överklaga domen på den ryska horan?

Vem är målsägare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in