2026-06-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Då har du nog fått en fake platta, rökt ca 4g av lays och är jättenöjd den slår hårt och då lägger jag knappt 0.3 ibland, även en vän tycker om den mycket och han har rökt dagligen i flera år med mycket högre tolerans, dubbelkolla så ingen annan stämpel gömmer sig under för de jag testa va riktigt bra, är de lays potato chips caribbean onion texten med blå bakgrund?

Asså jag köpt 25 g men jag såg plattan, minns bara att de va lays men minns inte färg på den osv. Men grejen är min tolerans är för hög.
Citera
2026-06-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Asså jag köpt 25 g men jag såg plattan, minns bara att de va lays men minns inte färg på den osv. Men grejen är min tolerans är för hög.

Ja så är de nog, skulle testat twix om du får tag på nån isåfall den är nog den starkaste jag testat
Citera
2026-06-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Ja så är de nog, skulle testat twix om du får tag på nån isåfall den är nog den starkaste jag testat

Du blir juh stenad på lamouse.
Inget fel med det, men din tolerans är nog inte som oss andra här inne.
Har du rökt riktig drysift eller static nån gång utomlands?
Lays smakade ren Henna, skulle inte kunna bli flummig på den om jag rökte hela kakan själv
Citera
2026-07-01, 11:46
Medlem
haschoglasss avatar
Kan vara största brunktråden på hela forumet. Skriv bara vilka plattor som är bra eller dålig.
Dortmund Lamous --- Bra skön smak/kick. 8/10
Gelato "Dry"- Fake skit .0/10
Gypsy Haze- Inte jättebra men funkish tycker Lamous kickar bättre. 6/10
Citera
2026-07-01, 12:29
Medlem
Fyfan finns bara lamos och syntetiskt bajs på gatan just nu, så störigt att man måste beställa eller åka t Malmö för att hitta nåt rökbart, blir imponerad att folk blir stenade av mus här
Citera
2026-07-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschoglass
Kan vara största brunktråden på hela forumet. Skriv bara vilka plattor som är bra eller dålig.
Dortmund Lamous --- Bra skön smak/kick. 8/10
Gelato "Dry"- Fake skit .0/10
Gypsy Haze- Inte jättebra men funkish tycker Lamous kickar bättre. 6/10

Vilken Gelato menar du? Finns ju en som flera personer varnat för (Bubble Gelato) sen har det väl kommit en nyare som också såg lite suspekt ut men svårt att avgöra på video, den hette bara Gelato.

Någon som testat en som heter Cheetah Piss 140/90 Dry som finns i Skåne?

Ps någon som testat det marockanska WPFF (Gorilla Cookies och Blackberry) som finns i Malmö och har funnits par månader, innan låg det ju på 300-350kr/g men nu får man iallafall 2 f 500.
Senast redigerad av Gelato33 2026-07-01 kl. 16:54.
Citera
2026-07-01, 17:03
Medlem
haschoglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Vilken Gelato menar du? Finns ju en som flera personer varnat för (Bubble Gelato) sen har det väl kommit en nyare som också såg lite suspekt ut men svårt att avgöra på video, den hette bara Gelato.

Ps någon som testat det marockanska WPFF (Gorilla Cookies och Blackberry) som finns i Malmö och har funnits par månader, innan låg det ju på 300-350kr/g men nu får man iallafall 2 f 500.
Den här hette bara gelato enligt försäljaren men den har nog lika dålig koll som mig
Citera
2026-07-01, 17:26
Medlem
haschoglasss avatar
Någon som testat arsenal säljs som semi dry
Citera
2026-07-02, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschoglass
Någon som testat arsenal säljs som semi dry

Det är inte Semi Dry, har inte testat skiten för jag röker inte la moouse men det är moouse.

Jävla idioter som börjat kalla la moouse för semi, det som säljs som Dry överlag i Sverige är Semi kvalitet men har på senare år börjat kallas för worker dry, enligt mig är semi dry och worker samma sak men det finns lite olika åsikter om det.
Citera
2026-07-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33

Undrar också om Cheetah piss, såg den något bra ut? Funderar på o prova finns ändå inget annat här nere kännns de som
Citera
2026-07-02, 18:35
Medlem
Shark farmz - Purple fruit

Riktigt fet , smakar terpigt som fan, oljig men smulig samtidigt, precis som sån här premium ska vara. Fruktig och söt

Royal farmz - Premium plasma static line - Animal Gas

Luktar och smakar helt otroligt, smälter direkt och kickade riktigt smooth, riktigt lyxröka. Luktar åt det gassiga hållet
Senast redigerad av hardkårr 2026-07-02 kl. 18:37.
Citera
2026-07-02, 23:17
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Shark farmz - Purple fruit

Riktigt fet , smakar terpigt som fan, oljig men smulig samtidigt, precis som sån här premium ska vara. Fruktig och söt

Royal farmz - Premium plasma static line - Animal Gas

Luktar och smakar helt otroligt, smälter direkt och kickade riktigt smooth, riktigt lyxröka. Luktar åt det gassiga hållet

King recension mer av sånt här!!

Köpe Sharkfarm : peanut butter breath i köpenhman idag 3k 50g

Djur grov candy gas smak och stark 9/10 p
Ljus smulig doftar rent knark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här