Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Känns som att du försöker vara vettig här.
Men sanningen är att alla tjejer är unga och vackra och de får allt de pekar på.

Vet fan inte om du skämtar eller ej? Under de senaste åren har jag lagt märke till en tråkig trend, som bara blir värre ju längre tiden går.
Lokaltidningen har som tradition att att publicera gruppbilder på alla elever som tar studenten. Teoretiska linjerna är tillsammans ca 140 studenter, varav kanske 60% tjejer, så 70-80 stycken 18-19-åriga tonårsbrudar som borde ha förutsättningar att, just där och då, ligga jävligt nära sitt genetiska max utseendemässigt.
Kanske sen ett decennium tillbaka har det slagit mig, en bitter gubbjävel över 40, att rent okulärt skulle jag swipa vänster på över hälften av tjejerna, WTF? De, som har potential och alla förutsättningar att vara sitt livs bästa version av sig själva, lever sina liv så jävla uppochnervänt att de frivilligt går ner sig vid en ålder som gör att det kommer bli sjukt jävla svårt att reparera skadorna senare under vuxenlivet. Än värre är det på de praktiska linjerna. Säkert 8 av 10 tjejer är oaptitligt feta där.
Det ska medges att min personliga tolerans för fluff och knubbighet är låg, mycket lägre än för gemene man. Tränar själv varje dag och är smal och atletiskt byggd, 70 kg på 180 cm. Något biologiskt i mig gör att det är jävligt svårt för mig att attraheras av en tjej som väger mer än vad jag själv gör. Så texten ovan bygger på premissen att jag swipat vänster på tjejer som även om de inte ser uppenbart feta ut, verkar väga 70 kg eller mer. Aldrig gillat grova eller tunga tjejer.