2026-07-01, 14:10
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Man ska ha samtycke till allt som sker i ett samlag.

Uppenbarligen fanns samtycke eftersom hon inte avbröt samlaget. Tröttnar du aldrig på idiotiska papegoj-argument? Det är inte så att det inte nämnts förut.
Citera
2026-07-01, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Läs vad du själv skrev, hans agerande kan inte vara brottsligt med uppsåt om han hade uppfattningen att kondom var för att hon hade haft sex med någon annan. Det beskrivs som hans val. Inte krav.

Det känns som att hans försvarsadvokat varit värdelös.
Hon blivit borde tillfrågad hade hon haft oskyddad sex med en annan kille, svarade hon "ja"
Och hon får följdfrågan var det därför kondom-frågan kom upp? .... Vad skulle hon svara då?

Det finns något som heter "likgiltighetsuppsåt". Du kan läsa på själv vad det innebär.
Han visste att hon krävde kondom. Men använde det inte och sprutade i hennes vagina, utan kondom och utan hennes samtycke = våldtäkt. Och likgiltighetsuppsåt förelåg då definitivt.

Vad har hennes övriga sexuella relationer med saken att göra? Ingenting.
bättre är väl att fråga den dömde om han har för vana att skita i kondom när kvinnor han har sex med kräver det och om han även brukar spruta i andra kvinnor utan kondom, mot deras vilja. Hans svar på dessa frågor hade varit mer intressant att veta.
Citera
2026-07-01, 14:13
Medlem
Citat:
Nämen stackars lilla man som inte begriper att han inte fick spruta I henne.

Och stackars lilla du som är så rädd för samtyckeslagen.

Riktiga män har sett till att inhämta samtycke långt innan den lagen tillkom.

Du är patetisk våldtäkt såfort en tjej inte är nöjd efter sexet men du är säkert glad som kan anklaga valfri man och casha in 200 k utan bevis sån äcklig liten feministfitta är du...jag ligger inte med feminister utan med riktiga brudar så jag behöver inte oroa mig men tack för omtanken patetiska lilla offer
Citera
2026-07-01, 14:14
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Uppenbarligen fanns samtycke eftersom hon inte avbröt samlaget. Tröttnar du aldrig på idiotiska papegoj-argument? Det är inte så att det inte nämnts förut.

Det är inte idiotiskt.

Om han hade talat om att han snart skulle komma så hade hon kunnat avbryta om han inte klarat av att göra det själv.
Citera
2026-07-01, 14:15
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Du är patetisk våldtäkt såfort en tjej inte är nöjd efter sexet men du är säkert glad som kan anklaga valfri man och casha in 200 k utan bevis sån äcklig liten feministfitta är du...jag ligger inte med feminister utan med riktiga brudar så jag behöver inte oroa mig men tack för omtanken patetiska lilla offer

Tycker faktiskt synd om dig på riktigt.

Män är inte offer hur gärna du än önskar det.
Citera
2026-07-01, 14:16
Medlem
Citat:
Vem fn frågar om alla jävla detaljer innan man sätter igång?

"får jag... ska jag... kan du... vill du... får jag
vänta så ska jag spela in allt med så vi vet vad vi får göra... en gång till nu - du godkänner sex med kondom, finger i analen men inget mer och vill att det ska vara en dildo sen. Sprut i ansikten är ok, men inte i ögonen. Och kondomen ska vara latexfri som du fixat.
Ok. Något mer?
Säg ditt namn att du godkänner vad som är sagts."

Enligt radikalfeminister ska man tydligen göra så annars har kvinnan rätt att casha in 230 k om det händer något under de samtyckande samlaget som hon är missnöjd med
Citera
2026-07-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det finns något som heter "likgiltighetsuppsåt". Du kan läsa på själv vad det innebär.
Han visste att hon krävde kondom. Men använde det inte och sprutade i hennes vagina, utan kondom och utan hennes samtycke = våldtäkt. Och likgiltighetsuppsåt förelåg då definitivt.

bättre är väl att fråga den dömde om han har för vana att skita i kondom när kvinnor han har sex med kräver det och om han även brukar spruta i andra kvinnor utan kondom, mot deras vilja. Hans svar på dessa frågor hade varit mer intressant att veta.

Likgiltig... eftersom hon redan kört naket tidigare, så är det jäkligt långsökt att man skulle kunna tolka det som att han var likgiltig. Så det gick bra förra helgen, men inte denna. Udda.

Att hon körde naket med andra har verkligen allt att göra med detta,
varför hon för denna kille helt plötsligt ville ha kondom... PÅSTÅS ville ha kondom.
Citera
2026-07-01, 14:17
Medlem
Citat:

Men kvinnor är det synd om?
De behöver stöd och någon som förklarar för dem, tar hand om dem och ser till att deras rättigheter blir skyddade. För de klarar inte det själva.
Du hatar verkligen kvinnor.
Citera
2026-07-01, 14:17
Medlem
Citat:

Det är mer synd om dig du är antagligen oskuld för du verkar inte veta hur ett sex går till du fattar inte att det är ett samspel där man inte frågar om varje jävla detalj så det är mer synd om dig ditt patetiska lilla offer
Citera
2026-07-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Hade hon inte velat ligga utan kondom så hade hon inte legat utan kondom utan avbrutit samlaget så enkelt är det din efterblivna feministfitta
Citera
2026-07-01, 14:20
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Men kvinnor är det synd om?
De behöver stöd och någon som förklarar för dem, tar hand om dem och ser till att deras rättigheter blir skyddade. För de klarar inte det själva.
Du hatar verkligen kvinnor.

Det är mer synd om män tydligen eftersom de inte anses ska kunna ansvara för sina handlingar här i tråden.

Begå inte brott om du inte vill ta konsekvenserna.

Fuck around and find out...
Citera
2026-07-01, 14:21
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Det är mer synd om dig du är antagligen oskuld för du verkar inte veta hur ett sex går till du fattar inte att det är ett samspel där man inte frågar om varje jävla detalj så det är mer synd om dig ditt patetiska lilla offer

Här var det inte fråga om någon liten betydelselös detalj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in